یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۱:۵۱ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

توهم بودن

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

اگر زنی در کنار من 


            از تنهایی خواهد مُرد


                           همین بهتر که من 


                                   در تنهایی خود بمیرم


                                              دلگیرم دلگیرم دلگیرم


                                                           از توهم بودن ها

13 دی ماه 1394 آذربایجان

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۰)

۱۳ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۲ خانومی ...
چه قشنگ .
داریم از تنهایی میمیریم ، حواسمون نیست
علی اصغر:
بله متاسفانه
خیلیامون از تنهایی می میریم
معادله ارتباطات کلا به هم ریخته
(ناراحت)
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۷ nafas 📷🚬🎧🎨
مطلب سنگین بود:|
دو دیقه سکوت   :/
علی اصغر:
(ناراحت)
سکوتتان را بشکنید و فریاد بزنید
 مردن ازتنهایی با وجود یکی دیگه خیلی سختهـ واقعا 
ای بابااااااااااا :((((((((
علی اصغر:
بله واقعا سخته
(ناراحت)
۱۳ دی ۹۴ ، ۱۱:۵۲ دانشنامه دفاعی
من خوب می‌دانم که تنهایی چه درد جگر سوزی‌ست
خوب می‌فهمم عمو جان
علی اصغر:
عمو تنهایی خیلی بد است مخصوصا تهایی
هنگام بودن دیگری، هر چند من تجربه این
شرایط(حضور دیگری) را نداشته ام ولی تو
تخیلم می تونم ترسیم کرده و بفهمم
(ناراحت)
:( من هم از این توهمات دلگیرم... از این وانمود ها...
علی اصغر:
متاسفانه خیلی ها دلگیرند
(ناراحت)
پلاس (لبخند)

۱۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۸ آیه پارسا
مثه اینکه همه داغونن
علی اصغر:
آره همه داغونن
متشکرم
(لبخند)
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۰ چشم به راهم ...
شما نمیر
سعی کن شهید بشی :)
علی اصغر:
چشم
شهید هم قسمت بشه می شیم
متشکرم
(لبخند)
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۸ پری بانو
آخ عجب حرفی ...
واقعا همینه
و من زنی بودم 
که از تنهایی کنار یه نفر مردم !!
علی اصغر:
بله دیگه
حرف حقه
متشکرم
(لبخند)
۱۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۴۱ محمد فائزی فرد
دعای خوبیه.
ممنون
علی اصغر:
بله
متشکرم
(لبخند)
دلگیر دلگیرم از غصه میمیرم مرا مگذار و مگذر
علی اصغر:
چرا عزیزم
بعضی وقتا دلم می خواد پا شم بیام شهرتون
واسه دیدن تو و ببینم اصلا چرا اینقد غمگینی
ایوای دل
من و این همه مهربونی (قلب)
علی لبخند بزن
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است