یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۰۸ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بهار در زمستان

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۰۳ ق.ظ

سبزه و گل

آواز بلبل

           صبح و سحر

           خورشید خانم می زند در

                                باغ در وقت بهار

                                غنچه و لاله زار

                                              باد نسیم

                                              عطر شمیم

                                                    سرو بلند

                                                    اسب سمند

                                                       چشمه سار بهشت

                                                       در ماه اردیبهشت

                                                       خوشا سرنوشت

                                                       با تو باید سرشت

                                                                     باید خندید

                                                                     از ته دل شدید

                                                                     سبزه رو دید

                                                                    گل رو بویید

                                                                    عشق را چشید

                                                                    به بهار خوش آمدید

پی نوشت:

1) امروز تو شهر ما هوا بدجوری سرد بود اما من با اینگونه نوشته ها بهار رو حس می کنم

امیدوارم شما هم حس کنید.

2) لحظه ای فکر کردن از هزاران ساعت نوشتن برتر است.

3) بعضی وقتها بعضی ها می خواهند زندگیت را درست کنند و به خاطر بلد نبودن ، آن کم زندگیت را

هم خراب می کنند.

4) جای خالی خیلی ها را احساس می کنم حتی خودم را.

5) بیایید لحظه ای به نوشته های هم دیگر فکر کنیم.

6) از طبقه ای هستم که در آن نیستم خودم هم نمی دانم کیستم فقط می دانم آدم بدی نیستم.

7) هزار بار گفتم اما یک بار نشنیدم ، ایکاش به جای گفتن می شنیدم.


راستش این جملات هم تولیدی هستند می توانید نقدشان کنید


13 دی ماه 1394

امضا: شاهزاده علی اصغر



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲۰)

به به... قشنگ بود

تازه زمستون اومده .. یکم باشه بعد الان زوده واسه بهار من زمستونو خیلی دوست دارم
سکوت و تفکر رو دوست دارم
خیلیها زندگی آدما رو میدزدن..مخصوصا خوشیهاشو..حواسمون جمع باشه
من تازه یکیو پیدا کردم
اتفاقا وقتی نوشته ی کسی رو میخونم تا اعماق افکارش فرو میرم
درسته..ولی خودشناسی از هر موضوعی اصلی تره
همینه دیگه..میگن کمتر سخن بگو بیشتر بشنو... پرورده گویی از سعدی جان رو مطالعه بفرمایید
امیدوارم روزتون پر از شادی باشه
در ضمن مشاعره برپا کردیم
خوشحال میشم شماهم شرکت کنین:))
علی اصغر:
ازتون متشکرم
بله زمستان هم زیبایی های خودش را دارد
سکوت کلا پر از زیبایی و برکت است و بعضی وقتا از بلبل زبانی خودم بدم میاد(ناراحت)
حق با شماست بعضی ها کمی دلخوشی و شادی رو هم از زندگیمان می گیرند
چه جالب من هم از فرو رفتن در عمق افکارها خوشم میاد و لذت می برم
خودشناسی زمینه ای است برای خداشناسی ، پس مهم است
کم گوی و گزیده گوی چون درّ *** تا ز اندک تو جهان شود پر شاعرش یادم نیست
زندگی شاد و پر نشاطتان آرزوست
هر چند من در مشاعره توانا نیستم ولی خوشحال می شوم از سروده هاتان بخونم و
لذت ببرم پس حتما میام
تشکر فراوان از دعوتتون

۱۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۷ آیه پارسا
) از طبقه ای هستم که در آن نیستم خودم هم نمی دانم کیستم فقط می دانم آدم بدی نیستم.

از این خوشم اومد لایــــــک
علی اصغر:
از لطفتان سپاسگذارم

نه اون کلاس داشتم بود
علی اصغر:
آهان
پس زیاد اشتباه نفهمیدم
کلاس داشتن هم کار است
(لبخند)
خخخخ شانس کاکتوسی من غلط املاییامو حذف نکردی
علی اصغر:
خوب اونا رو رمز گشایی کردم دیگه
کاش داشتم= کار داشتم
برگشتم خونده=برگشتم خونه
(خنده)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
بله رسوند سلامتون....کاش داشتم الان تازه برگشتم خونده کامنتا رو خوندم ...منم سلامی به خنکای یک نسیم میگم  به محضر استاد ******** خخخخ
علی اصغر:
خدا رو شکر که سلاممون رسید خدمتتون استاد
سلام بر شما
چقدر احساس گرما کردم از این سلام خنک (خنده)
متشکرم
(لبخند)
زهرا خانم فامیلیمو حذف کردم امیدوارم ناراحت نباشی
از همون شاهزاده استفاده کنیم بهتره (خنده)
بابا شاهزاده عالی بود:)
علی اصغر:
ای بابا شاهزاده (لبخند)
متشکرم
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۴ nafas 📷🚬🎧🎨
فازت فازه شاعریه ها😂😂😂😂😂
ولی خوب بود افرین 👍
علی اصغر:
بله یه جورایی
متشکرم
والا شعرروهم خوندم ولی این سرمایی که من میبینم خیلی پرروترازاین حرفاس ولی به هرحال خوب بود کیف یمیکنم وقتی شعراتونو میخونم دستت طلا
علی اصغر:
واقعا خیلی سرمای شدیدی هست
امیدوارم دلتون بهاری باشه سرما هم می گذرد
متشکرم
سلام اقای دکتر ضمن عرض سلام و خسته نباشید خخخخ ....میگما اسم نسیم و سحر و خورشید و  سمند و بهار و....تو شعرت گفتی چرا یه بار اسم من تو شعر نمیره نه واقعا من از شما میپرسم چرااااا؟؟؟؟ قشنگ  واقعا یه دقه فکر از یه ساعت نوشتن مفید تره ....قلمت مانا
علی اصغر:
سلام استاد خانم (لبخند)
اولش فکر کردم که سازمانی بهم نامه رسمی نوشته (خنده)
در جواب چرا باید بگم چون می ترسم ناراحت بشین و یکی نوشتم اما وب نذاشتم
راستی از طریق نسیم دوستی سلامی براتون فرستاده بودم ،رسید خدمتتون؟
متشکرم
(لبخند)
خوشمان امد:)
علی اصغر:
خوشحالم که خوشتان اومده (لبخند)
عالیییی
علی اصغر:
متشکرم
هوا اینجا خیلی سرده من با این شعر جو گیر شدم حس بهار گرفتم.... برم بیرون سرما بخورم تقصیر شماست...
علی اصغر:
یعنی از هوای شهر ما هم سردتره؟
این که خوبه حس بهار بگیرین
شما از قبل سرما خورده بودین شر نکنین(خنده)

مدیونی فکر کنی من فضولم٬ فقط کنجکاوم :)) :)) :)) :))
امیدوارم٬ زودتر متوجه اشتباهشون بشن...
علی اصغر:
نه بابا چرا؟ شما کلا مثل خودم دانشجویی و همیشه دانش می جویی (لبخند)
فقط نمی دونم فضولی و کنجکاوی نقطه تفارقشون چیست (خنده)
من هم امیدوارم

۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۴ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
عالی بوده شاهزاده(خنده)
علی اصغر:
متشکرم فاطمه خانم (خنده)
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۲ خانومی ...
3- بعضی ها هیچوقت یاد نمیگیرن که اگه این تلاشی که برای درست کردن ( بخوان خراب کردن ) زندگی بقیه میکنن رو صرف زندگی خودشون میکردن الان جزو آدم های موفق جامعه بودن ...
4- منم همینطور 
5- چشم ^-^
علی اصغر:
متشکرم
بله همینطوره ، هم زندگی خودشون خوب بود و هم زندگی دیگران
من که شعر رو خیلی خوشم اومد...
جای انتقاد خالی خخخخخ 
امیدوارم طوری زندگی کنیم که اون دنیا نگیم اصلا زندگی نکردم...

علی اصغر:
ازتون متشکرم
(خنده)
باهاتون کاملا موافقم

نقد 6:
اینکه بد هستیم یا نه، در مقام مقایسه باید معلوم بشه با معیار "سعی" یعنی نسبت سود به سرمایه.... من که اینجوری حساب می کنم می فهمم که بدم.

من این دفعه فکر کردم :دی
علی اصغر:
یه جورایی بهت حق می دم اما بعضا تو خیلی سرمایه بر می شوی و سود مادی نمی دهی که
گناه از تو نیست پس تو بد نیستی باید در دیگران بپویی علت را.
مهندس و دکتری که نمی تواند به معنای واقعی سود دهد ، به طرفی کشیده می شود که
هزینه ی خانواده هدر می شود اما چه کند و گناهش چیست؟منظورم کارهای نامربوط مثلا
تجارت و این تیپ شغل ها
به هر حال متشکرم
جای خالی خیلی ها خصوصاخودم...
علی اصغر:
بله دیگه اینجوری شده و بعضا طوری خلع سلاح می شویم
که نمی توانیم کاری بکنیم
متشکرم
۱۴ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۰ شقایق رمضان پور
در مورد پی نوشت 2 با من که نبودید؟!!
علی اصغر:
کلا با خودم بودم و نوشتم کاملا عمیق با خودم باشم
از سالهای 86 و 87 دارم می نویسم البته همراه فکر
کردن که الان به این نتیجه رسیدم که کاش به جای
نوشتن ها هم فکر می کردم که شاید فیلسوفی و
دانشمندی می شدم
متشکرم
قشنگه 
1ـمنم حس میکنم بهارو اما یکم زوده بنظرم ولی خب کاریش نمیشه کرد :))
2ـ دقیقااااااا اگه همه فکرمیکردن بعضی مشکلات انقدر بزرگ نبود
3ـ آره هیچوقت نباید اجازه داد کسی تو ساختن یا دوباره ساختن زندگی دخالت کنه 
4ـ خودتونو فراموش کردید؟!
5ـ همیشه اینکارومیکنیم 
6ـ پس بدویید تا بشناسید زود تند سریع 
7ـ درباره هفتمی نظری ندارم نمیدونم چی بگم:)))))

خلاصه شاد باشید و ازاین حس کردن بهار لذت ببرید عااالیه عااالی ^_^
علی اصغر:
1 جمله خبری هست و 6 رو نمی دونم اما بقیه رو خودم دوست دارم
و تایید می کنم در مورد 7 هم نظرم بر این است که بعضا شنونده ماهری
 نیستم و باید این مهارت رو ارتقا بدم
بسیار متشکرم
امیدوارم هم بهار رو احساس کنید و هم شاد باشید
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است