یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

آوای دلم

دوشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۸ ق.ظ

سلام بر دوست ها ،جانها، صفا ها ، انسان ها ، ماه ها ، روزها ، شب ها ، گذشته و حال و آینده ها

اول از همه آغاز امامت صاحب الزمان و منجی عالم بشریت و بقیه الله الاعظم و امام زمان

حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را بر همه دوستان و شیعیان و منتظران آن

حضرت تبریک عرض می کنم.

و دوم اینکه یلداتون مبارک و امیدوارم شب یلدای شاد و باعشق و حالی داشته باشید و شب یلدای ناز و

پر سروری برای تک تک دوستانم آرزو دارم.

هر چند دوست داشتم یک مطلب تاپ براتون بنویسم هر چقدر زور زدم نتونستم و اکتفا کردم به این

چند واژه که در کنار هم چیدم و مونتاژشون کردم مثلا شده نوشته

شب یلدا ، هزاران شب از این شب ها

مبارک و مبارک و مبارک بادا بادا بادا

همه در شادی و شادا شادا شادا مبارک بادا

شب شاد است و تو هم شاد باش

شب شور است و تو هم در شور باش

شب عشق و سرور است و تو هم باعشق و سرور باش

اما این دلنوشته که متعاقبا خواهید خواند متعلق به دیروز است بعد از گشت و گذار در مراکز
صنعتی و فرهنگی
که کلا اعصابم به هم ریخته بودم نوشتم اگر دوست داشتین بخونین و گرنه
نخونین و اگر خوندین اصلا ناراحت
نباشین که من فعلا شادم و الان هم پا می شم برم به دنبال
عشق و حالم البته که عشق و حال من کمی متفاوت تر از
عشق و حال های متعارف جامعه هست
حالا بگذریم یا به عبارتی بماند بماند بماند


این روزها حالم خوب نیست همنشینم گریه است و صدایم سکوت و ندای غریبی دارم،

چون بیمارم، از این دنیا بیزارم ، گرفتارم ، خوارم، گلم ، می نمایم خارم، بیکارم ، بی عارم ،

پریشان حالم، تنهایم از آن تنهایی هایی که حالتی غریبی دارد نه گریه اش معنا نه روزش

روز که شبش دلسوز ، خوابیدنش به زور و بیداریش از مفهوم زندگی به دور و نفس هایم تنگ

شده است و گاهی آنچنان دلتنگم که حتی توان خوابیدن ندارم و گاهی حوصله خودم را هم

ندارم از خودم بیزارم، از کتابهایم بیزارم، از دنیایم بیزارم، دانم که آخرتی هم ندارم ، مگر غیر این

است که آخرت و دنیا در کنار هم آبادند و گر نه هیچ کدام آباد نیست و گاهی دوست دارم بمیرم

ولی نمی میرم و گاهی وقتا دوست دارم زندگی کنم ولی نمی توانم آره خوب گفتی دیوانه ام و

اساتیدم هم از من بیزارند حتی آن مرد مهربان روحانی که جد اندر جدمو می شناسد چندی پیش

از حرفهایم کفری شد و اخم کرد و منو نصیحتی نمود من نصیحت می پذیرم ولی بعضا وضعیتم آنقدر

خراب می شود که نصیحت هم اثر نمی کند همانطور که اگر شدت عفونت زیاد باشد آنتی بیوتیک با

دز پایین اثر نمی کند و امروز تو کتابخونه جلوی آینه خودم را دیدم که با سنم همخوانی نداشت و کم

و بیش افتاده ام افتاده ام افتاده ام آری من افتاده ام به پایین.


آخر سر این را بگم که من به بذر لبخندی فکر می کنم که از آن خنده ای روید به وسعت تمام هستی

جان من چرا غمگین نشستی پاشو و مطمئن باش که من از ته دلم تو را با هر عنوانی که باشد بی نهایت

دوست دارم و تو هم مرا بی نهایت دوست داشته باش که من هم قابلیت دوست داشتن دارم و هم قابل

دوست داشتن هستم و یقین می دانم که تو هم از این قابلیت و قاعده مستثنی نیستی.

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۰)

چه سخاوتمند است پاییز
که شکوه بلندترین شبش را
عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد
زمستانت سفید و سلامت . . . . . . .درانتظاردیدنت همه دلهابیقرارند:
ای”تک ستاره بهشت” حسرت به دلمان نگذار
آغازامامت منجی عالم بشریت 
و یلدایت مبارک.
علی اصغر:
مرسی
متشکرم ، با این حساب از پاییز هم می توان درس عشق آموخت
آغاز امامت حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و همچنین
شب یلدا بر شما نیز مبارک باد

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۶ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
یلدات مبارکککککککککککککک
علی اصغر:
متشکرم
یلدای تو هم مبارک
سلام.عید ولایت یوسف زهرا مبارک. إن شاءالله به حق صاحب الزمان مشکل کسب و کار و ازدواج جوونا حل بشه. صلوات.اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
علی اصغر:
سلام
ان شاء الله
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
الهی آمین یا رب العالمین
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۴:۲۰ محمد فائزی فرد
بر شما هم مبارک، این دو عید فرخنده.
و خب دنیا است دیگر، گاهی دلش می خواهد اذیت کند. شما هم دنیا رو اذیت کن. دی:
علی اصغر:
متشکرم از شما
آره ظاهرا باید با دنیا بجنگیم و الا شکستمون می دهد (خنده)

:)))))))))))))
علی اصغر:
:)))))))))))))
فی امان الله منظورم بود "ن" جا افتاد :)
علی اصغر:
متشکرم :)
یلدا شماهم مبارک ان شاالله که کلی کیفتون کوک باشه و حسابی بهتون خوش بگذره 
زمستون پر عشق و سلامتی شروع کنید 
زندگی به کامتون باشه 
چشاتون ازرضایت برق بزنه 
و دیگه اینکه ازهمه مهم تر همیشه تو زندگیتون آرامش داشته باشید 
بعدشم هیچوقت نگین سن و قیافم نمیخوره روحیتون ضعیف میشه 
فی اما الله مستر  :))))))))) 
^_^
علی اصغر:
مرسی بانو خانم
متشکرم، امیدوارم ان شاء الله حال شما هم خوب باشه
و هر چه خوبی و زیبایی است برای شما و بقیه دوستام آرزو دارم (لبخند)
سعی می کنم کمی از فاز غم و غصه بیرون بیام اگر بتونم قطعا می تونم
:)
علی اصغر:
:):) :)
خوب باشید 
لبخند بزنید
وگرنه 
میام نقاشیتون میکنم ها :))
این تهدید جدیه :/
علی اصغر:
چشم من خوب می باشم و لبخند می زنم و
شما هم با لبخند ، لبخندم رو نقاشی بکنین :)
خوب دیدم تهدید جدیه و قبول کردم :)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۹:۲۹ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم عمو جان
انقلاب زمستانی را بر شما شاد باش می‌گویم

همچنین آغاز امامت مولایمان مهدی موعود را بر محبان حضرت تبریک عرض می‌کنم.
تیتر مطلبتان را که خواندم حال و هوایم تغَیُر یافت..
در حین مطالعه مطلب مدام زمزمه میکردم
گر نکنی بر دل من رحمتی
وای دلم، وای دلم، وا دلم

ما هم زندگیمان اینطوری است دیگر.. چه میشود کرد؟
علی اصغر:
علیکم السلام عمو جونم
مرسی عمو بر شما هم آغاز امامت حضرت امام مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف
و انقلاب زمسانی مبارک باد.
عمو باید زندگی کنیم زندگی زندگی

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است