یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۲:۵۷ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

مهر کلید(طنز)

سه شنبه, ۱ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۱ ق.ظ

این نوشته یک طنز است و جدی نگیرید و کمی بخندید و بخندیم

یکی دید جوانی

نشسته غمگین در نا به سامانی

پرسید حوصلت را چی برده

از دیگری جواب آمد ز مهر دولتت خورده

پرسید کِی حال خوب برایش آید پدید

جواب داد زمانی که به کار آید کلید

باز گفت کلید فعلا کهنه و خرده گشته

جواب داد برای همین هم ایشون افسرده گشته

پرسید ایشون کاری هم ندارد

جواب آمد زیر میزی و رو میزی جور کند به دست آرد

پرسید زیر میزی را دانم چیست رو میزی را بگو

جواب آمد کسیست که باشد از فامیل نشیند روی میز و کند گفت و گو

پرسید پس کار ایشان سخت سخت است

جواب آمد در عوض خیال تو تخت تخت است

پرسید آن جوان که دانستم، کار خود تو چیست

جواب داد به لطف شما که فامیلمی مفت خوریست

پرسید پس چرا نمی رسی به وضع این جوان نو نهال

جواب آمد خودتو و خودمو بقیه رو بی خیال


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

جالب بود :)
البته متنش روان تر هم می تونست باشه
علی اصغر:
متشکرم
بله قبول می کنم
خدا بخیر کنه... ( خودتو خودمو بقیه بیخیال )
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۳ mohammadreza sharifi
ههههههه
عالی بود ممنون
.
.
.
.
.
.اگه وقت کردید به بلاگ من سر بزنید
derakhtedanesh8.blog.ir
علی اصغر:
متشکرم محمدرضا
حتما میام
بقیه رو بیخیال
علی اصغر:
رفتارشناسی من این رو نشون می ده
بقیه رو بی خیال
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۵۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
زیبا بود
علی اصغر:
متشکرم
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۵ نآرینـ بآنو
:)
علی اصغر:
(لبخند)
متشکرم
:))
علی اصغر:
(لبخند)
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۳:۳۳ زهرا ساعی
دل من قفل شده و معطل یک کلیده..یکی اونو دزدیدو رف بگو بینم اونو کی دیده؟؟؟!!!!خخخخ یاد تهی افتادم: )...لایک داری...
علی اصغر:
من که ندیدم (خنده)
عجب کلید ایشون دل ها رو هم وا می کرد چه جالب دل من هم قفل کرده
من فکر می کردم باید کلید مخصوص خودشو پیدا کنم خوب شد دونستم
به هر حال متشکرم
إ چه سازمان نامردی...گریه
علی اصغر:
بعضی وقتا آدم ها قول می دن و عمل نمی کنن
به نظرم این کار بسیار بد است (گریه)
سلام.همیشه داستان های طنز بهتر مفهوم رو میرسونن ولی کاش درک میکردن.
علی اصغر:
سلام
بله طنز بسیار زیباست به شرطی که انصاف رعایت شه

۰۱ دی ۹۴ ، ۱۲:۱۸ پری بانو
بسیار عالی :))
نگهشون دارید شاید یه روز کتاب شدن !! 
علی اصغر:
متشکرم (لبخند)
فعلا که نگهشون داشتم همه نوشته ها رو
طنز انتقادی آفرین عالیه کم کم کتابتو بنویس
علی اصغر:
متشکرم
آخه کتاب نوشتن زیاد سخت نیست
انتشارش سخته مخصوصا کتابهای ادبی
که این روزها هیچ سازمانی و هیچ کسی سرمایه
نمی گذاره و یکی از سازمانهای دولتی که به من قول
داده بود پاره ای از نوشته های فرهنگیم رو چاپ کند
هنوزم که هنوزه ازشون خبری نیست (گریه)
میگن کلیده گم شده :))))

همیشه بند پ کارسازه همیشه همیشه 
علی اصغر:
نمی دانم فکر کنم اصلا کلیدی نداشت
جریان من و کلید یهویی بود (خنده)
بند پ که نه بندین بفرما بانو خانم (خنده با کلاس)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است