یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۸:۵۲ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

راز دل

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۳۵ ق.ظ

سالهـــــاست من کـــوشم که دلــــم وا شود

تا دلــم وا شود این تن یکسره رســوا شود

هی گـــــذرد این دون روزگار پهنا و دراز

نمی دانم کـــی و کــــــجا آخر خط پیدا شود

هر چه می گــــذرم عـرصه بر من تنگ تر

در تنگنا هـــــرلحظه ای مشکلی هویدا شود

بازی در روزگار ، بازیگـرش شود یادگـار

آزم اینکه در یادگارم ذره ای شادی جا شود

ترسم ز روزی که شوم تاریخ در کتــاب ها

هر که خواند قلبش بیمار و ملول در جا شود

راز دل گفتـــم و تا شنوند راز دلـم ، اهـل دل

ورنه بیـــدل کـــــی مخاطب راز دلــــها شود

3 اسفند 1394

مناسبت نوشت:

سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها

بر امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرج الشریف

و شیعیان و دوستداران حضرات معصومین علیهم السلام

تسلیت باد.


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۸)

عجب ایامی هست
دلم غم داره
علی اصغر:
شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.



۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۴۲ طلبه ای که..
من هم خدمت اقا امام زمان و همچنین شما تسلیت عرض میکنم..

شعری که گفتین هم عالی بود.. شعر دوست دارم ولی عاشقا بهتر شعر میگن..

موفق باشید

التماس دعای فرج
علی اصغر:
متشکرم
من هم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.
مرسی لطف دارید
شما هم موفق باشید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

۰۳ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۲۰ مهدی ابوفاطمه
بر  شما هم تسلیت
موفق و سربلند باشید
علی اصغر:
من هم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.
شما هم موفق ، پیروز و سربلند باشید
متن خیـلی خوب بود :)
واقعـا کیف کردم :)

به شما هم تسلیت :(
علی اصغر:
شما لطف دارید
خوشحالم که خوشتون اومده
(لبخند)
متشکرم
من هم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.

منم تسلیت میگم...
التماس دعا 
علی اصغر:
متشکرم
من هم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.
محتاجیم به دعا
تسلیت
علی اصغر:
متشکرم
من هم شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۱۱ چشم به راهم ...
یا زهرا...
علی اصغر:
یا زهرا
شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.
سلام
شهادت خانم فاطمه زهرا(س) به اقا امام زمان تسلیت باد
علی اصغر:
سلام
شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو براتون تسلیت می گویم.

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است