یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بودن و نمودن

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵ ق.ظ

بین بودن و نمودن

توهمی است

خیال می کند که

هست ، اما نیست

خوش است ، اما نیست

آزاد است ، اما نیست

بزرگوار است ، اما نیست

خوشبخت است ، اما نیست

دانشمند است ، اما نیست

شاعر است ، اما نیست

مومن است ، اما نیست

در زندگی است ، اما نیست

هست ، اما نیست

هست ، اما نیست

هست ، اما نیست

این است گفتار نسل سوخته من

6 بهمن 1394

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۴ زهرا قربانی
+
علی اصغر:
++++++
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
من هستم اما نیستم 
علی اصغر:
من هم هستم اما نیستم
(ناراحت)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۴۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
تو نرو:"(
علی اصغر:
مدت هاست به فکر رفتنم
اما هنوز زمینگیر این فضا شده ام
(ناراحت)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
حلال کن:)
دارم میرم پستو بخون:"(
علی اصغر:
خواهرم
شما هم مرا حلال کن
مواظب خودت باش
(گل)
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۲۲ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
:)
فدای بشم عالی بود
علی اصغر:
(لبخند)
قربون خواهر مهربونم بشم
ازتون بسیار متشکرم
(گل)
زیبا
علی اصغر:
متشکرم
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۱ خانوم فیروزه ای ※※
:((((((((
چی بگم 
علی اصغر:
نمی دونم
(ناراحت)
توهم...
تو چه توهمی هستیم...
علی اصغر:
کلا توهم زدیم
خودشم چه توهمی
(ناراحت)
چقد قشنگ بود
به حال الانم خیلی میخورد .
هست اما نیست :(
علی اصغر:
ایوای دل
ظاهرا حال همه بد است
من که از بیکاری مُردم
(ناراحت)
آخرش هم می گن چرا جوانان ناهنجار شدن

زندگی 
عشق
محبت 
همه بودند ولی نبودند 
توهم بودند !! 
علی اصغر:
بله اگر هم بودند ، یک زمانی بودند
حالا توهمی بیش نیستند
نســــل سوخـته :(
هـــــــــــعـی
علی اصغر:
بله کسانی که تو دهه های 60 ، 70 و 80 متولد شدند
رفتند پی کارشون و من هم یکی
در این مورد فقط خودمو می گم کلا زندگیم رو باخته ام

۰۶ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۰۵ چشم به راهم ...
مومن است اما نیست ..............................
علی اصغر:
مومن است اما نیست
(ناراحت)
زندگی هست اما نیست...
علی اصغر:
زندگی هست اما نیست
(ناراحت)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است