یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۳:۱۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

آواز زندگی

شنبه, ۵ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۳۹ ق.ظ

در آن سوی دشت سرسبز

بلبل نشسته روی گل

آواز می خواند

                      غافل از اینکه من اینجا          

                      دلتنگ و تنها

                      قلبم بی ساز می خواند

                                                   بی وزن وعروض

                                                   بعضا بی قافیه

                                                   هم آواز می خواند

                                           4 دی ماه 1394

راستش دوست دارم دیگر وبلاگ رو ادامه ندهم و کمی از وبلاگنویسی خسته

شده ام وبلاگنویسی هم خوبه برای 1 سال 2 سال 3 سال فوق فوقش 5 سال

نه دیگه 7 ،8 سال ، آخه خسته شدم.

حداقل اگر بتونم به هفته ای یک پست راضی شوم بسی خرسند می شوم و بعدا

دو هفته ای یه پست و بعد ماهی یه پست و اینجوری پیش برم و سالی یه پست و

در نهایت از دنیای مجازی کوچ کنم به آغوش گرم دنیای واقعی.                                       

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

۰۵ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۴ فیروزه ...
عالیییییییی
علی اصغر:
متشکرم از شما
واقعا؟!:\
علی اصغر:
بله واقعا بود
اما قرار شد با فکر و اندیشه با این مسئله
برخورد کنم نه با احساس و خستگی و از
طرفی من به خاطر خستگی می خواستم
بروم و امکان دارد دوباره خستگی از بین
برود و من همچنان بمانم
نه نرید
علی اصغر:
چشم
نمی رم
اما برای چگونه بودنم و چگونه ماندنم فکر می کنم
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۵ دانشنامه دفاعی
ببخشید اما برای این مورد لایک نمی‌زنم.
البته این دیسلایک هم کار من نبوده
علی اصغر:
خواهش می کنم عمو
اما دلیلش رو نگفتی ، نکنه حرف بدی زدم
و خودم نمی دونم
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۴ دانشنامه دفاعی
سلام عمو جان
کجا بیخبر!؟
البته گاهی آدم دلش از این غربت و حریم می‌گیرد.
حق می‌دهم.
اما وبلاگتان را حذف نکنید.
یکی دو هفته فراموشش کنید.
یا هر قدر که نیاز دارید.
بعد اگر خواستید می‌توانید ادامه بدهید
شما در اینجا دوستانی دارید
حذف وبلاگ یعنی حذف بخشی از این رابطه و دوستی
مطمئنم درگیر هستید که (بروم ـ بمانم و...)
اما برای یک مدت کوتاه به خودتان استراحت بدهید بد نیست.
من از اواخر دهه‌ی هفتاد دارم وبلاگ می‌نویسم. خیلی خوب این حال و هوا را می‌شناسم.
علی اصغر:
سلام عمو جون
بعضی وقتا خسته می شوم اما از خودم نه از دوستام
چشم عمو حذفش نمی کنم
اگر تونستم به هفته ای یک پست اکتفا می کنم و گر نه
همون روال قبلی را با کمی تغییرات ادامه می دهم
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۴ صآب خونـِ
قشنگ بود :)
علی اصغر:
متشکرم (لبخند)
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۳ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
چقد زیبا استاد جان:)
علی اصغر:
متشکرم فاطمه خانم (لبخند)
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۱ پری بانو
چرا میخواید برید ؟!
میتونید مجازی و و اقعی رو در کنار هم داشته باشید :) 
علی اصغر:
کمی خسته ام
بله حق با شماست من هم به این مورد فکر می کنم (لبخند)
راستش همیشه دوست داشتم یک وبلاگی داشته
باشم و هفته ای یه بار آپ کنم اما تا به حال اینگونه نشد
یا کلا نبودم یا کلا بودم (ناراحت)
درهرصورت همه جا پابند دلتون باید:)
ارزوی موفقیت دارم براتون
علی اصغر:
بله (لبخند)
متشکرم از دعاتون
من هم برای شما آرزوی موفقیت دارم
ادامه دادن یا ندادن بستگی به هدفت داره و رویکردت...مثلا یه وبلاگ می شناسم سال هاست هر هفته آپ میشه و الان پست 9550 نویسنده اش هم کسی نیست که بیکار باشه همه پست هاش هم تولیدیه...
علی اصغر:
من هدفم و رویکردم نویسندگی است و نزدیک به هشت سال است که می نویسم
ولی نمی دونم چرا یک دفعه از وبلاگنویسی افتادم ، با اینکه دلم می خواد
وبلاگ رو ننویسم اما نویسندگی رو ادامه خواهم داد و شاید تو وبلاگ هم بنویسم
سلام.چرا؟؟؟ چرا همه دارن کوچ میکنن 
علی اصغر:
سلام
من کمی خسته ام و دوست دارم کم بیام وبلاگ ، اما نمی تونم
میخواید پرستو بشید شما هم؟؟؟
علی اصغر:
دلم می خواهد فکر نکنم عملا بتونم
۰۵ دی ۹۴ ، ۰۱:۳۰ محمد فائزی فرد
آقا راه کوچ قطع ناگهانیه. البته برای من این طوریه نمی دونم.

علی اصغر:
بله من هم قبول می کنم رفتن قطع ناگهانیه
و وقتی که من می گم دلم می خواد برم یعنی هنوز نمی تونم برم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است