یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۶ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

من جوان ایرانیم

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۰ ق.ظ

من جوان ایرانیم

آرزویم مرگ

زندگیم زجر

تحصیلاتم بی اجر

ازدواجم آرزوست

لحظه لحظه زندگیم به تنهایی

قطره قطره اوقاتم به رسوایی

می گذرد

مرگ تدریجی مال من

خراب است از روزگار این حال من

مسکن و اشتغالم آرزوست

چند صباحی در کسوت نوجوانی

چند سالی در مقام جوانی

بیهوده گذرد عمر خویشتنم

وای از آن روزی که بیش گردد

سن و سال من

پیر مردی مجرد

خورده سینه اش مهر بطلان و رد

آواره و بی هدف

در انتهای صف

مرگ جسم و جانم آرزوست


روز دانشجو(بیکار فردا)مبارک


17 آذر 1395

ع.ا.س




کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲)

خخخخ من جوان ایرانیم جوانان میهن من....
علی اصغر:
بله
۱۷ آذر ۹۵ ، ۰۱:۳۳ محمودرضا کاشانی
ناامید نباشید
خدا بزرگ است
علی اصغر:
ناامید نیستم
و به بزرگی خدا هم ایمان دارم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است