یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۱۷ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

سلام بر سلام

جمعه, ۱۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۹ ق.ظ

سلام بر عشق و دوستی

که هر وقت باشند دل آدم ها زنده می شود

سلام بر مهر و محبت

که مایه ی آرامش زندگی و دل هاست

و سلام بر آن زمان و این زمان

که تو بودی و هستی

سلام بر خدا

خدایی که بی نهایت است

بی نهایت دوستی و مهر و محبت و بخشندگی

سزاوار است که نمایم بر او بندگی

و سلام بر امام زمان

امامی که حاضر و ناظر هست هم در قلب ها و هم در جامعه

سلام بر بزرگ مردان خدا از گذشته گرفته تا حال و تا

زمانی که هستند و قطعا خواهند بود

سلام بر دلم و دلت و دلهای عاشقان

سلام بر دنیای هستی

سلام بر یکتاپرستی

سلام بر انبیاء و اولیاء الهی

سلام بر دوستان الهی

سلام بر لحظه های شادیم ، غصه ام

سلام بر تنهائیم و سلام بر عشق و دوستی های پاکم

سلام بر دستانم که بعضی وقتا حتی توان گرفتن قلم رو هم ندارند

و سلام بر دوستان بزرگم که وجودشان افتخار من است

سلام بر زندگی

سلام بر عبودیت و بندگی

سلام بر نشاط و شادی

سلام بر حریت و آزادی

سلام بر کسانی که در زبانشان سبحان الله می گویند

سلام بر کسانی که  لحظه لحظه رضایت خدا می جویند

و سلام بر سلامتی و شکر خدا به خاطر سلامتی

و سلام بر صبر و حوصله

و سلام بر علم

و سلام بر قلم

سلام بر آن آزاد مردی که رشوه را رد می کند و جز حق نمی گوید

سلام بر روزی پاک و حلال هر چقدر هم که کم باشد

سلام بر عشقی که خدا آن را تایید می کند

سلام بر سلام آن وقت که گفته می شود و آن وقت که پاسخ داده می شود

و آن وقت که بی پاسخ رد می شود

سلام بر سلام

پی نوشته:

عشقی که بدون شناخت به بار آید***قطعا یک روزی به سستی گراید

این تک بیت هم از سروده های علی اصغر می باشد

پیشنهاد مطالعه

علوم انسانی را مطالعه بفرمایید

پاییز 1394 آذربایجان

نویسنده: علی اصغر

 

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۲)

ان شاءالله موفق باشید٬ خواهشا مکتب آسون و راحتی رو مطرح کنید٬ و کتاب هاتون هم عکس داشته باشه
درسته همون هیلگارد خودمون رو میگم که دکتر براهنی ترجمش کرد همون کتاب جلد آبیه
خدایش پر از عکسه با اینکه کتابی حجیم هستش ولی راحت میشه خوندش...
علی اصغر:
ان شاء الله شما هم موفق باشید
الهی آمین یا رب العالمین
چشم ، حتما
من هم کتاب های مصور رو دوست دارم
۱۸ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۵ پری بانو
سلام بر شما که شاعرید :)
علی اصغر:
سلام بر شما که شاعری برتر از من هستید
(لبخند)
اعتماد به نفس خوبی دارید اتفاقا...
نظر جالبه٬ اگه منم خودم رو نظریه پرداز فرض کنم٬ راحت میشه باهاشون کنار اومد...
وای در کل جامعه شناسی چیزی بس مزخرفی است...
کتاب هیلگارد رو خوندم به اندازه نظر مارکس سخت نبود٬ والا به خدا هیلگارد حداقلش چندتا عکس داره٬ آدم روحش شاد میشه...
علی اصغر:
بله دیگه من در حال بنا گذاشتن مکتبی هستم
که اسمش هم هست مکتب علی اصغریسم
من یک هیلگارد می شناسم که روانشناس است
ارنست هیلگارد
کتاب شما هم نوشته ارنست هیلگارد است یا نوشته
اخوی دیگری است؟ (خنده)


خخخخ جالبه...
کاش ایرانی بودن٬ از شانس گل٬ گلی و کاکتوسی من همه غربی هستن٬
بعد جالبش اینه که نظریه سازی میکن ها و مکتب میزنن٬ بعد یه مدت یه عده دیگه میان نظریه قبلی رو سرکوب و نظریه جدیدرو جایگزین میکنن...
:(:(:(:(:(
علی اصغر:
(خنده)
ای بابا، چرا از شانستون گله می کنین؟
خوب من به غربی ها هم اثر می گذارم (خنده)
عجب اعتماد بر علی اصغری
(لبخند)
برا اینکه مخم هنگ میکنه از بس اسم جامعه شناس و نظریه پرداز باید یاد بگیرم نظریه هاشون دیگه بماند...
أه أه أه تو یه نظریه شصت نفر دخالت دارن...
علی اصغر:
من هم جامعه شناسی دوست دارم وضعیتتون رو کاملا درک می کنم
دقت کنی مرا هم در نظریه های جامعه شناسی خواهی یافت (خنده)

سلام...
:)
علی اصغر:
سلام دوست قدیمی
نه شما هستی و نه من
عجب شده دور و زمن(زمان)
(لبخند)
سلام شاعر :)
علی اصغر:
سلام بر شما (لبخند)
البته خود شما شاعرین
سلام و درود خداوند بر شما٬
عشقی که بدون شناخت به بار آید٬ قطعا یک روز به سستی گراید... (( عالی  ))
رشته انسانی؟؟؟!!!! من یکی اصلا از رشته انسانی رضایت ندارم( شاید اون از من رضایت نداره) دلیلش رو هم قبلا گفتم...
وقتی انتخاب رشته انسانی شدم٬ چقد دوست داشتم ر‌وانشناس٬ یا جامعه شناس یا باستان شناس بشم...
الان یه نظریه جامعه شناسی هست باید امروز تمومش میکرد٬ دیدم اگه بخوام ادامش بدم کتاب تموم نمیشه ولی من تموم میشم... 
یه وضعی شده :(:(:(:(:(
علی اصغر:
سلام و درود خداوند بر شما باد
متشکرم
من هم در زمینه شغلش رضایت ندارم
راستش من هم روانشناسی بالینی رو دوست دارم
چرا تموم می شین؟
(ناراحت)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۱:۲۵ شقایق رمضان پور
منظورم فقط تو همین پستتون بود...اصلا هم نظر ندادما،خیالتون راحت:)
عجب فاجعه ای!!:)
علی اصغر:
آهان
فکر کردم دارین وبلاگتونو حذف می کنین
آخه شما به وبلاگتون هم رحم نمی کنین(شوخی)
بله خوب فاجعه است
شعرهایم دیگران قبول نمی کنند اما خودم قبول می کنم(خنده)

سلام 

من هم انسانیم :)
علی اصغر:
سلام
آفرین
علوم انسانی عشق است
(لبخند)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۶ شقایق رمضان پور
لایک کردم،دیگه نظر نمی دم!!راستی اون تک بیتتون رو شدیدا قبول دارم:)
علی اصغر:
منظور از این به بعد دیگه نظر نمی دین؟
راستش اون بیت رو خودم هم خیلی قبول دارم
و اما روزی که آدم خود را تایید کند عجب فاجعه ای (خنده)
۱۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۵۱ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
سلام برگردان ِ جانبی برادر :)
علی اصغر:
سلام خواهر
گردان جانبی؟

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است