یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۵ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

خداوند حق مطلق

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ق.ظ

سلام بر خداوند یکتا و بی همتـــا که وعده اش حق ، قولش حق ، حکومتش حق ، گفتارش حق ،

کردارش حق ، دینش حــق ، تنبیهش حق ، بهشتش حق ، جهنمش حق ، عذابش حق ، ثوابش حق

و هر چه از طرف او صادر شود حق است ، خداوندی که در نهایت درجه حق است، حق مطلق

و مطلق حق.

ای خدای من ، ای مهربانترین مهربان دانم که دانی حالم ، چون تویی عالِم بر همه عالَم ، اول تویی

و آخر تو ، ظاهر تویی و  باطن تو ، دانی که در منتهای درجه گرفتار آمده ام و گرفتار بر این جهان

هستی که هر چه غوطه ور می شوم پستی هست و پستی ، دروغ ارزش شده ، نیرنگ سیاست شده

، وعده ی بی عمل حاکم شده ، والله شرم دارم از اینکه می گویم منم انسان ، همان انسانی که تو با

افتخار می گفتی من انسان را با بهترین شکل آفریدم احسنت بر من ، والله و بالله تو در بهترین شکل

آفریدی و مرا و همنوع مرا خلیفه ی خود در روی زمین قرار دادی ، این من و همنوع من هستیم که

راه تو نرفتیم ، به نام تو به کاممان کار کردیم ، وعده دادیم تا مردمان را به طرف خود جمع کنیم ،

هیچ کارمان و هیچ کردارمان در خط تو و برای تو نبود شرمنده ایم شرمنده ، اما از شرمندگی چه

حاصل که از بی تدبیری من و همنوع من بندگان تو گرفتار شدند ، حتی کاری کردیم که از دین تو

زده شدند ، خیلی از جوان ها و انسان های پاک به خاطر تدبیر غلط من و همنوع من به راه ناراست

گراییدند.

الهی هدایتمان کن و برایمان بفهمان که از جمع مال بی اندازه و دریافت مقامی که در خدمت تو و دین تو

و بندگان دیگر تو نباشد خیری بر ما نمی رسد.

دلنوشته:

+همسر آینده ام دوستت دارم و عاشقت هستم و روح و جسمت گل باران باد.

نویسنده: علی اصغر

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۹)

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۲۴ هــانــی خــانومـــ
عالیییییییی
علی اصغر:
متشکرم از لطفتون

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۱۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
خوشبخت بشید
علی اصغر:
متشکرم از دعاتون
ان شاء الله همه جوانان خوشبخت بشوند

متن قشنگی بود...
احسنت

علی اصغر:
مرسی از لطفتون
بسیار سپاسگزارم
به به چقدر دوستش دارید ... عاقبت بخیر بشید
علی اصغر:
بله بیشتر دوستش دارم
فوق العاده بهشون عاشقم
ان شاء الله همه عاقبت بخیر بشوند
متشکرم از دعاتون
ان شالله شوشوی خوبی برا زنجونتون میشین:))

علی اصغر:
ان شاء الله
(لبخند)
متشکرم از دعاتون
من اینجا کامنت گذاشتم ولی مثل اینکه به دستت نرسید....

گفته بودیم

خدا شانس بده...هنوز نیومده چقدر عزیزه...
علی اصغر:
نه خیرم اینجا نبود
به دستمون هم رسید و جواب هم دادیم
متشکر هم هستیم
کامنتای این آدرس رو بررسی نمایید
سوی تو خواهم آمد
(لبخند)
یا خدا :|
خدا براتون حفظش کنه !
ایشالا دوست داشتنتون در حد وبلاگ نباشه و تو عمل نشونش بدید !
علی اصغر:
مرسی
ان شاء الله
از دعاتون بسیار سپاسگزارم
در حد وبلاگ تمرین می کنم تا یاد بگیرم که من وظیفه دارم
همسرم رو دوست داشته باشم و بهش عشق بورزم و در
مسیر زندگی مشترکمون هم عملا دوست داشتن و عشق ورزیدنم
رو اجرا کنم



هی ابراز عشق میکنید به همسر آینده تون مجردها حسودی شون میشه ها. انشالله که هر چه زودتر متاهل بشید
علی اصغر:
بله هی ابراز عشق و علاقه نسبت به همسر آیندمون نشان می دهیم
ان شاء الله
از دعای خیرتون سپاسگزارم

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۰۰:۳۵ شقایق رمضان پور
مردم چقدر قربون،صدقه ی همسر آینده شون میرن؛)
علی اصغر:
مردم رو نمی دونم
خواهر خانم ، داداشت(علی اصغر) بسیار مهربون و احساساتی
تشریف دارد.
(لبخند)
(گل)
متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است