یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۰ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

الهی نامه (2)

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

ای همـــــــــه حاصــــــل ز تــــوانا لله




                              می شــــود واصـــــل بــــه تـــوو انا الیه راجعون




                                                             وصل نخواهم گر نچشم هجر تو




                                                                                            هجر نخواهم گر نچشم وصل تو

23 مهرماه 1394 آذربایجان

الهی نامه

بار الها ما را دریاب در لحظه ی تنهایی و ما را در تنهایی مگذار که از تنهایی بر ما ضرر آید

و تنهـایی زیبنده ی توست نه فخر بنده ی تو، خـدایا ما چقدر تنهاییم وقتی که همگان هستند و تو

نیستی و چقدر دارای همراهیم وقتی که هیچ کس نیست و تـو هستی پس لطفا باش در تنهاییمان،

ای خدای مهربان.

شکر نامه

سپاس وستایش خدای را که پروردگار جهانیان است ، بخشنده و مهربان است ، نه در زمان است نه در

مکان است و هر کس و هر چیز را که بینی متعلق به خداوند مهربان است ، و بیش نعمت می دهد

و کم عمل می خواهد، او خدایی است که هر وقتی بخواهد چیزی را بیافریند می گوید بشو و می شود

و هر کس راه خدا را رود او هم اینگونه می شود.


خدای من چه رنگی است؟ را نیز مطالعه بفرمایید.

پی نوشت:

1) وقتی دلم می شکند مهربانتر و مودب تر می شوم چون همان لحظه من به خدا نزدیکترم.

2) شکر خدا ، حالم خوب است.

3) ای مهربان خدای ، حال ما را خوش نمای.


هدیه می شود به پدر و مادرم(روحشان شاد و یادشان گرامی) و همچنین همه کسانی که عاشق خدا هستند

17 دی ماه 1394 آذربایجان

نویسنده: علی اصغر


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

سلام پدر و مادر کلمه ی سنگینی است

خدا رحمتشان کند
علی اصغر:
سلام
پدر و مادر عشق است
خداوند به رفتگان شما هم رحمت کند
:)
علی اصغر:
(لبخند)
خدا رحمشون کنه:(
علی اصغر:
خداوند به رفتگان شما هم رحمت کند
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۶ پری بانو
عالی !!
اعتراف میکنم بهتر از منه :))
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
خواهش می کنم
اما من هم معتقدم که شما بهتر می نویسید

خداهردوشونو رحمت کنه الهی :)
علی اصغر:
خداوند رفتگان شما رو هم رحمت کند
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۱۱ خانومی ...
خدا رحمتشون کنه 
علی اصغر:
خداوند به رفتگان شما هم رحمت کند
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۷ دانشنامه دفاعی
کجایی عمو جان؟
کامنت مرا چرا تایید نمی‌کنی؟
[اندوه بسیار]
علی اصغر:
عمو جون
مرا(برادرزاده ات)بیشتر بشناس
من موجودیم که همیشه در حال کشف کردن هستم و تازگی ها
زدم تو کار ابداع و یک بیماری روانی ابداع کردم و در خودم این بیماری
را آزمایش می کنم و اگر نتیجه دهد به جهانیان عرضه خواهم نمود و
اون هم اینه که وبلاگنویس باید مطلبشو بزنه و بره تا بازدید کنندگان
بیشتر دوستش بدارند (خنده)
عمو شوخی کردم خواستم بخندی ، خوب من یک عمو دارم و اون هم
این روزا نمی خنده
عمو رفته بودم هم فیلم ببینم و هم کارامو انجام بدم
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۲ زهرا قربانی
لینک ودنبال شدید
علی اصغر:
لطف کردید
متشکرم
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۴۲ دانشنامه دفاعی
یک شعری داشتم مربوط به 15 -16 سال پیش می‌شود..
بیت اول و آخرش را می‌نویسم.. اگر هم یادم آمد ابیات دیگر را اضافه می‌کنم

در مکتب عشق، ابن منصور منم
استاد بلاکشان مغرور منم
گه جام می‌ام گهی صدای سازم
القصه، نوای نای تنبور منم
... یادم نیست ... یادم نیست.
یادم نیست ... که چی منم..
اما آخرش
یاور، تو کجا و این نظر بازی‌ها
خاکم به دهن، مرید منفور منم

خلاصه عمو جان، جوانی و خامی‌ بود... معصوم که نبودم... چرت و پرت هم زیاد سرودم.
علی اصغر:
ای جان عمو جون
عمو شما خودتون شعرهای جالبی دارین نمی دونم چرا تو وبتون نمی ذارین
اصلا یک وب دیگه بسازین واسه شعراتون

خدا بیامرزدشون:)
علی اصغر:
خداوند رفتگان شما رو هم بیامرزد

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۸ زهرا قربانی
سلام وب خوبی داری
به منم سربزن
اگه باتبادل لینک موافقی خبر کن
علی اصغر:
سلام
مرسی
حتما

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۸ شقایق رمضان پور
خدا بیامرزه پدر و مادرتون رو...
گاهی که با خودم فکر می کنم یکی از پر مشکل ترین آدمای روی زمینم. بعد که دور و برم رو با دقت بیشتری نگاه می کنم و افرادی مانند شما رو می بینم به این نتیجه میرسم که چقدر خودخواهانه فکر می کردم و اصلا در نظر نگرفتم که افرادی هستن که مشابه من و حتی بیشتر از من مشکل دارن.
امیدوارم خدا بهتون کمک کنه و امیدتون رو تو هیچ مرحله از زندگی تون از دست ندین.
علی اصغر:
متشکرم
خداوند رفتگان شما رو هم بیامرزد
من هم فکر می کنم یکی از پر مشکل ترین آدما من هستم
اما وقتی عمیق فکر می کنم می بینم نه اینگونه نیست.
ان شاء الله خداوند کمک همه مان باشد
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۵ چشم به راهم ...
ای مهربان خدای ، حال ما را خوش نمای.
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است