یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۱ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

خدای من چه رنگی است؟

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

خدای من بخشنده و مهربان است

آفریدگار کل موجودات جهان است

او خدایی است که رنگی ندارد

که خوشحالی و دلتنگی ندارد

وعده می دهد وفا می کند

راهم نشان داده رها می کند

مریضم کرده شفا می دهد

مرا آفریده غذا می دهد

در قلبم عاشقی به پا می کند

در عاشقی عشوه ها می کند

با بردن نامش دوا می دهد

با ذکر و یادش شفا می دهد

در خطاکاریم، بخشش خطا می کند

در گنهکاریم، قبول توبه ها می کند

درگه پادشاهیش بی پاسبان است

او خداوند یکتا و مهربان است

عجب مهربانی با قلب ها می کند

قلب را آفریده صفا و منا می کند

در قلب انسان ها محشر به پا می کند

انسان را هدایت با قرآن و آیه ها می کند

قلب شکسته ام را مسکن و ماوا می کند

مبدل به شادی ، غصه و غم ها می کند

وقت جبران به هر خطا می دهد

قلب نا آرامم را او صفا می دهد

بر همگان عشق بی انتها می دهد

در عاشقی صبر بر دلها می دهد

من دوستش دارم مبتلا می کند

مبتلا بر شادی و بلا می کند

از پدر و مادر مهربانتر است

از همه چیز و همه کَس برتر است

گر او را بخوانم جوابم می دهد

در گمراهیم نشان راهم می دهد

راحت از او هر چه خواهم می دهد

بر رفیق شدن با او افتخارم می دهد

وام و ثروتم را بدون ضمانت می دهد

ارزشم را به تقوا و صداقت می دهد

گوش به راز و نیاز و دعایم می کند

چشم پوشی از بدی و ناروایم می کند

او پادشاهی بر همه عالم می کند

نظارت بر همه حال و احوالم می کند

در ناراحتی، یاد او خوشحالم می کند

دگرگون این آشفته حالم می کند

هر آنکس  که از خدا دم می زند

باید مطیع امر و همرنگ او شود


پی نوشت:

سلام دوستان

خوبین؟

خوشین؟

الهی عاشق بشین

 راستش از دیشب پست هایی می بینم با موضوع "خدای من چه رنگی است؟" هستند و یه جورایی برام

خیلی جالب اومد و اولش نمی دونستم جریان چیه و از یکی از دوستان جویا شدم و لطفا کردند و بنده رو

راهنمایی نمودند و گفتند که مسابقه است و الان هم نمی دونم وقت این مسابقه گذشته یا هنوز وقت دارد

اما زیاد برایم مهم نیست که مسابقه گذشته یا مونده فقط خواستم من هم مطلبی نوشته باشم تا در این

کار مبارک شریک باشم و خداوند یکتا مرا کمک نمود و این مطلب را نوشتم که مطالعه فرمودید و از

خداوند بی نهایت سپاسگذارم و شکرش می کنم و می گویم سپاس خدای را که پروردگار عالمیان است

و تدبیرجهان به دست اوست و هیچ کاری انجام نمی شود و هیچ ذره ای جا به جا نمی گردد مگر به اراده ی

خداوند تبارک و تعالی.

از الهی نامه

 الهی ، حضرتت گواهی ، که دارم غصه و آهی ، ولی خوشحالم چون گرفته ام در بارگاهت پناهی ،

اصلا چه غصه ای ، چه آهی ، وقتی که تو پادشاهی ، وقتی که تو راهنما و راهی.


16 دی ماه 1394

نویسنده: این از بخشش پروردگار من است

شکر خدا علی اصغر حالش خوب است



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

"راهم نشان داده رها می کند" خیلی خوب بود :(
شما شاعرا چقدر خوشبختین...
علی اصغر:
متشکرم
راهم نشان داده رها می کند
فکر نکنم من جزو شاعر ها باشم
ان شاء الله همه خوشبخت بشوند
بححح بحححح بسیار زیبا:دی
علی اصغر:
بسیار متشکرم
(لبخند)
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۱۹ مــــــــ. یــ.مــ
:-)
خواهش میکنم:-)))
علی اصغر:
(لبخند)
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۹ مــــــــ. یــ.مــ
:-)
مهم مسابقه نیست 
مهم حال ِ خوبشه 
حال خوبی داشت 
علی اصغر:
حق با شماست
بسیار متشکرم
لطف کردید
(لبخند)
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۲ چشم به راهم ...
الهی عاشق بشیم ....
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین
:)
چه قشنگ
علی اصغر:
متشکرم
شما لطف دارید
(لبخند)
خدایی که دوستش داریم :)
علی اصغر:
خدا دوست داشتنی است
و او هم ما را دوست دارد
(لبخند)

خدااااااااااااروشکر همیشه خوب باشی در پناه خدا :)))
علی اصغر:
متشکرم
ان شاء الله همه مان در پانه خدا باشیم
(لبخند)
آفرین و احسنت...
خوشمان آمد‌‌.‌..
من مناجات نامه خیلی دوس دارم...
الهی خدا صاحب خانه قلبت باشه...

علی اصغر:
متشکرم
خدا را شکر که خوشتان آمد
مناجات نامه عالی است
الهی آمین یا رب العالمین
راستی شما تو وبتون اول می نوستین بعد یا حذفشون کردین
یا عدم انتشارشون
خلاصه عالی بودند
آفرین و احسنت...
خوشمان آمد‌‌.‌..
من مناجات نامه خیلی دوس دارم...
الهی خدا صاحب خانه قلبت باشه...

علی اصغر:
متشکرم
خدا را شکر که خوشتان آمد
مناجات نامه عالی است
الهی آمین یا رب العالمین
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۷ پری بانو
عالی !!
لازم شد چنین پستی بذارم :)
علی اصغر:
متشکرم
ان شاء الله
(لبخند)
خیلی عالی بود ، جزو بهترین پست ها در این رابطه بودش . 
والا منم یهو دیدم چند نفر اصنکار رو کردن :)
علی اصغر:
متشکرم
فکر نکنم
چون دوستان در نوشتن تواناترند
(لبخند)
۱۶ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۹ خانومی ...
به به 
علی اصغر:
متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است