یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

یک خاطره جدید برای مشورت

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

همان بِهتر کـه من نگویم ز دین

بگیرم در جبهه ی شعرم کمین

در تاریخ 11 اسفند 1394 تمایل پیدا کردم که دوباره از دین مطالبی بنویسم

و امروز 23 اسفند 1394 است که در آن تاریخ 75 دنبال کننده داشتم و الان

شده 68 دنبال کننده و عملا 7 تن از دوستانم که از دین می نوشتند با من

قطع ارتباط کردند و اینگونه برود احتمال دارد خودم باشم و خودم

الان سوال اینجاست:

ای دوستانی که همیشه در کنار بنده بودید ادامه بدهم یا اینکه بی خیال شوم؟

از طرفی مشکلات دیگری هم در کمینم هستند که واقعا نمی خواهم دوباره گرفتار

مسائل حقوقی شوم ، نه حوصله دارم و نه وقتش

شاید هم کلا دیگر ننویسم

اما به نظرات شما اهمیت خواهم داد و اگر نظری ثبت نشود مستبدانه تصمیم گیری

خواهم نمود

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۰)

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۵۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
بنویسید و بنویسید و بنویسید
علی اصغر:
ان شاء الله
حتما می نویسم
متشکرم
مثل همیشه عالی...
علی اصغر:
متشکرم
عجب
اتفاقا پستای جالبی بودن پست های دینی..
 امااااااا گزینه ی این که کلا ننویسید وجود نداره..
علی اصغر:
متشکرم
شما لطف دارید
تقریبا بله ، هر چقدر بتوانیم از حقایق بنویسیم
با فطرت انسانی که همخوانی دارد در نتیجه
باعث می شود اکثریت سخنان ما را بپذیرند.
نه دیگه حتما می نویسم با کمی ملایم تر و
نرم تر.
قشنگ بود، مرسی از شما :)
علی اصغر:
متشکرم
اما چی قشنگ بود؟

۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۴۹ هــانـــــی خــانـــومــــــ
نمیدونم چی بگم
علی اصغر:
متشکرم
اینجا خانه شماست ...
شما مینویسید ...
و هر جور که تمایل دارید باید بنویسید ...
نویسنده باید بدون محدودیت بنویسه ...
هرطوری که بنویسید ما میخوانیم :)
علی اصغر:
متشکرم
آفرین که بهم اینقدر آزادی می دهید
من بدون محدودیت بنویسم وبلاگ فیلتر می شود
نه اینکه بر اشخاص توهین کنم بلکه حرفی برای گفتن دارم

اینجا خونه شماست و شما هرچی بنویسید من میخونم :)
علی اصغر:
متشکرم
آخه مشکل من شما نیستید که ، من به شماها بیشتر از خودم اعتماد دارم
مشکل من کسانی هستند که می گویند ننویس ، که تو نباید از دین بنویسی
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۴۲ دینای دیگر ※※
چی بگم:-\ من هر دو رو میپسندم
علی اصغر:
شما لطف دارید
متشکرم
شما حرف دلتون رو میزنید و ماهم میخونیم و استفادا میبریم گاها
خودتون مهمید نه نظر خواننده ها!!!
دوست نداشتن نخونن اما شما برا خودتون بنویسید
علی اصغر:
خوب وقتی وقتی شعر و دلنوشته می نویسم حرف دلم رو می زنم
اما وقتی از دین می نویسم فرق می کند
چون نگرش ها فرق می کند و اینجاست که اصطکاک اندیشه ها شروع
می شود و تب به پا می کند
متشکرم
نمیدونم ....هر جور صلاحه و راحت هستید
علی اصغر:
خوبه ، متشکرم
صلاح در این است که ننویسم
هر چند که من حق هستم اما
همیشه که نباید حق حرف بزند
بعضی وقتا حرف ناحق بر کرسی
زعامت تکیه می کند

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است