یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۳۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۲ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

چند نکته برای روشنگری

جمعه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۵، ۰۳:۱۵ ق.ظ

با اینکه شخصا در هر زمینه ای که حرف می زنم در آن زمینه

تحصیلات رسمی دانشگاهی و حوزوی دارم چه سیاستش و

چه دینش و چه بهداشت و درمانش اما شدیدا موافقم با

دوستی که مدعی است هر کس باید در زمینه ای حرف بزند

که در آن زمینه تخصص داشته باشد ؛ اگر اینگونه شود باید

طلاب و روحانیت صرفا از دین حرف بزنند نه سیاست ، نه

حکومت ، نه پزشکی ، نه روانشناسی ، نه خانواده ، نه تربیت

و نه ... چون همه اینها رشته های تخصصی هستند و روحانیت

حق دخالت ندارند اگر روحانیت در جای خود و برای دین و از دین

حرف می زدند اینقدر اختلاس و حرام خواری در این مملکت مخصوصا

در بین آقایون رشد پیدا نمی کرد ، والله و به خدا قسم من خودم از

آن آخوند بچه ، قیامت را خوبتر می شناسم ، حلال و حرام را خوبتر

می دانم و بر فقه و اصول بیشتر وسواس دارم ، از روز قیامت و حساب

و کتابش بیشتر می ترسم نه اینکه در اعمالم خلاف است نه بلکه آن

روز را و حسابرسش را بیشتر می شناسم ، من خود می دانم که

توحید هست ،معاد هست ، حساب هست ، میزان هست ، عدالت

هست ، ولایت هست ، نبوت هست اما حیف و صد حیف آنانکه دیروز

بر ما درس انسانیت ، آزادگی ، حلال و حرام می دادند ؛ امروز یا خود

بر حرام افتاده اند یا بر کار حرام دیگران سکوت کرده اند که این

سکوتشان هزار بار از کار حرام بدتر است.


التماس تفکر

موقتی برای چند روزی

ع.ا.سلطانی دانش آموخته حوزه و دانشگاه



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۲۶

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۵)

۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۵۶ افزایش بازدید سایت,لایک,گوگل پلاس,توییتر,فیسبوک
سلام
مطلبت عالیییییی بود
به سایت من هم سر بزنید
منتظرتون هستم

در ضمن سایت ما در مورد
افزایش بازدید سایت,لایک,گوگل پلاس,توییتر,فیسبوک
http://rankmax.ir
علی اصغر:
سلام
شما لطف دارید
خواهش می کنم
حتما بهتون سر می زنم
۲۸ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۳۹ میرزا قلمدون
بله نکته ی مهم و قابل تأملی هست که روحانی اجازه داره بالای منبر از دین و فلسفه و سیاست و پزشکی و اخلاق و ... بگه تا تکنولوژی و ماوراء الطبیعه و انرژی اتمی و ادبیات!
کاش به حیطه های تخصصی احترام می ذاشتیم.
علی اصغر:
باهاتون موافقم
از حضورتان متشکرم

خدا نکنه این چه حرفیه!
ان شالله صد سال زنده باشید و سر سبزتون به باد نره حالا حالا ها:))
علی اصغر:
بسیار متشکرم
خوب گفتم یهویی دلم تنگ شد
ان شاء الله شما هم زنده باشید و زندگی کنید
اگر این زبان سرخم بزاره سر سبزم باد نمیره
(خنده)
با سلام خدمت شما مدیر محترم.سایت ایرودانلود از شما تقاضای تبادل لینک با سایت شما را دارد
جهت تمایل سایت مارا به نشانی irodownload.ir و عنوان مرجع دانلود ایرانیان در پیوند های سایت خود ثبت نمایید و پس از ان به ما اطلاع دهید تا ما نیز سایت شما را در پیوند های خود ثبت نماییم
با تشکر.
علی اصغر:
سلام
وبم رو لینک کنید و خبر بدین تا
وبتون رو لینک کنم
دارم کم کم میترسم سرت رو به باد بدی:)
علی اصغر:
متشکرم
راستی بانو سر خاکم میایی؟
(خنده)
نترس

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است