یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۳، ۰۷:۱۶ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

من باز فیلسوف شدم

يكشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۸، ۱۰:۳۵ ب.ظ

معتقدم  انسانی که همه را بدون استثناء قبول دارد

و انسانی که هیچ کس را قبول ندارد به یک انـــدازه

مشکل دارند.

حال ممکن است شما هم با من هم عقیده باشین یا نه

این مسئله نیست مسئله این است که من فکر می کنم و  می نویسم

در واقع یعنی من هستم ، وجود دارم اگر کسی فکر می کنه و من فکرش

رو قبول ندارم این بد نیست که هیچ بلکه خیلی هم خوب است و خوبیش هم

این است که اون هم وجود داره و من هم وجود دارم.

فکر نکنید این پراکنده گویی هست از یک مسئله ای به مسئله ی دیگر پریدن

است بلکه این سنت نوشتن است و خوب نوشتن به این پراکنده گویی نیاز دارد.

باید آشفتگی های ذهنی رو ریخت روی کاغذ(وبلاگ) تا ذهن و روان آرام شود

این خوب است هم برای شخص و هم برای جامعه ، گفتن ، نوشتن ، ماندن

رفتن و فریاد زدن و صد البته سکوت ، علت ، منشاء و فلسفه ی سکوت

دانش بشریت است ، چون فریاد بی اساس از بی دانشی است.

و سکوت محتاطانه نشات گرفته از ترس است.

 

پی نوشت: کتاب حامل اندیشه هاست که از اعصار مختلف بر بشریت از بشریت به یادگار مانده است.

 

 

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱)

۲۹ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۵۰ آرانیک کالا | واردات و فروش مستقیم لپ تاپ استوک

سلام دوست عزیز. بازرگانی آرانیک ، به عنوان واردکننده و فروشنده مستقیم لپ تاپهای استوک در ایران فعالیت میکند.
بازرگانی آرانیک کالا ، از اوایل سال 1396 ، اقدام به راه اندازی وبسایت اینترنتی به آدرس aranikala.com  نمود که شما میتوانید جدیدترین محصولات این فروشگاه را از طریق این سایت مشاهده و خرید نمایید.
برند های معتبر
در فروشگاه آرانیک کالا ، علاوه بر لپ تاپ استوک ،محصولات دیگری از جمله تبلت ، موبایل و آل این وان استوک نیز به فروش می رسد. لپ تاپ های موجود در این فروشگاه لپ تاپ هایی از معتبر ترین برندها از جمله دل ، اچ پی ، لنوو ، ایسوس ، ایسر و .. را میتوانید خریداری نمایید.
کاربری های مختلف
در این فروشگاه ، انواع لپ تاپ های خانگی ، دانش آموزی و دانشجویی ، مهندسی ، صنعتی ، گرافیک دار و ... عرضه میشود.
گارانتی و ضمانت
در فروشگاه آرانیک کالا ؛ تمامی لپ تاپها با گارانتی یک ماهه رایگان ارایه میشوند و در صورت درخواست مشتری میتوانیم لپ تاپ ها را با گارانتی یک ساله ارائه دهیم.
پرداخت آنلاین
شما میتوانید در زمان ثبت سفارش ، نسبت به پرداخت هزینه آن اقدام نمایید و بصورت انلاین پرداخت کنید و یا در صورت تمایل میتوانید باما تماس بگیرید و هزینه را از طریق کارت به کارت پرداخت نمایید.
ارسال سریع
پس از ثبت سفارش ، در کمترین زمان ممکن لپ تاپ ، بسته بندی و ارسال میشود. ما سفارشات را از طریق تیپاکس و پست ارسال میکنیم بین 3 الی 5 روز کاری ، سفارش تان را به دست تان می رساند.
قابلیت ارتقا
شما میتوانید در صورتیکه به حافظه اصلی (RAM) و یا حافظه جانبی (هارد) بیشتری نیاز دارید میتوانید با ما تماس بگیرید تا دستگاه را با حافظه مورد نظر شما ارسال کنیم .

علی اصغر:
سلام

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است