یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۱۹ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

مظلومیت خدا

جمعه, ۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ

چقدر مظلوم است خدا

که هرکسی ز بی تدبیری

نمی تواند درست انجام دهد

امور و کاری

فورا گناه بی تدبیریش را

به گردن تقدیر خدا می اندازد

این است عاقبت مهربانی خدا

که روبرو می شود با بی مهری ما

1 بهمن ماه 1394

سخنرانی کودکانه من(2)

پناه می برم بر خدا از شر شیطان رانده شده

به نام خداوند بخشنده و مهربان

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم:

من عمل علی غیر علم کان ما یفسد اکثر مما یصلح

تحفه العقول،ص 46

رسول خدا که سلام و درود خدا بر او باد فرمود:

کسی که کاری را بدون آگاهی از آن انجام دهد ، خرابکاری او از نفعی که

ایجاد می کند ، بیشتر است.

آری این از کارگشاترین احادیثی است که امروزه متاسفانه مورد بی مهری

قرار گرفته و هر کسی به خود اجازه می دهد سرنوشت ملتی را برای 4 سال

یا 8 سال به دست بگیرد در حالی که اگر کمی مطالعه شود حتی توان اداره ی

زندگی خود را هم ندارد 

لطفا یک صلوات با نیت خودتون




کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۱)

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۹ زهرا (عشقم نیره)
لایک
علی اصغر:
متشکرم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۷ محمد فائزی فرد
نمی دونم این طور نظر دادن چه قدر درسته؟ در هر حال یه عده ی نه چندان قلیلی به این آقا اعتماد داشتن و هنوز هم دارن و از کارهاش دفاع می کنن.
یعنی خب ماجرا اینه که خودمم خیلی وضعیت کنونی رو دوست ندارم، ولی وقتی به رئیس جمهور مورد علاقه ام(زمانِ خودش) کسی طئنه می زد و هنوزم میزنه، ناراحت می شدم. برای همین ترجیح میدم خودم این کار رو با دیگران نکنم.

بعد یه سوال، چطور می گین توان اداره ی زندگی خودش رو هم نداره؟
علی اصغر:
دوست عزیزم رئیس جمهور فیلم سینمایی یا بازیگر سینما نیست
که قهرمان بازی در بیاورد و عده ای دوست داشته باشند و محبوب
شود بلکه رئیس جمهور رو با کاراشون با برنامه هاشون با سیاستهاشون
ارزیابی می کنند نه چیز دیگر ، رئیس جمهور باید برای همه کار کند نه برای
قشری یا برای طرفداراشون و طرفداران رئیس جمهور به خاطر حمایت هایی
که از طرف او دریافت کرده اند طرفدار شده اند الان رئیس جمهور برای همه
کار و اشتغال تولید کند همه طرفدارش خواهند شد من ، شما و همه.

بله وقتی که نماینده شدن چه رئیس جمهور چه نماینده مجلس به این راحتی
باشد و هیچ مسئولیتی را قبول نکند و جوابگوی هیچ مطالبه ای نشود همه
نماینده می شوند هر جا بیکاری داریم امسال در نمایندگی مجلس شرکت
کردند چرا؟ چون کاری است که هیچ مسئولیتی ندارد و پول قابل توجهی هم
گیر می آورد الان رئیس جمهور فعلی در این سه سال برای ما چه کاری انجام
داده و چه نفعی داشته من در زمان احمدی نژاد هم بیکار بودم و حالا هم و من
تنها نیستم میلیون ها نفر هستیم ، شاید تو هم هستی در کشور ما سالانه به
یک میلیون شغل نیاز هست که تولید شود تا جوانان مشکلاتشون حل شود و
چرا تولید نمی شود؟ چرا خویشان نمایندگان همشون در پست های آنچنانی جذب
می شوند؟ مگر مردم مورد آزمایشگاهی هستند؟
و این است که طرف توان اداره خانه خود را نداشته و حالا شده رئیس جمهور
دیگر به این تیپ سوالها جواب داده نمی شود

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۵ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
خوش بخالت خدا رو داری:"(
علی اصغر:
فاطمه شما هم خدا رو داری
سلام اگه مایل بودید همودنبال کنیم بگید لطفا
علی اصغر:
سلام
دنبالتون می کنم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۲۶ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
ایکاش اینجوری بود
علی اصغر:
ایکاش
خواهشا بخند
باور کن اذیت می شم
خوب وضعیت من به مراتب بدتره
چون من به اقتضای سن و سال ها
به بعضی از دوستام گوشه ای از زندگیمو
گفته ام اما به شما نگفته ام دلیلش هم اینه
که نخواستم ناراحتتون کنم
اما با این همه من می خندم و زندگی می کنم
من الان تقریبا زندگیمو باخته ام اما خودم رو نباخته ام
خوب بذار بگم
الان در شرایطی قرار گرفته که
نه کاری دارم
نه پدری
نه مادری
حالا مشکلات ریز و درشت دیگری هم دارم که
دلم نمی خواد کسی بداند
و ...
اما خدایی دارم که جای نداشته هایم رو گرفته است
(لبخند)
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۸ پدرام. یار
الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
علی اصغر:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

متشکرم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۳۳ ...ما شیعه ها ...
خوشم نیامد.
این که به خدا ظلم شود غیر ممکن است
علی اصغر:
خوب کار کردین که خوشتون نیومده
از شما که طلبه هستین این نظر مورد قبول نیست
چون در دین ظلم بین انسان و خداوند مطرح شده و چگونه
شما اطلاع ندارین که انسان هم می تواند بر خدا ظلم کند
بزرگترین ظلم بین انسان و خداوند کفر و شرک و نفاق میباشد.
خداوند در آیه 21 سوره انعام می فرماید:
«و من أظلم ممن افترى على الله کذبا أو کذب بآیاته إنه لا یفلح الظالمون؛
چه کسى ستمکارتر از کسى است که بر خدا دروغ بسته (و شریک براى او قائل شده است)
یا آیات او را تکذیب نموده، مسلما ظالمان روى رستگارى نخواهند دید».
پس لطفا نگو ظلم شدن به خدا غیر ممکن است

اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
علی اصغر:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

متشکرم
۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۸ دانشنامه دفاعی
متاسفانه همینطور است.
طرف ربا می‌دهد و ریا می‌کند و می‌گوید: چرا مشکلم حل نمی‌شود!؟
خب عزیزم داری با خدا محاربه می‌کنی. اگر می‌بینی برایت مشکلاتی درست شده به خاطر این است که بفهمی و برگردی. خدا حرمت آن صلوات‌ها و بسم الله گفتن و نمازهایت را نگاه می‌دارد و اینطوری راه را نشانت می‌دهد. مشکل از خودت است. بفهم.. اگر او خداست که خدایی می‌کند و دارد می‌کند. اگر تو ادعای بنده بودن داری پس بنده باش.. اگر بنده هم نیستی، آدم باش.. اگر ادعا می‌کنی که آدمی آدم باش.. این خیلی پیچیده است؟ مقصر خدا نیست؛ خودتی.
صلوات به نیت پدر و مادر علی اصغر عزیزمان.
هر کس که این کامنت را خواندن این روز جمعه به نیت ایشان:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
علی اصغر:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
عموی عزیزم متشکرم ازتون
از لطف و محبتتون بی نهایت تشکر دارم
ان شاء الله در کارهاتون و زندگیتون موفق و پیروز باشید
هیییی خدایا.  به نیت سلامتی امام زمان اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عج الفرجهم
علی اصغر:
سبحان الله
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

متشکرم بانو

۰۲ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۹ خانوم فیروزه ای ※※
صلوات هم فرستادم
:)
واقعا چه قده خدا مظلومه :(
علی اصغر:
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

متشکرم
واقعا (ناراحت)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است