یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۹:۰۹ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

سوی تو خواهم آمد

شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۵ ق.ظ
دلم بی تو ز ایــــــن دنیا هوای بُریدن دارد
               
     
                         که بـی علــــــت به شدت نوای پریدن دارد
                                            

 به هـر قیمت به حال تو نای رسیدن دارد
                                                                      

                         چون که حال و هوای تو ارزش دیدن دارد


ای همسر آینده ام نه تو را می شناسم و نه می دانم کجایی فقط این را می دانم
که دوستت دارم و عاشقت هستم
و محبتت را در قلبم احساس می کنم.
سوی تو خواهم آمد
عاشقانه و رندانه
روی تو خواهم دید
بی می و مستانه
عشق تو خواهم چشید
هر شب و روزانه

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۰)

آهان بلی بلی...متوجه شدیم ...
خوب شد گفتی دچار دوگانگی شده بودم ، میگفتم آخرین پستی که از علی اصغر خوندم شعر بود حالا چرا نثر شده ...

خدایی متن این آخرین پستت خیلی قشنگه...


اما در مورد بند آخر هر دوتا پست باید باز هم بگم خدا شانس بده...



علی اصغر:
متشکرم
چی بگم
فقط اینو بگم که داداشیت بسیار احساساتی
و مهربون تشریف دارد

امیدوارم تو زندگی با همسر آینده ات هم همینقدر دوستش داشته باشی:)
علی اصغر:
ان شاء الله که همینطور خواهد بود
متشکرم
(لبخند)
خوبه..خیلی خوبه
علی اصغر:
مرسی
لطف دارین
متشکرم
(لبخند)
:دی

اسکرین شات گرفتم شب عروسیتون همینو کارت پستال میکنم میفرستم برا خانومتون:دی
علی اصغر:
(خنده)
قبول بفرستین
(لبخند)
خوش به حالش نیومده چقدر عزیزه...
علی اصغر:
بله
خانم هر مردی باید عزیز باشه
(لبخند)

خدا براتون حفظش کنه :) 
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
آفرین
خوش به سعادت خانمتون :)
علی اصغر:
مرسی
واقعا خوش به سعادتشون
(لبخند)
مثہ همیشہ زیبا و پراحساس😍😍😍😍
علی اصغر:
مثل همیشه عاشقم
سپاسگزارم
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۵۳ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخ
بابا ایول مردم شانس دارن
یادم باشه عروسیت به زنت بگم چه قد دوسش داشتی 
خخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
(خنده)
خوب من عاشق همسر آینده ام هستم
حرفی نیست فقط امیدوارم خرابش نکنی
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۰۴:۱۲ ههـــ ـــــ
سلام دارید مهیا میشید
علی اصغر:
سلام
بله دیگه

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است