یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۸:۱۸ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

زیر باران ، آفتاب گرما بخشم تویی

دوشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ق.ظ

بیا در زیر باران
باهمدیگر قدم زنیم
و متفکرانه خیس شویم
و عاشقانه زندگی کنیم
و دوستانه لبخند بزنیم
و با مهر و محبت صحبت کنیم
و برای هم ثابت کنیم
که عاشق همدیگریم
و دوستدار لحظه لحظه زندگیمان
در هر شرایطی من تو را دوست دارم
و عاشق تو هستم
آری تو
تویی که عشق زندگیم خواهی شد
بیا
و وارد شو
به خلوت و تنهائی زندگیم
8 اسفند 1394

مرتبط نوشت:

اینجا حریم دلم هست و دل ها حریم خداست پس لطفا و خواهشا

با حرف های بی مورد دلم را نشکنید.



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۹)

:(      من که ناراحتت نکردم....؟؟؟؟.....


این پستت خییییییلی قشنگه...
علی اصغر:
نه خیر
از لطفتون متشکرم

عالی بوووووووووود
خیلی متفاوت بود دوست داشتم
ممنون
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
دلتونو شکوندن....
علی اصغر:
بله متاسفانه بعضی دوستان حرف های بی ربط می زنند
و احساس می کنم ندانسته این حرف ها رو می زنند
متشکرم
(لبخند)
اپ کردی خبرم کن مرسی
علی اصغر:
چشم ، حتما خبرتون می کنم
(لبخند)
اما شما که وبم رو دنبال می کنی
از آپ شدن وبم باخبر می شوید
من که از آپ شدن وب شما باخبر می شوم
متشکرم
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۰ هــانــی خــانومـــ
خیلی هم زیبا
علی اصغر:
از لطفتون سپاسگزارم
(لبخند)
مثل همیشه عالی
علی اصغر:
سپاسگزارم
شما لطف دارید
(لبخند)
از زیباترین مطالبتان بود
علی اصغر:
متشکرم از لطفتون
(لبخند)
خوشبحال همسرتوون ک همچین شعرای قشنگی براش میگید
علی اصغر:
اگر دوست داشتن بی حد مشکلی بوجود نیاورد
بله خوش به حال همسرم
شما لطف دارید
متشکرم
(لبخند)
۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۵ چشم به راهم ...

زیر باران رفت
جور دیگر باید زیست

:)
علی اصغر:
زیر باران می آید
در بهاران باید زیست
متشکرم
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است