یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۹:۱۶ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

بی نهایت دوستت دارم

يكشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ق.ظ

لحظه لحظه می شمارم تا که بینم روی تو

همچو رندان روی خندان نشینم روبروی تو

محشر به پا کنم و غرق تماشا شوم

خنده و چشم و مژه و ابروی تو

بیشتر از همه دوست دارم

آن زیبا خُلق و خوی تو

زمستان 1394

عاشقانه هایی می سرایم به همسر آینده ام

لحظه لحظه برای همسرم عشق می آفرینم و

گل می چینم و آرزوهایش رو آرزو می کنم

و یکی از آرزوهایش رسیدن به من است و امیدوارم

ان شاء الله به زودی برسد هم او آرام شود و هم من

دوستت دارم بی نهایت

عاشقت هستم بی حساب و کتاب

و بدجوری به قلبم نشسته امیدوارم خدا عاقبت همه را به خیر

کند و ما هم ان شاء الله

الهی آمین یا رب العالمین


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۹)

خوشبحالشون
کاش یکیم بود ما رو اینجوری دوس میداشت برامون شعر بگه
 کلا از اول شانس نبود
علی اصغر:
متشکرم
خوب من هم فعلا کسی رو ندارم که برای
آینده نوشتم
(لبخند)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۳۲ چشم به راهم ...
بعدن بیان بخونن چه حالی میکنن :))
علی اصغر:
ان شاء الله
امیدوارم
متشکرم
(لبخند)
به به عاشقانه :))
خوشبحال همسر آینده تون .انشالله همیشه خوشبخت باشید 
علی اصغر:
(لبخند)
جدا خوش به حال همسر من آنقدر دوستش خواهم داشت
که دیگر آرزوی دوست داشته شدن نکند
متشکرم
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۵ بآنو نارینـ
مبارکه :)
عشقتون مستدام :)
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
:))))
علی اصغر:
(لبخند)
متشکرم
:)
از همین الان بهتون تبریک میگم...
علی اصغر:
ازتون متشکرم
(لبخند)
اما فعلا در حد حرف است و مرحله شناخت
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۲۹ خانوم فیروزه ای ※※
:))))))))))))
بابا ایول عاشق
علی اصغر:
مرسی
(لبخند)
خوندنی بود، مرسی +++++
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
به به
به سلامتی:)خیلی خوشحال شدم
پس الان باید تلاشتون چندبرابر شه
علی اصغر:
متشکرم
خواهشا دعا کنید

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است