یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۱ مهر ۱۴۰۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

ای لیلیم مجنونتم

شنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۴، ۰۵:۴۸ ب.ظ

مرا ترسی از گفتن اینکه عاشقتم نیست،حاضرم در حضور

میلیون ها نفر در شهر از تریبون بگویم همسرم عاشقتم

و دوستت دارم و تا ابد عاشقت خواهم ماند و دوستت

خواهم داشت و الان هم منتظر توام ، هر چه دار و ندارم

مال توست و در بین دارایی هایم یکی از همه بهتر و باارزشتر

هست که آن قلبم هست قلبی پاک و زلال که تا این لحظه

کسی را در خود جای نداده وقتی که بیایی تقدیمت می کنم

تا بنشینی در قلبم هر چقدر که دلت می خواهد ، عاشقت هستم

و دوستت دارم.

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۸)

آقا اصلا به من ربطی نداره هرچقدر دلت خواست اینجا از عاشقانه هات به همسره ندیده نشناختت بنویس... ولی آخرش نتیجه میدونی چی میشه....؟؟؟؟؟؟











مخاطبای وبلاگت کم میشه دیگه فقط خودت میمونه و قربون صدقه هات......


خدا شانس بده ...والا...
علی اصغر:
خواهش می کنم
بله من می دونم چه می شود
خواهر خانم مخاطبای وبلاگم کم نمی شود ، فقط نظر وبلاگم کم می شود
و اونم به خاطر نوشته هایم نیست بلکه به خاطر کم نظر گذاشتن من در وبلاگ
دوستانم هست
بله دیگه عاشقی چون من عالم به خود کم دیده
چطور عاشق کسی هستی که اصلا نمیدانی کیست.... این همیشه برام سوال بوده... 
علی اصغر:
(لبخند)
ان شا الله خوشبخت شین..

التماس دعای فرج
علی اصغر:
ان شاء الله همه جوانان خوشبخت شوند و من و همسر آینده ام همچنین
از لطف و دعاتون متشکرم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
(لبخند)
انشالله خوشبخت بشین.
زندگی تون پر عشق
علی اصغر:
ان شاء الله همه جوان ها خوشبخت بشوند و ما همچنین
و زندگی همه جوان ها پرعشق و ما هم چنین
از لطف و دعاتون متشکرم
(لبخند)
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۱ بانوی آذری
ان شاءالله بیام عروسیتون :)
علی اصغر:
ان شاء الله
حتما تشریف بیاورید
(لبخند)
به سلامتی:)
علی اصغر:
از لطفتون و دعاتون متشکرم
(لبخند)
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۵۶ چشم به راهم ...
کجاست این همسر آینده؟؟که ببینه!!!
علی اصغر:
در خونشون
حتما می بیند
(لبخند)
۰۸ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۹ عکس خنده دار
انشالله تا ابد این علاقه بین شما و همسرتون باشه 

http://khabis.ir
علی اصغر:
ان شاء الله
از دعاتون متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است