یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۵۴ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

ای دلم بشکن

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۳ ق.ظ

ای دلم دانی که من تو را دوست دارم و برای تو درس خواندم و برای تو تلاش کردم

و به خاطر تو خیلی اذیتها کشیدم و به خاطر تو دنبال کار رفتم و حتی به کمتر از

خودم ها التماس کردم که تو خوش زندگی کنی اما نشد ولی این را بدان که من دیگر

کاره ای نیستم چون برای من هم کسانی تصمیم می گیرند که هر تصمیم می گیرند به

جز تصمیم بر من پس خاموش باش پس لطفا خفه شو و چند صباحی هم خفه خون بگیر

که صبح امید مرگ من و تو هم نزدیک است البته که من و تو خیلی وقت است که در

حال مردنیم و دیگران در حال نظاره کردن بر مرگ من و تو هستند و یکی از مهیج ترین

تفریحشان دیدن شکستن من و توست بشکن و بشکنم تا از شکستن ما دلهایی شاد گردد

که از دست آنها این هم بر نمی آید.

22 آذر ماه 1394

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۶)

دلتونو چیکار داری چرا دعواش میکنی گریه میکنه هان
علی اصغر:
ببخش زهرا یه غلطی کردم خوب
(گریه)
(خنده)
کافی بود همشو به جای دلتون برای خدا انجام میدادید:)دل...شکستنی..هرشکستنی میشکنه:)
علی اصغر:
بانو برای خدا بود دیگه
دل خانه خداست
خدا نکنه... 
واقعا نمیشه چیزی گفت احساس شمارو جز خودتون کسی دیگه درک نمیکنه...
ان شاءالله همه چیز درست میشه تا دوباره برای دل خودتون آرزوهای زیبا داشته باشید...
گاهی یاس و ناامیدی به انسان دست میده و انسان باید با اون مقابل کنه به خدا توکل کن...
به خدا٬ خدا برای ما همیشه آرزوهای قشنگ میکنه فقط یه کم دقت میخواد... همیشه به خاطر 
داشته و نداشته هاتون از خدا تشکر کنید و شاد باشید بیشک داشته هاتون به صلاحتون و نداشته هاتون باز هم به صلاحتون هستش‌٬ توکل و تحمل کنید...
 درست میشه
علی اصغر:
خدا که دل نمی شکند
امان از دست بعضی بنده های خدا
من از خدا تشکر می کنم بر داشته و نداشته هایم
ولی بر خدا هم شکایت می برم از ظلم هایی که بر
من ها در طول تاریخ می شود.
نباید بشکنه 
مردا که کم نمیارن هرچقدرم تحت فشار باشن بازهم خودشونو نجات میدن 
اون شعرای آ خنده خنده خنده رو کی گفته ؟!
از شما بعیده اینجوری بشید برا هرکس خب تو زندگی یه مشکلی تو یه زمانی پیش میاد هرچقدرم طولانی تا آخر عمر همراهتون نمیمونه که انقده زود برطرف میشه که 
شما باید روحیه و امید داشته باشین و به مشکلات رو ندین

به خدا توکل کنید و ازش بخواین زودتر کاراتون ردیف شه 
دلواپس هیچیم نباشین هنوز جوونین وقت هم دارید اینجور حرفا کجا شما کجا !
دورکنید از خودتون بابا روحیه نبازین 
علی اصغر:
نشکند
دست من نیست که
مردها هم تا حدی کم نمیارن نه برای همیشه
مردی که گریه کرد بدانین که غرق شده و بعضی وقتا
نمی تواند خود را نجات دهد اصلا به قوی یا ضعیف بودن
هم ربطی ندارد
ما در طول تاریخ ناله ی بزرگ مردان هستیم چه برسد به من که
پسر بچه ای بیش نیستم
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ پرواز سپید
سلام با دلتون این طوری حرف نزنیدددد!

علی اصغر:
سلام
حتما سعی می کنم
۲۲ آذر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ صحبتِ جانانه
چقده دردناک
برای دلخدا می خوندین
نمی دونم

سلام
علی اصغر:
سلام
بله این روزها خیلیا در این وضعیتند و هیچ کس نمی گوید
من هم نمی خواستم اینو تو وبلاگ بذارم باور کنین چون در
هنگام ارسال زدن حذفش کردم ولی صبح دیدم آمده تو صفحه
و ناراحت شدم(گریه)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است