یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز چهارشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۴ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

زندگی نوشت

دوشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۴۰ ب.ظ

با فکر

با اندیشه

با تعمق

می توان

ریشه در فرش رویاند

و شاخه بر عرش رساند

و با جهل و نادانی

ریشه در فرش خشکاند

و ماند و ماند

4 بهمن ماه 1394

روزگار درحال گذشتن است و باید زندگی کرد و باید آموخت زندگی کردن را ، دوست داشتن را،

عشق ورزیدن را ، محبت کردن را ، مهر ورزیدن را ، به دیگران نفس کشیدن را ، نفس کشیدن را،

باید آموخت ، باید دید ، باید خندید ، باید گریست ، باید جنگید ، باید کوشید، باید غم و غصه را بلعید ،

باید اندیشید ، باید به بایدها عمل نمود ، باید دعا کرد ، نیایش نمود ، باید خلوت جانانه کرد ، باید در قلب

شکسته خانه کرد و قلب خود را بر هر شکسته قلبی کاشانه کرد ، باید به زندگی خندید ، باید به دیگران

لبخند احسان نمود ، باید انسان بود ، باید کتاب خوند ، باید فلسفه خوند و نوشت ، باید شعر سرود،

باید با کسانی که تنها و بی کَسند بیشتر بود ، باید با اونها خندید ، باید اشکاشونو پاک نمود ،

برای ارتباط با دیگران زبان آموخت ، باید به خود افتخار نمود ، باید شکر گفت ، باید زندگی کرد ،

باید خفت ، باید رند بود ، باید نوشت ، باید سرشت ، باید بِهِشت تا شود زندگی بهشت.

4 دی ماه 1394

نویسنده: علی اصغر

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۵)

"باید غم و غصه را بلعید"
بهتر نیس بگیم باید غم و غصه را دور کرد؟
اخه اینطوری که ادم غمباد میگیره!؟
خیلی عالی بود:))
علی اصغر:
بله حق با شماست
اما بین بایستن و توانستن فاصله است
بعضی وقتا غم را نتوان دور کرد و باید بلعید
و هضمش کرد تا ازش استقامت زاییده شود
(لبخند)
متشکر از انتقادتون
۰۶ بهمن ۹۴ ، ۰۱:۵۰ پدرام. یار
عالی بود ...
علی اصغر:
متشکرم
لطف دارید
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۷ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
به به مهربون بگو ماه
علی اصغر:
اینم بگم
شما هم بسیار مهربونی
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۸ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
خوشم میاد مثل خودم شیطونی؟
اما خیلی مشکوکی خخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
متشکرم
خواهر بگو خیلی مهربونم
اما خود تعریفی نباشه جدا مهربونم ، حیف کمی خشم اجتماعی دارم
و الا خیلی شاعر و مهربون تشریف داشتم
(لبخند)
یک پیام
لبخند و شادی حق هر انسانی است و اگر انسانی لبخند نزند همه مسئولند.
از مجموعه گفتارهایم
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۴۶ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
ببین مشکوک میزنی(شیطون)
عالی بود
علی اصغر:
بله دیگه خواهرم تویی باید مشکوک بزنم
(خنده)
متشکرم
کاش بشه این باید ها رو انجام داد
علی اصغر:
بعضا می شود و بعضا نه
زندگی است پر از غم و شادی
باید سوخت
ساخت
تاخت
برد
باخت

قشنگه سوال شخصی دارم ¯\_(ツ)_/¯
علی اصغر:
متشکرم
بفرمایید بپرسید
واگه یکی این بایدارونخواد؟!:)
زندگی اجباریست...
علی اصغر:
اون وقت دیگه آزاده هر کاری دلش خواست بکنه
زندگی اختیاری است
(لبخند)
یه چیزی من تـازه کشف کردم که چرا گاهی پست می ذاری ولی من میام تو وبلاگت و نمی بینم :))))  (همیشه تو خانه می رفتم)
خیـلی نابغم می دونم :)

یـاد خودم افتادم که چند وقت پیش نوشته بودم:گاهی هم باید هیچ کار نکرد....
علی اصغر:
آهان من هم یک چیزی کشف کردم که چرا تو بعضی مطلب هایم نظر نمی ذاری
از اینکه این مورد رو بهم گفتین متشکرم
یک لینک می ذارم با عنوان تازه ترینها تا دوستانی که به آدرس خونه میان و تازه ها
رو ببینند /پیش میاد به هیچ چیز ربط نداره و بیشتر مشکل از من هست تا شما (لبخند)
گاهی هم باید هیچ کار نکرد
آفرین عالی است
راستی اجازه می دین به این جملتون مطلب بنویسم؟
به نظرم خیلی جالب اومد خیلی
باید بگم احسنت بر شما

بسیار زیباا
من اون قسمتی ک گفتید باید خفت رو نیاز دارم خوابم خیلی کم شده
علی اصغر:
متشکرم
خوب من درد جامعه ام رو می دونم و برای همین می نویسم
بی خوابی در عصر ما بزرگترین مشکل است که دلایل زیاد دارد
و آسیب جدی و بعضا جبران ناپذیری می زند
شاد مانید
دستتون درد نکنه جالب بود...
امیدوارم همیشه فکرهاتون زیبا باشه...

علی اصغر:
متشکرم
امیدوارم شاد و سبز مانی
امروز نسیم دوستی خبر از دوستی رساند که بس ناراحت کننده و
دلتنگ کننده بود و در قلبم لحظه هایی گریستم ، چون بریدن از دوست
برایم سخت است اما بعضی وقت ها چاره ای جز بریدن نیست اگر
دنبال رسیدن به کمال باشیم هر چند کمال در بودن هم میسر است
ولی گاهی رفتن لازم تر
شادی و موفقیت و سبز بودنتان برایم آرزوست
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۳۰ ...ما شیعه ها ...
اگه حرف ها و نوشته های خودتون بوده باشه که خیلی قشنگ بود.
فقط اون آخرش که نوشتی « باید خفت، باید رند بود.»  یعنی چی؟ 
علی اصغر:
باید خدمتتون عرض کنم که اینجا همه نوشته ها دست نوشته های خودمه
پایین مطالب هم دقت بفرمایید درج نمودم که کپی نشود نه اینکه خسیسم
نه یه جورایی تا نوشته هایم به صورت کتاب نشوند دوست ندارم کپی شوند
چون بعضی دوستان پرسیدند گفتم برای شما هم سوال شده باشد
متشکرم
راستش در عصر ما یک مشکلی هست به عنوانی کم خوابی
باید خفت (باید خوابید و استراحت نمود که لازمه ی زندگی است)
باید رند بود(باید زیرک بود)
حالا چرا باید زیرک بود؟ هر کس به خاطر دلیل خودش
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۴۳ ههـــ ـــــ
بله خیلی عالی باید با خدا خلوت کرد گفت و به آنجا رسید که جوابش راشنید
علی اصغر:
آفرین
عالی بود
متشکرم
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۱ شقایق رمضان پور
واژه های بر مبنای هشتن و هلیدن رو دوست دارم خیلی:))
خوب بود کلا...آخر شبی زیادی انرژی داد...حالا دیگه مگه خوابمون میبره:))

علی اصغر:
خوبه ، هر کلمه و واژه ای که به آرامش منتهی می شود
دوست داشتنی هست
متشکرم
خدا رو شکر که انرژی داده
خواب ها هم بعضا مختل می شه
ان شاء الله شاد باشی و شاد مانی
(لبخند)
۰۵ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۷ چشم به راهم ...
باید...
علی اصغر:
حالا شاید کلمه باید از لحاظ روان شناسی
 یه بار منفی هم داشته باشد
اما بازهم باید زندگی
متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است