یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۰۸ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

محرم 94

شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۲ ق.ظ

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۷)

۲۹ مهر ۹۴ ، ۰۹:۵۹ زهرا معصومی
ممنون که راهنمایی کردید باشه حتما کم میکنم. و همچنین لینکتون میکنم
علی اصغر:
لطف می کنین
آهاااااااااا مرسی الآن گرفتم چی شد 
دسته چهارمی وجود نداره ؟!کلا بی خاصیت 
نه دافعه نه جاذبه دوستیم که پیدا کنن بر حسب شانس و اقباله اگرنه بی خاصیت بی خاصیتن 
که من دقیقا در این دسته ساختگی میباشم 
بابت توضیحات مرسیااااااا زحمت افتادین ^_^
علی اصغر:
سلام
اونایی که جاذبه و دافعه شون مساوی هست در واقع  خنثی هستن

خدایی ببخشیداااا اما واقعا متوجه نشدم که انتقاده ^_^

الانم نگرفتم باز چی شد :-D

علی اصغر:
سلام
خواهش می کنم خوب می گم براتون چطور انتقاده
انسانا دارای دو قطب جاذبه و دفعه هستن و در افراد مختلف شدت جاذبه و دافعه متفاوت است
1)بعضیا جاذبه شون زیاده و دافعه شون کم و در نتیجه دوستانشون زیاد
2)بعضیا دافعشون زیاد و جاذبه شون کم و در نتیجه دوستانشون کم
3)بعضیا جاذبه و دافعه شون مساوی هستش و دوستان و غیر دوستانشون مساوی
و من دقیقا از مورد شماره دو هستم و انسانها رو زیاد از خود می رانم تا جذبشون کنم
ببخشید دیگه کلاس روانشناسی شد و 1 واحد دانشگاهی حساب می شود. :-D
سلام 
از چه نظر منظورتونه ؟!
علی اصغر:
سلام
دقیقا منظورم یک انتقاد کوچولو از خودم بود
لینک شدید خوشحال میشیم ما وهم لینک کنید
علی اصغر:
سپاسگذارم
قیامت بی حسین غوغا ندارد ، شفاعت بی حسین معنا ندارد ، حسینی باش که در محشر نگویند ، چرا پرونده ات امضا ندارد

علی اصغر:
از شعرتان و حضورتان سپاسگذارم

نون قلم نبی ست و ما یسترون حسین

طاق فلک علی ست به عالم ستون حسین

خلقت تمام حضرت زهراست خون حسین

با یک قیامت است هم الغالبون حسین

یـــــا حسیـــــــــن

علی اصغر:
سلام
تشکر می کنم از بابت شعر زیباتون

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است