یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۹:۱۳ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

کتاب

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۱ ب.ظ

کتاب کتاب ناز من علت پرواز من

هم دهد آزادگی هم خوشی و بندگی

******

هادی راهم کتاب

نوع نگاهم کتاب

معشوق ماهم کتاب

******

من تو را چون دیده ام

راه تو پیموده ام

******

چون همه هستیم تویی

راحت و رستیم تویی

******

این همه گفتم کتاب

تنهاترین دوست ناب

******

کتاب کتاب ناز من علت پرواز من

هم دهد آزادگی هم خوشی و بندگی

 

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲)

با سلام
دوست خوب من در صورت تمایل برای استفاده از مطالب جالب و دیدنی در وب زیبای خود به مجله اینترنتی میهن پست هم سری بزنید .
با آرزوی روز های پایزی خوب برای شما
علی اصغر:
سلام
حتما
از لطف شما سپاسگذارم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است