یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

سلام بر دوستان مهربون ، باهم کنیم گفتمون

اگر حرفی ، شعری ، دلنوشته ای دارید بنویسید

البته من خودم هم خواهم نوشت بعضی نوشته ها

نباید پراکنده باشند.


۱۳۹۴/۰۸/۱۹ ۱۱:۲۲

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۸۸)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۹ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
سلام استاد 
علی اصغر:
سلام خواهر مهربونم فاطمه خانم
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۱۱ دنیا تتلیتی

چشم دکی

علی اصغر:
متشکرم بانو خانم
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۰۳ دنیا تتلیتی
بد دکی جون
علی اصغر:
چرا آخه دخی خانم
لطفا خوب باشید
شما ها چرا همتون بد حال شدین
اگر قرار باشد به خاطر مشکلات کوچولو بد حال باشیم
که نمی تونیم زندگی کنیم
۲۳ دی ۹۴ ، ۲۲:۳۱ دنیا تتلیتی

:(

علی اصغر:
سلام دنیا بانو
(ناراحت)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۳۰ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
نه فقط مرگ میخوام
علی اصغر:
فاطمه چی شده؟
لطفا زندگی رو بخواه
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۱ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
خوبه
علی اصغر:
فاطمه تو جنگ نمی کنی؟
اصلا باید درباره جنگ زندگی تئوری ارائه بدم
(خنده)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۲ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
جنگ؟
علی اصغر:
بله دیگه جنگ زندگی
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۴ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
شکر خوبم 
میخونم تو خوبی؟
علی اصغر:
خدا رو شکر
من هم خوبم
در حال جنگ (خنده)
۱۹ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۸ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
سیلااااااااااااااام
علی اصغر:
سلام فاطمه
خوبین؟؟
از امتحانا چه خبر؟
۱۲ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۹ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
دوشنبه 11بیا:)
علی اصغر:
سلام
بیام وب شما؟
(لبخند)
۱۰ دی ۹۴ ، ۲۰:۰۲ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سیلام
علی اصغر:
سلام
شلام
(خنده)
۰۹ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۹ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سلاممممممممممممم
علی اصغر:
سلام فاطمه
(لبخند)
۰۵ دی ۹۴ ، ۱۰:۴۳ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سلام
علی اصغر:
سلام
۰۲ دی ۹۴ ، ۲۱:۳۲ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سلام استاد بیمعرفت
علی اصغر:
سلام فاطمه خانم
آخه چرا؟ من و بیمعرفتی

۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۵ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
خوبی؟
علی اصغر:
بله هم خوبم و هم یه شادی خاصی دارم نمی دونم چرا
شما هم خوبین؟

۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سلام استاد؟
علی اصغر:
سلام
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۵۱ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
چشم استاد عزیز
علی اصغر:
آفرین شاگرد زرنگم (خنده)
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۳۴ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
اهوم اومد 
اره از 4شنبه شروع میشه
علی اصغر:
خدا رو شکر
پس خوب بخون درسها رو
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۲۰ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
شکر تو خوبی؟
علی اصغر:
خدا رو شکر من هم خوبم
چه خبر؟
داداشیات رو تونستی بیاری وبلاگت
و درس رو خوب می خونی و خوب امتحان می دی؟
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۹:۰۷ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سلام
علی اصغر:
سلام فاطمه
یلدات مبارک
خوبی؟
۲۹ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۶ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
سلامممممممممممممممممم خوبی؟

علی اصغر:
سلام
بله خوبم کمی نه بیشتر
شما خوبین؟
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۲۹ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
شیطون شبت خوش
علی اصغر:
دوست جون شب تو هم خوش
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۱۸ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
شوخی کردم خخخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
جدی گفتی و دلم شکست (گریه)
(خنده)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۹ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
گوش میکنی ؟پس شعر ننویس خخخخخخخخخخخخخخخخخخ(شیطون)
علی اصغر:
فاطمه خانم بگه شعر هم نمی گم
هر چند من تا به حال شعری نگفتم چون انجمن شعرا می گن
شعرای تو وزن و عروض ندارن هر چند من هم می گم شعر بیشتر اون ها هم مفهوم ندارد
(خنده)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۲ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
:|
چی؟
علی اصغر:
گفتی چی بگم
من هم گفتم از هر چی دوست داری بگو
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۲:۰۰ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
شیطون شدم خخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
شیطون بودی
نشدی
(خنده)
۲۸ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۴ شـــــــــــیــــــطــــــــــــونه Fatima
:)
چی بگم بهت شیطون عزیز خخخخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
هر چی دوست داری بگو ای دختر یزدی
(خنده)

:|
واقعا خخخخخخخخخخخخخ
در ضمن بی سواد فدا میشن
علی اصغر:
واقعا
آهان
ای بی سواد  چندان فرقی ندارند
رفتن و شدن در سرعت به چشم نمی خوره
به جای این:Fatima S.NAKHAEI
اسممو چی بزارم؟
علی اصغر:
فقط فاطمه بمونه این اسم بسیار زیباست
من اسم فاطمه را دوست می دارم
ممنون تو خوبی یه سوال اسممو چی بزارم ؟
گیج شدم:(
علی اصغر:
من خوبم اونم خیلی خوب
کجا اسمتو چی بذاری؟
به به سلام خوبی استاد عزیز خخخخخخخخخخخخخخخ(شیطنت)
علی اصغر:
سلام دوست جونی
چطوری مهربونی؟
(خنده)
(شیطنت)
:)
الوووووووووووووو
علی اصغر:
:)
اینجام اما بسی دیر
آخه اینترنتم کرده گیر

برو خون کفت ببره خخخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
رفتم و نظر هم دادم
(خنده)
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی دیر جواب میدی میخوابی وسط حرف زدن
چند سالته؟
من فضول شدم خخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
آخه دارم مطالعه می نمایم و گهی هم خواب به قول خودتون
مطالعه مثل قرص خواب است
هی پیر شدیم
از دنیا سیر شدیم
(خنده)
یعنی تا این حد؟
من نه نمیدونم وقعا فرشتم؟
علی اصغر:
بله من خیلی مظلومم
تو هم خیلی فرشته ای
تو هم ندانی من می دونم
پس تو هم باید بدانی
چون نباید حرف استادت رو نادیده بگیری
وقتی می گم فرشته ای قبول کن
واقعا پس بی منبع میزارم وبم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا کجا؟
علی اصغر:
بذار بی منبع (خنده)
یک لحظه ازت ترسیدم
اون در رفتن رو از زهرا یاد گرفتم
من کلا در حال یادگیری هستم
سازمانهای یادگیرنده شنیدی
یک مبحث مدیریتی هست من
هم علی اصغر یادگیرنده هستم
تو مطلومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پس من فرشتم(خنده)
علی اصغر:
آره من مظلومم و اگر منو ببینی خود تو شهادت می دهی که من مظلومم
در فرشته بودن تو ، من شکی ندارم که هیچ بلکه ایمان دارم که فرشته ای
(قلب)
میخوام مطلباتو همشو کپی کنم خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حرص بخور خخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
خوب کپی کن
چرا حرص بخورم
ازت ترسیدم
فاطمه من در رفتم (خنده)
یعنی دست شیطونو از پشت بستی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
نه بابا من مظلومم اونم بسیار
(گریه)
بله انشامو نخوندی(خنده)
باب جانم من دوم دبیرستانم انشا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(شیطون)
علی اصغر:
عجب تو دانشگاه انشاء هست اسمشو کردن پروژه نویسی
حالا شما تو دوم دبیرستان انشاء ندارین
عجبا
روزگارا
فاطیما
(خنده)
:)
دوس جونم دستت درد نکنه خواهش میکنم
علی اصغر:
خواهش می شود
راستی فاطمه از درس و مشق چه خبر؟
انشا می نویسی؟
مشقاتو نوشتی؟
ریاضی تمرین کردی؟
شما استادمایی 
من از شما یاد گرفتم خخخخخخخخخخخخخخخخخ(خنده)
علی اصغر:
عجب
چقدر قدرشناس (خنده)
نه داداشی ان چه حرفیه:)
اون مال یه دوسته
بله بله منم مثل شما استادم 
استاد عجیج
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
بله باید اعتراف کنم که شما در حال گذروندن فوق تخصص شیطونی
قرار دارین یعنی یک درجه از من جلوتر (خنده)
از اظهاراتتون در این زمینه بسی استفاده ها می برم(نیشخند)
ببخشیدا ولی مرسی دکی جونم(خنده از شیطنت)
علی اصغر:
من کمی فضول تشریف دارم و اون مطلب را تازه دیدم
دخی جونم (خنده)
من خودم استاد شیطونم فاطمه(خنده)
حالا تو زمینه فوق شیطونی کار می کنم شما هم کار کنید آخه یه
جورایی استعدادمون مثل همه و می دونم که می تونی
(خنده شدید)
سلام دوستی:)
علی اصغر:
سلام فاطمه
خوبی شما؟
خوفی؟
خخخخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
بله خوبم
(خنده)
سلام دوست جونم
علی اصغر:
سلام فاطمه خواهر عزیزم
سلام
علی اصغر:
سلام فاطمه
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
تا فردا
علی اصغر:
خدا نگهدارتون
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۰ فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
سیلام دوست خوب کم پیدا؟
علی اصغر:
سلام
چرا هستم
شما نیستین
سلام
علی اصغر:
سلام
خوبین؟
مرسی
خوبید؟
اهان نباس اونو میگفتم شرمنده
علی اصغر:
بله خوبم
خواهش می شود
شما هم خوبید؟
سلام دوست جونم
علی اصغر:
سلام خواهر مهربونم
۲۸ آبان ۹۴ ، ۲۱:۰۶ ایمان سلمانی
با عرض سلام ببخشید
بخش جدیدی به اسم گلچین مطالب تو وبلاگم اضافه شده (که مثل بخش عکس ها در واقع یک وبلاگ دیگه هس) (لایق دونستید وبلاگ عکس ها رم دنبال کنید) گفتم اطلاع بدم
دوست داشتید به بخش تبادل لینک هم سری بزنید
شرمنده جسارت کردم حلال کنید
یا علی
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۹:۳۷ دنیا تتلیتی
سلام دکی هستی؟؟؟؟؟
علی اصغر:
سلام دخی دنیا
هستیم حالا
احوال شما؟
چه خبرا؟
شما نیستین یا ما؟
چوخ چوخ  قشهدی مطلبلرون گارداش؟؟؟؟؟
علی اصغر:
چوخ چوخ تشکور ادیرم آبجی
و سیزین منه گوره لطفوز وار
نمیدونم چی بگم دکی اما خیلی ماهی
علی اصغر:
متشکرم خیلی
شما به بنده بسیار لطف دارید
امیدوارم برادر خوبی براتون باشم
میشه منم اهدافتو بدونم؟
علی اصغر:
یکی این بود که کتابهایی که نوشتم چاپ شوند فعلا نشد.
یکی این بود که یک کار درست و حسابی یا بیابم یا بیافرینم
اونم نشد.
یکی این بود که کرسی تدریس داشته باشم که فعلا اونم نشد.
یکی این بود به مقداری از اهدافم در زمان حیات مامانم برسم
که نرسیدم.
دکی خوبی؟
علی اصغر:
نه خواهر، چون من به اهدافم نتونستم برسم
البته اهدافمو گم نکردم ولی خوب موانع زیادن
سلام دکی
علی اصغر:
سلام
سلام دکی
علی اصغر:
سلام فاطمه
متحول شدم در واقع می خوام کمی آدم شم

خخخخخخخخخخخخخ اهوم دکی
علی اصغر:
دخی
استاد شیطونه نبینم غمگینی
علی اصغر:
استــــاد فاطیما
مونده تک و تنها
گرفتار غــــم ها
چی می گیم ما
دکی زیرابی؟ بدو بیا
علی اصغر:
الان میام
کمی منتظر بمان
بله دیگه بخاطر منه 
که دخی شیطونم خخخخخخخخخخ
علی اصغر:
دخـــی شیطون
دکــــی شیطون
رفتن بــه میدون
لعنت به شیطون
چه خوب که خنده
علی اصغر:
دکی داره می خنده
خخخخخخخخخخخخخ 
دکی من مثل یه خواهر بدون خداییش اجیه خوبیم  از مستر دارستانی بپرس الان تو اتاق گفتوگومه
علی اصغر:
(خنده)
دکی فک کن الکی نیس دل تنگی
علی اصغر:
خوب می دونم واسه کی دلتنگم
نمی خوام بگم
دکی بیا اتاق گفتگوم من سریع جواب میدم هی نرو
چرا؟
واسه کی؟
علی اصغر:
چشم الان میام
نمی دونم
نمی دونم واسه کی
ولی کلا دل تنگم
سلاممممممممممممممممممممم دکییییییییییییییییییی
علی اصغر:
سلام فاطمه
دلم تنگیده

سلام دکی خوبی؟
سلام ممنون که سرزدید...وبلاگ خیلی جالبی دارید...امیدوارم موفق باشید...
علی اصغر:
سلام
خواهش می شود
من هم وبلاگتونو و مطالب زیباتونو پسندیدم و  دنبال می کنم
دشمنت شرمنده دکی
دکی باید برم فعلا
علی اصغر:
خداحافظ
رو مخم؟
علی اصغر:
نه بابا قافیه کم آوردم
بنده
شرمنده
سلام دخی
رو مخی
سلام دکی
سلام دخی
سلام دکی...
منم هستم ...
علی اصغر:
سلام بر شما
بانو زهرا
سلام بر شما
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۸ مهدی اصغری
سلام
علی اصغر:
سلام
وعده های دروغ
ماشینهای پر بوغ
فکرهای اساسی
دنیای با کلاسی
رفته بودم شهناز
امان از دست عشوه و ناز
گفتمان حق الناس
 حرف های با اساس
انسان های خفته
رازهای نهفته
خاطرات نگفته
از شعور شعر می شکفته
_________________________
من رفتم شب میام

شاعر که فکر نکنم
موقع فراغت سخنانی می پرونیم
شعرزیبایی بود  لایک


راستی شما شاعرین؟
علی اصغر:
از شاعرین سبک قدیم بپرسین نه،ولی خودم دارم به سبک نوشتن می اندیشم
آره خودشه
نوشابه به جای دوغ خیلی به جایش نشست
شرکت نوشابه ازم ناراحت می شه و شرکت دوغ سازی ازم خرسند (خنده)
خخخ چه جالبه احتمال طنز انتقادی باشه البته فک کنم

خیابان ها شلوغ

نوشابه به جای دوغ

کم شده امروز شادی

گسترش یافته بی سوادی

مردم نالان

دردها بی پایان

غیبت روا

تهمت گویا

زیاد گشته بیکاری

رواج یافته بی عاری

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است