یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز چهارشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

یاد تو را یاد می کنم

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۴۵ ب.ظ

لحظه لحظه یـاد تــو را یـاد می کنم

اوقاتم را بــه خاطر تو شاد می کنم

غم و غصه هایم  را بر باد می کنم

تا کــه رسد موقع وصل و دیدار ما

1 فروردین 1395

بی تو سرد سرد است سرای من

بی تو سخت می گـذرد برای من

ازآن توست همه میل و رای من

بی هوی دوستت دارم حوای من

1 فروردین 1395



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۴)

خوشحال میشم با هم تبادل لینک داشته باشیم ...خبر از شما :)
علی اصغر:
حتما
(لبخند)
هووم :)
علی اصغر:
اهوم خواهر نارین
متشکرم
(لبخند)
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۵۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
عالی بود لایک
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
سلام.
من همون هانی هستم به دلایلی وبم رو حذف کردم الان دوباره یه وب زدم خوشحال میشم دنبالم کنید.
شما هنوز دنبالید.
علی اصغر:
سلام آبجی هانیه
چشم ، حتما
متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است