یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۵:۳۱ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

کوثر، دخت پیغمبر ، همسر حیدر

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۲۳ ق.ظ

ولادت باسعادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها دخت گرامی

پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و همسر بزرگوار حضرت امام علی(ع) را بر امام زمان

حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرج الشریف و همچنین شیعیـان و دوستــداران

حضرات معصومین علیهم السلام و شما دوستان گرامی تبریک عرض می کنم.

دلنوشته:

این روزها واقعا روزهای خوبی برای ازدواج جوانان است اما خداوند هدایت کند یک عده

را که با رسم های غلطشان واقعا سد راه ازدواج جوانان شده اند یعنی چه این همه

تشریفات و این همه زرق و برق آقا من اصلا از خانمی که با من ازدواج خواهد کرد انتظار

جهیزیه ندارم باور کنین راست می گم برای من و هسر آینده ام دو عدد استکان همچنین

چند تا ظرف دیگر و یک یخچال و یک تلویزیون لازم است که آقا اونا رو خودم می گیرم باور

کنید  می گیرم از من هم انتظار زیاد نداشته باشید

چرا با توقعات بی رویه تون باعث می شوید میوه ی شیرین زندگی هاتون پرپر شده و

تلخ بشوند؟

چرا بعضی ها خودخواه شده اند؟

چرا امثال علی اصغر ها را مراعات نمی کنند؟

واقعا می گم من نخواهم بخشید

خوب من نه پدر دارم و نه مادر که برایم خرج کنند و تا این سال ها هم شدیدا مشغول درس بودم

و الان هم دانشجو هستم و کار هم فعلا ندارم خوب مراعات کنید گناه دارد باور کنید گناه کبیره است

و بیشتر هم خانواده ها مشکل می سازند.

ازدواج از نیازهای اساسی یک انسان است و هر چقدر سعی می کنم بگم که من نیاز ندارم

می بینم که نه نیاز دارم و به نحوی باید ازدواج کنم چگونه در این شرایط ازدواج کنم نمی دونم

ازدواج آنقدر ها هم که می گویند سخت نیست

البته ازدواجی که الگویش اسلام است

الگویش حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و حضرت امام علی علیه السلام است

نه ازدواجی که الگویش یک عده انسان خودخواه و بی مراعات امروزی است

+در لیست 100 وبلاگ برتر سال 94 یک دانشجو هم مشاهده می شود.

شاد و سلامت باشید


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۵)

با عرض سلام و خسته نباشید.وب خوب و زیبایی و منحصر بفردی دارید.سایت ما تمایل به همکاری و تبادل لینک با شما را دارد.میتوانید از سایت آموزشی ما با بازدیدبیش از 1500 در روز دیدن کرده و سپس درصورت تمایل به تبادل لینک و پیوند به ما اطلاع دهید.
درصورت تمایل نام سایت مارا با "سایت آموزشی یک آموز "و آدرس "http://yekamooz.ir" لینک کرده و به ما اطلاع دهید تا شما را لینک نماییم.با تشکر

علی اصغر:
سلام
حتما به زودی
لینکتان می زنم
متشکرم
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۵۶ علی رضا عظیمی راد
سلام
سال نو و میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)  مبارک
و همچنین تبریک می گم از اینکه به عنوان یکی از صد وبلاگ برتر بیان در سال 94 انتخاب شدید.
منتظر دیدار شما در محجبه هستیم
http://mohajabe.blog.ir/
علی اصغر:
سلام
متشکرم
سال نو و میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
رو بر شما دوست گرامی هم تبریک می گویم
باز متشکرم
حتما سر می زنم
آره دیگه ازدواجی که الگوش ازدواج اسلامی مثل ازدواح حضرت زهرا باشه سخت نیست....اماا از ازدواج های الان
ان شاءالله شرایطش براتون فراهم بشه به زودی...
خدا والدینتونم بیامرزد...
علی اصغر:
بله باهاتون موافقم
ازدواجی که الگویش حضرت زهرا سلام الله علیها
و حضرت امام علی علیه السلام است
قطعا ازدواج خوب ، موفق و آسانی است
ان شاء الله شرایط ازدواج همه جوانان فراهم بشود
الهی آمین یا رب العالمین
خداوند اموات شما رو هم رحمت کند

۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۱:۰۹ سیدمحمدمهدی مرتضوی
لینک گروه تصحیح شد
گروه وبلاگ نویسان بیان در تلگرام:
https://telegram.me/joinchat/BJRgxD4cR6i4rOEaXbc-tw
علی اصغر:
متشکرم
۱۱ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۰۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
میلاد حضرت زهرا س مبارک
علی اصغر:
متشکرم
من هم تولد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو
برای شما تبریک می گم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است