یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۲ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

چند شعر که دو بیت هستند

جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ

بعضی از دوستان به شعرهای من ایراد می گیرند ولی من تا به حال به شعر آنها ایراد نگرفته ام.

نگاهــــم به نگاهش افتـــاد  بــــــه آن روی ماهش افتـــاد
در دلم غصه و آهش افتاد   گفتا تو باشی و نبینی ماهرو

___________________________

اورک دییور اوتــــوروب آغلیوم من   حقیقتی اورکـــدن بیراز هارایلیوم من

هاردا دردین درمانین سوراغلیوم من   دونیب خلوت ائدوب سورا آغلیوم من

ترجمه: دل می گوید بنشینم و گریه کنم-حقیقت را کمی از ته دل صدا بزنم

درمان درد را من در کجا بجویم-برگردم و خلوت کنم و سپس گریه کنم

___________________________

من دویدم

او دوید

من رسیدم

او برید

من و او پی هم بودیم من دویدم و او دوید

و وقتی که من به او رسیدم او از من برید

___________________________

پیام دینی: حجاب یکی از مقوله های مهم در دین مبین اسلام است حتی برای من پسر.

منبع: از نوشته ها و شعرها و دلنوشته های یک دانشجو


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۶)

همشهری سلام
بیخیال بعضیا شو شعرات خیلی هم قشنگن اصن مگه میشه شعری بد باشه؟؟؟؟؟؟مگه داریم؟
علی اصغر:
سلام همشهری
از حضورتان و لطفتان بی نهایت سپاسگذارم
علیکمــــــ السلامـــــــــ
 ممنونمــــــــــــ احوال دوستان روبراه باشه ماهمــــــــــ خوبیمـــــــــ

سپاس فراوانـــــــــــ:)


علی اصغر:
سلام
خدا رو شکر که خوبین
از حضورتان سپاسگذارم
مطالبتون عالی هستن :)
علی اصغر:
سلام
از حضورتان سپاسگذارم
شما بسیار لطف دارید
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۶ مهدی اصغری
لایک
علی اصغر:
سپاسگذارم دوست عزیز
خیلی قشنگ بود مخصوصا بیت اول همون دوبیتی بالا 
علی اصغر:
سلام
سپاس از لطفتان و حضورتان
درود مطالبتون زیبا بود دوست من شاد باشی و سبز . به روزم. 
علی اصغر:
سلام دوست گلم
از راه وبلاگ براتان هــــزاران سلام باد
در زندگی هم باشی مسرور و دلشاد

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است