یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۳۰ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

چند تا تک بیتی

يكشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۸ ب.ظ

یکی تلاش بیش نمــود و گــرسنه بمُرد

یکی بی تلاش زر اندوخت و بهره نبُرد




ای دل اگر خواهی نشوی رسوا همرنگ حقیقت شو

از قیمت دون بر حذر باش و باارزش و پرقیمت شو




سخن نا سنجیده را نگفتن به از گفتن   

حــرف بیهوده را نشنفتن به از شنفتن


1394 آذربایجان(تاریخ دقیق این شعرهامو نمی دونم)

پی نوشت:

ای علی اصغر

وقتـــی کـــه می کَنی بر دیگری چاهی

برای فـــرار کردنش بگذار یک راهی

چون کـــه گــــــرخــــواهی یا نخواهی

خــــــود شوی روزی به چاهت راهی

20 دی ماه 1394 آذربایجان


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۲)

بابا ایول :)
علی اصغر:
بله دیگه آبجی ما اینجورییم
شوخی کردم
(لبخند)
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۵:۳۹ فرشاد اشتری
سلام اشعار از خودتون هست؟ وزنش یه مقداری مشکل داره. ولی محتوای خوبی داشت.احسنت

علی اصغر:
سلام
متشکرم
بله از خودمون هست
کلی مشکل وزنی دارند خودم هم می دانم ولی خوب از کپی کردن مطالب دیگران
هم خوشم نمیاد و بیشتر یک نوع بازی ذهنی است
در زمان فراغت مشغول می شوم
(لبخند)
آره ندیده بودم مرسی
 قتل عام ؟!O_O
نکشنمون !!^_^
علی اصغر:
(خنده)
نترس
هنوز زنده ایم
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۵۲ میثاق مشکوری
    به به    عالی بود دنبال می شوید
علی اصغر:
متشکرم
سومین بار است که این پیام رو ارسال می کنید
خوب دنبالمون کن
اصلا من شما رو دنبال می کنم
(لبخند)
۲۱ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۱ محمدرضا گلزاری
++++++
علی اصغر:
آخ جون شش تا مثبت گرفتم
فکر کنم پایان ترم تاثیر داشته باشد
پس درس خوندن رو بی خیال شدم
(خنده)
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۹:۲۴ پری بانو
من دومی رو بسی دوست میدارم :)
ممنونم !
مثل همیشه (خنده)

علی اصغر:
متشکرم (لبخند)
مثل همیشه لطف دارید (خنده)
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۸ زهرا فاطمی
سلام
زیبایی اشعارتان ، در حکمتی است که در دل خود دارد ..
به لطف خدا، قلبتان پر باشد از حکمت های الهی تا تراوش هایش در اشعارتان هویدا شود.. الحمدلله بر این لطف..

قلبتان پر نور
علی اصغر:
سلام
شما لطف دارید
الحمد لله رب العالمین
از دعاتون سپاسگذارم
شاد و موفق باشید

همرنگ حقیقت شو...احسنت

اینجورم میشه گفت:
خواهی نشوی همرنگ
رسوای جماعت شو
علی اصغر:
متشکرم
بله می شود
خیلیم عالیست
این شرایط ها هستند که اقتضا می کنند
نوع چینش کلمات چگونه باشند
۲۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۸ ...ما شیعه ها ...
مثبتی دادم که مپرس
علی اصغر:
متشکرم
لطف کردین
چاه کندین؟!^_^
خداقوتـ بابا 
علی اصغر:
نه بانو خانم (لبخند)
اصلا من در مردم آزاری دستی ندارم
به خودم می گم تا بعضیا حالی شوند
مرسی
باز دل منُ سوزوندی با شعر گفتنت :(
علی اصغر:
چرا؟
خوب مشکلات است دیگر (ناراحت)
سومیش خیلی خوب بود:)
ممنون (گل)
علی اصغر:
به نظر خودم هم اولی با حاله
(لبخند)
متشکرم (گل)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است