یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۲:۵۱ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

چشام هواشون بارانیه

يكشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۴:۵۹ ب.ظ

چشام هواشون بارانیه

تو قلبم واسه تو مهمانیه

دلم از دوریت گرفته

این چه دور و چه زمانیه

الهی و ربی مددی مددی

الهی و ربی مددی مددی

آشفته گشته احوال و حالم

پریشونه خواب و خیالم

الهی الهی خواهشا نگاهی

نشونم ده راهی

بده تو پناهی

منم آشفته ی فکر دوران ها

خیس گشته زیر باران ها

مانده در سختی سیل و طوفان ها

مات و مبهوت ز رفتار انسان ها

الهی الهی مانده ام در دو راهی

نشونم ده راهی

بده تو پناهی

2 اسفند 1394

این شعر با صدای علی اصغر واقعا شنیدن دارد اجرا کردم خوب است.

در واقعا امروز تو این حال هستم

بذارید حال و احوال خودم رو توصیف کنم

دلم تنگ است نفسم تند تند می آید و می رود نسیم نگرانی تو وجودم می وزد

یک احساس کوچولوی خوشحالی دارم لحظاتی امیدوارم و لحظاتی ناامید و بوی

عطر واقعا به مشامم می رسد ، وقت و بی وقت می خندم و می گریم به یاد روز

هایی که رفتند ، خاطراتی که در تاریخ جاگذاشتم بدجوری ناراحتم می کنند و یک

آهی می کشم از ته دل ، این روزها آه کشیدن آرامم می کند ، یک هفته بود نمی تونستم

شعر بنویسم و در دانشگاه به یکی از دوستام شعر و ترانه با آواز خوندم خوشش اومد

چند روز است که دنبال کارم و اداره ای نیست که مربوط به کار و اشتغال باشد و من

امسال نرفته باشم و از بیکاریم نگرانم و دیروز رفتم به حوزه علمیه و با یکی از دوستان

بابام بیکاریم رو مطرح کردم جوری حرف زد که از دیروز بیشتر نگرانم و ایشون گفت

چهار تا از بچه هایش بیکار خانه نشسته اند آه از این همه غم دوران ها.


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۶)

سلام
خدا به همه ما رحم کنه
امیدوارم زود تر حالمون خدایی بشه و دلمون شاد.
علی اصغر:
سلام
واقعا خدا به همه ما رحم کند
ان شاء الله

ان شالله رزق و روزی حلالتون به زودی برسه:)
علی اصغر:
مسئله فقط رزق و روزی نیست
من اگر زندگیم سخت ترین شرایط هم داشته باشد
خدا رو شکر می گویم
متشکرم از دعاتون
(لبخند)
:(
علی اصغر:
(ناراحت)
چه شعر زیبایی...
ممنون
ان شاالله شاد باشید
علی اصغر:
مرسی از لطفتون
از دعاتون متشکرم
ان شاء الله همه شاد باشند

۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۰:۲۳ بآنو نارینـ
دل نوشت بودی سنگین ... :(
علی اصغر:
(ناراحت)
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۶ طلبه ای که..
ان شا الله حل میشه..

خدا چشمای اشک الوده رو دوست داره.. مطمئن باشید دست خالی برنمیگردین

موفق باشید

التماس دعای فرج
علی اصغر:
ان شاء الله
متشکرم خواهر
شما هم موفق باشید
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است