یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۳۴ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

همه ما مسئولیم

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۲۶ ب.ظ

بی مسئول مسئولون

زیر پا گذاشتند قانون

قانونی که حامی تو و من است

راکد مانده و اجرایش کم است

شود دیر یا زود

مهر و محبت نابود

از رئیس جمهور مملکت گرفته

تا من دانشجو همه خفته

یادمه روزی که بودم در سازمان

سوالی نمودم از بیکاری جوانان

پاسخی شنیدم بسی محکم

لطفا ز بیکاری مزن دم

گفتم  آقا این آخر نامردیست

گفتا بدون در این دوران مرد نیست

گفتم پس این مدعیان چه گویند

گفتا پول و مقام و رتبه جویند

گفتم چرا این همه خود خواهی

گفتا سراغ داری خوبتر راهی

گفتم راه و صراط مستقیم

گفتا هر که رود درماند مستقیم

گفتم پس حالا چاره چیست

گفتا یا سکوت یا باید گریست

گفتم چاره ی دیگر نیست

گفتا معترضی قلبت کنیم ایست

گفتم خواهم کمی گریه کنم

گفتا باشد اما با صدای کم

گفتم این را علت چیست

گفتا نمره ی ما کم نشود ز بیست

گفتم نمره هم گیرید به این کارتان

گفتا ما آبرو داریم پیش دیگران

گفتم در نهایت چاره چیست

گفتا در خلوت باید گریست

باید گریست باید گریست

6 بهمن 1394

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۱)

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۷ دانشنامه دفاعی
آقایان مسئولین
گوش کنید.
درد دل یک جوان است
اینها سرمایه‌ها و افتخار و دارایی این مملکت هستند.
گوش کنید
علی اصغر:
سلام عمو
گوش نمی کنند (ناراحت)
من هم ظاهرا باید قهر کنم
من وقتی انتقاد می کنم یعنی
هنوز قهر نکردم هنوز امیدوارم
اما اگر روزی سکوت کردم یعنی
آن روز دیگر من قهرم دیگر آن روز
مسئولین مملکتم هر چه بگویند
دیگر برایم مهم نیست
(گریه)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۸ مهدی ابوفاطمه
لایــــــــــــــــــــــکـ
علی اصغر:
متشکرم

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۰۴ بآنو نارینـ
عالی :)
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۲۵ ...ما شیعه ها ...
واقعا قشنگ بود. 
احسنت بر این ذوق و نبوغ
علی اصغر:
متشکرم
شما نسبت به من لطف دارید
این ها همه دردهای مشترکمان است

۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۵ خانوم فیروزه ای ※※
:)
چی بگم
علی اصغر:
(لبخند)
هر چه دل تنگت می خواهد بگو
این رو همیشه یادت باشد
آنچه بایستن ، توانستن باید
متشکرم
زیبا
علی اصغر:
متشکرم (لبخند)
جالبه
محتواش قشنگه
علی اصغر:
متشکرم
بله محتواش دردهای همه ی جوانهاست
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۰ چشم به راهم ...

گفتا ما آبرو داریم پیش دیگران!!!


بعله دیگه چوب لای چرخشون نذارید :/

علی اصغر:
بله لای چرخشون رفتن خرد می کنه آدم رو
تجربشو دارم
حرفت حرف حق هم باشه
 میگه خفه شو
بمیر
دم مزن
بلند گریه مکن
عدالت مخواه

متشکرم
اینا رو خودتون مینویسید ... خیلی عالیه
علی اصغر:
بله نوشته های خودمونه
البته نوشتن زیاد هم سخت نیست
از لازمه اش یک دل پر درد است
که با قلم و کاغذ غرق نوشتن شوی
و در ضمن نوشتن درد سرهای خودش رو دارد
که نمی خوام بگم (ناراحت)
متشکرم
بااااااااید گریست بعلهههههههه :((
علی اصغر:
بله باید گریست
چون چاره ای نیست
(ناراحت)
بسیار عالی
علی اصغر:
بسیار متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است