یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۱:۲۶ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

نماینده 2

يكشنبه, ۶ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۳ ق.ظ

آقای نماینده

لطف کردی و خسته نباشی

نمودی ما رو شرمنده

                              بنده شرمنده

                              دیگه رای مفتی نمی دم

                              به هر کی خالیبنده

                                                                 خالیجناب وعده ی توخالی نده

                                                                 تا پیش خدا نشی شرمنده

                                                                خالی برات نیست زیبنده

4 دی ماه 1394

از نماینده هم دیدن فرمایید که خالی از هر چی باشد خالی از لطف نیست

نمی دونم چرا من به نمایندگان خانه ملت لطف و ارادت خاصی دارم هر از

چند گاهی در مورد ایشان قلم می زنم. 

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۲)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۷ زهرا دلآرام
(:
علی اصغر:
متشکرم از شما
بانو از فامیلاتون نماینده نیستن؟
اگه هستن امر بفرما نمکشو زیاد کنم (خنده)
بالاخره منیم تورک اوشاقلارا ارادتیم وار دا
دماغینان دییر کی تورکم
ان شاءالله کسایی رو کار بیان که شرمنده ملت نشن٬ 
منم میخواستم شرکت کنم شرایط سنی اجازه نداد گفتم جوانان بیان رو کار( مثلا من به فکر جوانان بودم٬ اونا هم ان شاءالله هستن ) 
من٬ جو٬ نماینده٬ فاز٬ جوانان٬ فداکار... :):):):):):):):)
علی اصغر:
ان شاء الله
خوب بود ایکاش می تونستی ما هم یک نفر و یک دوست تو مجلس می داشتیم
و از حقوق ضایع شده چندین سالمون دفاع می کرد
مرجان خانم به نظر من اگر کسی در این دوره و زمونه بتواند به بیکاری و ازدواج جوانان
یک راهکار عملی ارائه دهد و مشکل جوانان رو حل کند واقعا بدون حساب و کتاب اهل
بهشت است اما تا به حال کسی این کار رو نتوانسته بکند و شاید هم کسی نخواسته
ازتون متشکرم
خیلی عالی بود
حرف دل مردمو میگی تو
واقعا
علی اصغر:
متشکرم از شما
(لبخند)
سلام.جالب بود.سپاس
علی اصغر:
سلام
متشکرم ازتون
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۴ زهرا دلآرام
به به
علی اصغر:
به به
(خنده)
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۶ دانشنامه دفاعی
اتفاقن بنده هم ارادت خاص دارم!!!
به خصوص به آقا زاده‌هایشان
علی اصغر:
آفرین عمو جون
پس هم عقیده هستیم

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۶ پری بانو
من اگه رای بدم (که نمیدم) رای اولمه :)) 


علی اصغر:
پس رای اولی بودنت مبارکه (لبخند)
وقتی که چند نفر با رای امثال من ها
در سالهای گذشته رفتن به مجلس و
برای ما کاری انجام ندادند عدم اعتماد
بوجود آمد که فکر نکنم دوباره به کسی
بتوانم در سیاست اعتماد کنم و اما اگر
یک فرد رو کاملا شناختی حتما رای بده
چون رای ندادن به خوب ها به شرطی که
باشند هم به ضرر خود ما هست

۰۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۱۵ صآب خونـِ
قشنگ بود شعرتون ماشالله :)
علی اصغر:
مرسی صآب خونـِ
از لطفتون سپاسگذارم
اینا نهی از منکراشون برا ملته پای منبر میشینن به به جه چه میکنن 
به قدرت که رسیدن فراموششون میشه کی به کیه چی به چیه 
همه چیو پول میبینن 
کی تا الآن لیاقت داشته که این نماینده ها داشته باشن اینام ازجنس همونان دیگه :)
علی اصغر:
ایول یاد سخنی از استاد جان افتادم
که می گفت بعضیا بخورید و بیاشامید رو خودشان صاحب شدند
و اسراف نکنید را به ما داده اند
۰۶ دی ۹۴ ، ۱۰:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
امسال که هرکی از رارسیده رفته ثبت نام کرده برا هرصندلی 50 نفر 
علی اصغر:
بله رها خانوم بالاخره نون مفتی که بدون هیچ دغدغه و مسئولیت واقعی
به دست بیاد هر کسی مشتاق میشه الا کسانی که از خدا و روز حسابش
می ترسند ، من یک همکلاسی دارم ایشون هم طمع کرده بود که ثبت نام کنه
(خنده)
اا پس من رای میدم:)
علی اصغر:
فقط مواظب باش که به کی داری رای می دی
چون رای دادن مسئولیت به بار می آورد و اگر
با رای تو یا من یا هر کس دیگری آدم های ناشایستی
به مجلس راه پیدا کنند که تا به حال از این اشتباهها
بسیار شده فردای قیامت باید پاسخگوی عواقب
رایهایمان باشیم
(لبخند)
میگم ازچه سنی میشه رای داد؟!بعد کی باید رای داد؟!:))میخوام ببینم رای اولی میشم یانه...
همهیه روزی پیش خدا بایدجواب پس بدیم
علی اصغر:
فکر کنم از 18 سال به بعد
در اسفند 1394
همه بله ، اما اونی که مسئولیتی به گردن می گیره و
حقوق کلانی دریافت می کنه وهیچ کاری هم نمی کنه
باید جواب بیشتری پس بدهد

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است