یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۸ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

مهر و صفای من تویی

چهارشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۰۰ ق.ظ

دلدارا من برای تو و تو برای منی

معشوق دلـم و مهـــر و وفـای منی

غمخوار من و یار با صفــای منی

بی تــو کجاست مهر و صفای من

4 فروردین 1395

اگر استاد بعد از تعطیلات عید نوروز درس بپرسد

خواهم گفت

جانا ، استادا درس برای تو و شعر سرودن برای من است

از درس چه آید این عاشقانه ها عشق و صفای من است

درد ها زیاد است و این نوشتن ها دوا و شفای من است

گر قبـــول نداری به دقـــت بخوان روان شناسی بالینی را


بی ربط نوشت:

1. این جهان هستی بی تو جهان نیستی است پس باش، باشد.

2. اگر می خواهید جامعه ی سالم و پر نشاط داشته باشید همدیگر را دوست بدارید.

3. پای حرف انسان ها بنشینید و گوش فرا دهید ، چون انسانها موجودات عجیبی هستند

و گاها حرف هایی دارند که می تواند دنیا را به نفع بشریت تغییر دهد.

4. فکر خوب و شاد از فکر بد و غمگین بهتر است حتی توهم هم باشد توهم خوب.
5. همیشه 1 درصد قبول کنیم که در تفسیرمان از مسائل جامعه ناحق و خطاکاریم که در اینصورت
به همه حق می دهیم که بیندیشند و فکر کنند.

نویسنده: علی اصغر سلطانی

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۶)

خیلی با 3 و 4 موافقم !
علی اصغر:
از موافقتتون با 3 و 4 متشکرم
(لبخند)
مهر و صفا :)
علی اصغر:
مهر و صفا
(لبخند)
۰۵ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۰۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
وای از درس نگو که هیچی نخوندم
علی اصغر:
من هم نخوندم و راستش انگیزه ای هم برای
درس خوندم ندارم
یکی از این شعرا که واسه استادتون اماده کردین واسه ماهم بسرایید....:))
ما نیز مانده ایم بعد عید چه کنیم خخ

علی اصغر:
حتما
شما شرایطی که در عید دارید بفرمایید من شعر بسرایم
(خنده)
اصلا این شعر رو به استادتون بخوانید
استاد من برسید بـر داد من
بشنوید این حرف و فریاد من
شما بودید در ذهن و یاد من
آن وقتی کـــه درس نخوندم
(لبخند)
متشکرم
با شماره پنج موافقم ^-۸
علی اصغر:
متشکرم که موافقین
(لبخند)
این خیلی خوبه:)
حق دادن اما زیادیشم عافته!
علی اصغر:
بله خوبه
ضرر داشتنش را هم قبول دارم
اما عملا این حق زیاد را به یک
عده داده ایم و بی چون و چرا
ازشون تبعیت می کنیم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است