یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۵۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

من و دوستام و وبلاگم

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۸ ب.ظ

تازگیا مانده ام که فعالیت در وبلاگم را چگونه ادامه دهم

راستش یک عده کمبودهایی رو در وبلاگم احساس

می کنم و به هر حال کمبود ها کلا در بلاگ هستند و بنده

هم نمی توانم اضافه کنم مجبور می شوم که محدود

شوم یا اینکه کلا گم و گور شم هر چند انگشت شماری

دوستانی دارم که ازم جانمو هم بخواهند فداشون می کنم

ولی فضا بس ناجور است.
و اینجانب در حال تصمیم گیری هستم.    Please Wait

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۴)

آقا علی اصغر اتفاقا وبلاگتون عالی کجا بری محدود چیه. وبلاگ بنده محدود حتی عکسم دیگ نمیشه لود کرد ( شکلک گریه)
علی اصغر:
متشکرم از شما

آپلود عکس شما هنوز درست نشده؟ (گریه)


۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
امیدوارم تصمیم به رفتن نگیرید
علی اصغر:
متشکرم ، راستش من هم دوست ندارم بروم

خب پس ساکت میمونیم تا لود شین شما :)))))
بابا محدود بشید ولی گم گور رو بیخی
همه فعلا محدودن
علی اصغر:
بله حق با شماست

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است