یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۲۴ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

من هم عاشقم

چهارشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۴ ب.ظ

من هم عاشقم و عاشق بودن جرم نیست

من هم عاشقم و تو هم عاشقی و این بحث رد و بدل شد

بین من و تو و حالا ببینید کدام یک عاشق خوبی هستیم

صد در صد من (خنده)

تو پیچش مــــــــو بینی و مـــــــن خـــــــلق و خــو

تو از خـــود گـــــــــویی و مــــــن ز اخــــــلاق او

تو از بـــــودنت گـــــویی و مـــــن از انتظار دیدن

تو از رسیــــدنت گـــــــویی و مـــــن از نا رسیدن

تو از قهــــــرهاش گــــــویی و مــــــــن از آشتیش

تو از دروغ هاش گــــــویی و مــــــن از راستیش

تو از ثــــــــــروتش گــــویی و مــــــن از حکمتش

تو از نامهربانیش گویی و مـــن از مهر بی منتش


30 دی ماه 1394

من باز توهم عشق پروراندم مثلا عاشق یکی هستم و دوستش دارم

امیدوارم ایشون هم منو دوست داشته باشه و عاشقم باشه من کلا

رسیدن نمی خواهم فقط وجود داشتن می خواهم هر جا می خواهد

باشد فقط باشد

حالا اونو خوندین ببینین غزلم را ، یعنی در حد المپیک (خنده)

ناز دلبــــر و عشـق یـــــــار خواهم
بســـی غـــم خورده ام دلـدار خواهم

با تو بـودن با تـو ماندن با تو مُردن

با تو خنده با تو گریه و زار خواهم

ظاهــــرها در پیش من رنگ باخته

بسـی باطن و عشق و افکار خواهم

خستــــه ام از غـــربت و از تنهایی

لحظـــه ای بـــــودن در دیار خواهم

باز خــواهم بازخـواهم باز خــواهم

تو را عاشقـــانه با افتـــخار خواهم

29 دی ماه 1394

الان مجسم کنید علی اصغر را که در توهم عشق می سوزد

و برای شفا یافتنش دعا کنید 

پی نوشت:

زندگی بدون عشق یعنی مرگ تدریجی و خاموش.

الهی بر همه نعمت هایت شکر

فلسفه را از ما بیاموزید نه از بعضیا (خنده)

روشنفکر کسی است که بفهمد به سر خود و مملکتش چه می آورند

و برای فهمیدن درد فقر دچار شدن به فقر لازم نیست فکر باز لازم است.


منبع: از مغز خودمون

نویسنده: علی اصغر

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۶)

عشق خیالی :)
برم دنبالش
از واقعیش که سهمی نبردیم
علی اصغر:
بله متاسفانه
بریم دنبال عشق خیالیمون
(لبخند)

۰۱ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۵۰ پدرام. یار
:))
مثل همیشه
عالی
علی اصغر:
(لبخند)
متشکرم
لطف دارید
همچو عشق زهری و تریاقی که دید؟!:)
علی اصغر:
بله عشق دردناک است
(لبخند)
علی اصغر واقعا احسنت داری٬ یه کف بزنم براتون...
خوش میاد آدمی نیستید که ادعا داشته باشید یه چیزی به اسم عشق رو عار بدونید و راحت بیان میکنید که دلتان عشق میخواد٬ آفرین٬ آفرین٬ آفرین...
ولی من به چیزی به اسم عشق اعتقاد ندارم عشق زمینی به مانند یه طبل تو خالی میمونه٬ اگه قراره چیزی به اسم عشق وجود داشته باشه اونم عشق الهی و آسمانی هستش...
عشق میاد و میره...
چیزی که پایدار و مقدسه دوست داشتنه...
دوست داشتن فراتر از عشقه٬ دوستی ها اگه دو طرفه باشه احترام و ارزش به بار میارن...
من آرزو میکنم خدا یه قلب روی نصیبتون کنه که واقعا دوستون داشته باشه...
همه چنین برا همه دوستان...
الهی آمین...
علی اصغر:
متشکرم
مرجان بانو ،من هم معتقدم دوست داشتن فراتر از عشق ورزیدنه
البته من دلیل هم دارم اینکه دوست داشتن بر مبنای تفکر هست
و عشق ورزیدن بر مبنای احساسات و همیشه تفکر بر احساس
ارجحیت دارد
در این مورد بحثی دارم بعدا می نویسم
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۲ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
فدای مغز داداشم که این همه قشنگ مینویسه
علی اصغر:
خدا نکنه
قربون خواهر مهربونم
(گل)

۳۰ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۱ دخی شیطووووووووووونه
ووووووووووووووووووووووووووی عروسی
علی اصغر:
نه بابا فعلا عروسی نیست
اگر باشد دعوتین
(لبخند)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۸ پری بانو
نه از عشق میفهمم
نه از عشق میگم :)
اما زیبا !
علی اصغر:
من عشق و عاشقی رو دوست دارم
متشکرم
(لبخند)
خخخخ
برای توهم عشقتان دعا میکنیم:)
مرسی خیلی جالب بود
علی اصغر:
(خنده)
مرسی
دعا کنید
فقط جوری دعا کنید که زیاد دچار
توهم عشق نشوم که بدبخت می شم
(گریه)
 متشکرم
(لبخند)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۶:۱۳ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
چطوری عمو جان
چیزهای با حالی می‌خواهی
ان شاءالله قسمت شود.
این عشق کلا توهم زا هم هست.
شما کار خودت را بکن
علی اصغر:
علیکم السلام عموجون
مرسی عمو
خوبم
شما هم خوبین؟
عمو کلا رو حرفای من حساب نکن
مغز جوان من حرف های بزرگی تولید می کند
که آخرشون جز توهم بیش نیستند
الهی آمین یا رب العالمین
همچنین برای شما و همه قسمت شود
یعنی عشق کلا توهم زا هست؟
چشم عمو به توهمم ادامه می دم
(قلب)


عشق و احساس غذای روحِ. یه جایی خوندم آدم ها ازپیری نمیمرند آدم ها وقتی میمیرند که عشق در دلشون نباشه( با تغییر)... منم عشق میخوام ¯\_(ツ)_/
علی اصغر:
بله موافقم
زندگی بدون عشق یعنی مرگ تدریجی.
می بینی زهرا خانم در حد دانشمندا حرف می زنم (خنده)(توهم)
راستش من هم عشق می خواهم
خدایا به همه عشق نصیب کن

پس ان شاالله یکی اینجوری که میگید پیدا شه ما یه عروسی بیایم حداقل ^_^
:-D
علی اصغر:
متشکرم
دعا کنید
به عروسی بیفتید
به همین راحتی
(خنده)
______________
راستی بانو یادتونه داشتم یک شعر با عنوان سن سیز(بی تو)
می نوشتم الان اونو زمزمه می کنم
مـــــن خودم ز دیوانگــــانم
دیوانگــی هست یه عــالم
بـــر این اوضــــاع و احوالم
کمی خندم کمی هم بنالم

___________
قسمتی از سن سیز (بی تو)

ائله دونیا یالان اولدی (دنیا طوری دروغ شد)

بیزی درده سالان اولدی(از کسانی شد که ما رو به درد انداخت)

عمرومون بوستانی گل گور(بوستان عمرم را بیا و ببین)

نجه سن سیز تالان اولدی(بی تو  تالان شد و به غارت رفت)

عجب روزگاری شد
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
خدا حفظشون کنه :)))
علی اصغر:
متشکرم
یاشیاسان
(لبخند)
الآن میگید رسیدن نمیخواید و فقط وجود داشتن کافیه 
وقتی پای عمل برسه همه تلاش و درد برا اون رسیدنست 
برااینکه خیال آدم راحت باشه که هیچوقت این عشق تموم نمیشه 
وقتی وجود داره هرلحظه نگرانید که نکنه یه لحظه نباشه برا اثبات وجودش طالب رسیدن میشید 
قشنگ بودنااااا ^_^
آفرین بنظر منم زندگی بدون عشق مزخرف و بی روحهـ
علی اصغر:
من با شما کاملا موافقم
ولی شرایط است که مرا اینگونه به بار آورده ،عشقم خیالی باشه
بودنش رو بخواهم و رسیدنش رو نه و ...
اما خوب مسئله ازدواج و عشق و اینا رو کی به این وضع رسونده
اول حکومت با این وضع اقتصادشون که مبارکشون باشه
هر چند شما معتقدین ما خودمون گناهکاریم اما نه عشق من لبریز شده
عواملی هستند که نمی گذارند من عاشق بشم و عشق بورزم
دوم هم شرایطی که برای ازدواج و عشق از طرف خانواده ها بوجود آمده
مهریه ها
خرج و مخارج افراطی
انتظارهای بی حد
یک دختر خانمی فقط در حد نیاز های اساسی از من انتظار داشته باشه
من همین الان ازدواج می کنم و شما دوستانم رو به عروسی دعوت می کنم
اما اینجوریا نیست
خلاصه دولت و ملت دست به دست هم داده اند تا ما جوانان رو بکشند (خنده)
غافل از اینکه ما نمی خواهیم بمیریم (خنده)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۲۸ خانومی ...
خدا حفظش کنه براتون :))
کلا عاشق بودن خیلی خوبه حتی اگه شخص مورد دوست داشته شدن خیالی باشه ...
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
راستش در حال تراشیدن عشق خیالی هستم
هر چند از لحاظ علمی خودم از مخالفین عشق خیالی هستم
اما ظاهرا چاره ای نیست باید عشقی هر چند خیالی بوجود آورم
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۹ چشم به راهم ...
امید واریم ایشان هم شما را دوست داشته باشن :))
علی اصغر:
ایشون هم در خیالمونه و وجود خارجی فعلا نداره
 سعی می کنیم تا دوستومون داشته باشه
(لبخند)
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۴:۰۸ محمد فائزی فرد
شعرای با حالی بودن.
مرسی.
علی اصغر:
متشکرم
نوش جونتون
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است