یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۲۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

مادر

چهارشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۸ ق.ظ

سرایم از غصه و غم های مادر

بگویم از بی خوابی شب های مادر

بنویسم از آه و دم های مادر

بگویم از تشنگی لب های مادر

وای دلم از شکستن پرهای مادر

روشن کنم باز شمع جمعه شب های مادر

آه دلم از پرپر شدن های مادر

وای دلم از آخرین دم های مادر

بگویم از تنهایی و دردای مادر

دلم خواهد باز آن مهرای مادر

دلم تنگ است بر آن وفای مادر

گهی در کنج خانه جویم صفای مادر

چه زیبا بود آن درّین سخن های مادر

وای مادر وای مادر وای مادر

دل را صفاست نام و شفای مادر

جایش بهشت فرموده خدای مادر


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۷)

سلام. مرسی از لطفت. شعر هم برام گفتین :)
بله هنوز مینویسم:)
خوشحال میشم سر بزنین
علی اصغر:
سلام
قابلی نداشت :)
خدا رو شکر
حتما از این به بعد بیشتر میام
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۴ مهدی اصغری
لایک
علی اصغر:
سپاسگذارم
احسنت
احسنت
احسنت
عالی بود
هم محتوا و هم وزن
علی اصغر:
سپاس از لطف و نظرتون
خیلی قشنگ بود...
علی اصغر:
لطف دارید شما
سپاسگذاریم ما
۲۷ آبان ۹۴ ، ۱۱:۵۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
سلامتی همه‌ی مامانا
علی اصغر:
ان شاء الله
الهی آمین 
علی اصغر:
الهی آمین
خداهمه مامانامونو برامون نگه داره 

خیلی خوب گفتید واقعا 
علی اصغر:
سپاس از شما
خدا همه مامان هایی که در قید حیات هستن سالم بداره
و مامان هایی که فوت کرده اند بیامرزد ان شاء الله

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است