یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

لیلی

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۵:۲۲ ب.ظ

منی بو درده سالانیم(ای کسی مرا به درد انداختی)

منی تکجه قویانیم لیلی(و آنکه مرا تنها گذاشت لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

بو وجودومدا اویالدان(ای کسی که در وجودم بیدار کردی)

دوستلوغا عشقه میلی(میل را به دوستی و عشق)

میلی میلی میلی(میل را میل را میل را)

میلی میلی میلی(میل را میل را میل را)

 

سنی چوخلی سووردوم(تو را بیشتر دوست می داشتم)

سندن اوتوری اولوردوم لیلی(به خاطر تو می مردم لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

سنه گورا آغلادوم(به خاطر تو گریه کردم)

یولا سالدیم سیلی(سیل را به راه انداختم)

سیلی سیلی سیلی(سیل را سیل را سیل را)

سیلی سیلی سیلی(سیل را سیل را سیل را)

 

جانیم سنه قوربان(جانم فدای تو)

ای کامل بیر انسان لیلی(ای یک انسان کامل لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

ای منیم سن یاریم(ای  تو یار من)

یاریم سن نگاریم لیلی(تو یارم و نگارم لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

روزگاریمین گولی(گل روزگارم)

گولونون بولبولی لیلی(بلبل گل روزگارم لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

سنسن منیم عشقیم(تویی عشق من)

او گوزل سرنوشتیم لیلی(آن زیبا سرنوشتم لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

ای شهبانو لیلی

دوستت دارم خیلی

خیلی خیلی خیلی

خیلی خیلی خیلی

 

انا احبک یا لیلی(من دوستت دارم ای لیلی)

انت محبوبی یا لیلی(تو محبوب من هستی ای لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

انت محبوبی فی قلبی(تو محبوب من در قلب من هستی)

انا احبک یا لیلی(من دوستت دارم ای لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

انا مجنون و انت لیلی(من مجنون هستم و تو لیلی)

انا احب خلقک یا لیلی(من رفتار تو را دوست دارم یا لیلی)

لیلی لیلی لیلی

لیلی لیلی لیلی

 

انا اعتقد(من اعتقاد دارم)

خلقک جمیل(رفتار تو زیباست)

سیرتک جمیل(شخصیت تو زیباست)

صورتک جمیل(روی تو زیباست)

ان کل نفسک جمیل(همانا همه وجود تو زیباست)

انا احبک بهذا الدلیل(من به این دلیل دوستت دارم)



انا احبک یا لیلی(من دوستت دارم ای لیلی)

انا احبک یا لیلی(من دوستت دارم ای لیلی)

لیلی لیلی لیلی
لیلی لیلی لیلی


پی نوشت: عربی نوشتن و صحبت کردن رو دوست دارم و قبلنا خیلی بلد بودم

ولی حالا فکر کنم یادم رفته باید عربی و انگلیسی کار کنم.


امضا: شاهزاده علی اصغر


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۲)

۰۹ دی ۹۴ ، ۱۲:۵۴ دانشنامه دفاعی
این بخش عربی را اضافه کردی عمو جان؟
خیلی هم خوب
فقط مایلم این را با صدای خودت هم گوش کنم.
به نظرم خواننده شدن بد نباشد.
علی اصغر:
بله عمو
از قسمت انا مجنون انت لیلی اضافه شده (خنده)
متشکرم
اگر بتونم می خونم
حداقل شعر خوانی می کنم
خوانندگی را دوست دارم اما...
(لبخند)

دیگه حسابی هنرنمایی کردینااااااا آفرین خدااااااااااااقووووتـــ:))
علی اصغر:
خواهش می کنم
بانو خانم شما نسبت به بنده لطف دارین
متشکرم از شما
(لبخند)
خوب بود...
علی اصغر:
از لطف شما متشکرم
(لبخند)

احسنت بشما شاعر جوان
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
عههه ترکی بود؟!!
خیلی خوب بود شعره:دی

علی اصغر:
مخلوط هست از ترکی ، فارسی و عربی
(خنده)
متشکرم از شما
(لبخند)
عالی بود
علی اصغر:
ازتون متشکرم
(لبخند)
تومپندارکه مجنون سرخودمجنون گشت از سمک تابه سمایش کشش لیلی برد
علی اصغر:
بله در مسئله عشق باید دل به دریا سپرد
ازتون متشکرم
(لبخند)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۴ پری بانو
مثل همبشه عالی :)


علی اصغر:
متشکرم از شما (لبخند)
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۵ دانشنامه دفاعی
ای جانم عمو جان
کیف کردم
علی اصغر:
عمو متشکرم
خوشحالم که کیف کردین
راستش از آدم بیکاری مثل من جز ترانه سرایی انتظار نمی رود
شاید فردا پس فردا خواننده شدم اونوقت خیلی باحال میشم
(لبخند)
اخرشو میذاشتی واویلا لیلی دوست دارم خیلی!!!!
علی اصغر:
چشم اونم می نویسم
متشکرم از شما (لبخند)
جالب بود .حالا چرا آخرش عربیه.؟اینم یه نوع خلاقیته :))     
علی اصغر:
متشکرم
همنجوری خوشم اومد (لبخند)

۰۸ دی ۹۴ ، ۱۷:۳۰ محمد حسین
سلام دوست عزیز خوبی؟ منم مثل تو تو بیان وبلاگ داشتم اما از سرعت کم و امکانات پایین پولی خسته شدم
تو گوگل گشتم دنبال یه وبلاگدهی خوب که چشمم به بین بلاگ خرد از همه لحاظ امکاناتش بیشتر از بیان
من که گفتم نصف عمرم هدر رفته تو بیان حالا دارم یه سایت اختصاصی کار میکنم
بیا اونجا منم سایت دارم بهت کمک میکنم
http://nex2tafrih.binblog.ir/
علی اصغر:
سلام
متشکرم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است