یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز يكشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

لعنت به وبلاگنویسی من

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۴ ب.ظ

سال 87 دقیقا سالی است که اینجانب شروع به وبلاگ نویسی کردم

یعنی امسال 94 می شود 7 سال، لعنت به این وبلاگنویسی،

لعنت به زندگی، لعنت به بطلان وقت، لعنت به هدر رفتن، لعنت به من،

لعنت به بیکاری ، لعنت به من دانش آموخته ، چقدر من خرم

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۴)

خوب تو دیگه
علی اصغر:
شاید هم شما
یکم استاد نه به اندازه تو دکی جون
علی اصغر:
حالا چی شد و کی استاد شد من یا تو؟
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۵ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
خیلی خوشحالم که با شما آشنا می‌شوم
بنده هم سال‌هاست که وبلاگ نویسی کرده‌ام.
نمی‌دانم چند سال اما از اولین وبلاگ نویسان فارسی بودم.
بلاگ اسکای و پرشین و ... هنوز نبودند. ایمیلم مال ام‌اس‌ان بود (هاتمیل نه‌ها) یک صفحه پیج داشتم. از همانجا شروع کردم.
اینقدر یادم که سال هشتاد و دو را قطعن داشتم وبلاگ می‌نوشتم.
تا سال نود به طور مستمر به نوشتن ادامه دادم اما خسته شدم و اما از اوایل تابستان امسال دوباره شروع کردم.

علی اصغر:
سلام بر شما
ایول ماشاالله به شما
من هم الان کمی تا قسمتی از وبلاگنویسی بعد از 7 سال دیگه خسته شدم
ولی ظاهرا وابستگی پیدا کردم
خوب پس خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
البته من خیلی شیطونما
علی اصغر:
یعنی از من هم شیطونتر
پس سلام استاد
دوست عزیزم
اگر مسبب ناراحتی شما شدم(که مطمئنم شدم) لطفا ببخش
شما راس میگی من جای شما نیستم که از درد بیکاری شما و شرایطی که بعد از چقدر زحمت کشی و درس خوندن توش افتادین خبری داشته باشم
ولی مرهم درد تو فقط اینه
عزیز من بیکاری بیماری تو نیست بیماری داداش من هم هست که صبح تا شب الان تو صحراس و............
به طور کلی ببخش منو به خدایی که قبولش داری من منظوری نداشتم
علی اصغر:
خواهش می کنم
نه ناراحت نشدم
کمی اذیت شدم
اونم به خاطر اینکه ضرر مادی و روحی بیکاری را من متحمل می شوم
و دوباره این منم که بمباران روانی میشوم
وقتی سلول های عصبی انسان بمباران می شه یعنی از بین و بخ تکان
می خوره ، می میره ، له می شه ، عذاب می شه
به هر حال اگر مطلبم اذیتتون کرد شرمندم
من هر کی باشم نامرد نیستم
به داداشتون هم سلام برسونین
موفق باشید

لعنت به آن کسی که با سخنان بیهوده جوان مردم را به بیراهه میکشد(نه تو)
لعنت به آن کسی که به مردم ضرر میرساند (نه تو)
لعنت به کسی که از زندگی خسته شود (نه برای خودش برای اینکه دیگران از وی سرمشق میگیرند)
لعنت به ناامید شدن از زندگی
لعنت به کسی که نداند سختی در سر راه بزرگان است
داداش من همچین حرفایی رو نگو
حر کثی صواد درثت و هثابی که نداره آخه
لطفا این حرفا رو نگو رو مردم تاثیر میزاره
وگرنه خودت که دکتری!
:)
علی اصغر:
من به خودم لعنت فرستادم لازم نبود شما هم به من لعنت بفرستین
من هم جزو جوانان مردم هستم یا نه؟
چرا باید من درس بخونم و بیکار بمونم نه حالا که شما نسبت به جوانا
تعصب داری من هم یک جوانم نسبت به من هم تعصب داشته باش
از آن گذشته شما مردم رو چه فرض کردین یعنی مردم خودشون
شرایطو نمی فهمن و از گفته ی من تاثیر می پذیرن

شما که خودت دکتری باید توهین نکنی به مردم
مردم آنقدر عاقل و فهمیده هستند که نه به منفی بافی من اهمیت
می دن و نه به مثبت بافی شما.
دیگه نبینم توهین کنی به مردم
باور کن لعنت کردنت به خودم زیاد اذیتم نکرد که توهینت به مردم ناراحتم کرد.

تقریبا یکم کوچیکتر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شما باید از من بزرگتر باشید
علی اصغر:
آره دیگه
مراحل رو طی می کنیم
هر کدوممون در مرحله ای
دورازجون بابا 
خر چیه دیگه O_O

یعنی هرکی چند سال وب نویسی کنه خره ؟!O_O
علی اصغر:
غزاله جون
دور از جون

0_0
نه بابا شوخی خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خیلی ازتون خوشم اومد مثل خودم شیطونید
علی اصغر:
پس از گونه  و تیره ی مایی
تهوع چرا؟:|
علی اصغر:
آدم مثل خر درس بخونه بیکار بمونه تهوع می گیره خوب
نه پس منم خرم اگه شما دور از جون خرید:"(
علی اصغر:
نه دوست جونی شما هنوز به این درجه نرسیدین بنشینین نوبه
۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۵۸ مهدی اصغری
منم همینطور
علی اصغر:
مهدی جان پس هم سرنوشتیم داداشی جونم
از اقای دکتری مثل شما بعید بود :"(
علی اصغر:
ناراحتی دکتر و پروفسور نمی شناسد
اعععععععععععععععععععععععع نه یعنی چی دور از جون 
پس منم خرم:|
علی اصغر:
شما چرا؟
من با خودم بودم اههههههه
تهوع گرفتم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است