یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳، ۰۵:۰۳ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

فلسفه ای که به فلسفه می اندیشد

شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ق.ظ

من به فلسفه ای که صرفا به فلسفه می اندیشد اعتقاد ندارم.

شما اعتقاد دارید؟

یعنی فلسفه ای باشد که فقط به خود فلسفه می اندیشد.

یک سوال دیگر

روان شناسان فیلسوفان خوبی هستند یا فیلسوفان روان شناسان خوب؟


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۸)

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۰۹ چشم به راهم ...
زیر دیپلم سوال بپرسید :/
علی اصغر:
این سوال زیر دیپلم بود

فلسفه ای که فقط به فلسفه ما اندیشد افتضاح است:|
علی اصغر:
واقعا
فلسفه ای که فقط به فلسفه می اندیشد
را نباید آموخت نباید خوند
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۲ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
هر دو باهم (:
علی اصغر:
چی بگم
فقط من معتقدم فیلسوفان ، روان شناسان خوبی هستند
و روان شناسان ، فیلسوفانی خوب در زمینه روان شناسی

۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۴ ...ما شیعه ها ...
کتاب آشنایی با فلسفه شهید مطهری را خوانده اید؟ 
علی اصغر:
متاسفانه نه
سیری در نهج البلاغه
مسئله شناخت
جاذبه و دافعه حضرت امام علی علیه السلام
و ... را خوندم
باید تهیه کنم و بخونم
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۶ دانشنامه دفاعی
والا چه عرض کنم عمو جان
علی اصغر:
عمو شما همیشه شکسته نفسی می فرمایید
کلا عاشقتونم
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۲ محمد فائزی فرد
والا منظور اینکه فلسفهای که به فلسفه می اندیشد رو درک نکردم.

ولی سوال آخر به نظرم سوال خیلی هوشمندانه ای بود.
که البته براش جوابی ندارم در حال حاضر. خودتون به جوابی رسیدین؟
علی اصغر:
منظور اینکه فلسفه ای که وقت خواننده اش رو بگیرد و دغدغه اش
خودش باشد یعنی خود فلسفه

من جواب دارم اما ادعا نمی کنم که قطعا درست است
چون روان شناسی از بطن فلسفه خارج شده فکر می کنم
فیلسوفان ، روان شناسان خوبی می توانند باشند
۱۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۹ مهدی ابوفاطمه
نفهمیدم یعنی  چی؟
فلسفه ای که به فلسفه بیندیشد اگر به معنای صرف اندیشیدن بدون هدف متعالی باشه که منم قبول دارم
در مورد سوال آخری نمیدانم هیچ کدامشان را نمی توانم درک کنم
هر دو ادعاهای بزرگی دارن
علی اصغر:
خوب فلسفه ای که فقط برای خود می اندیشد بدون اینکه راهکار بدهد
الان تو دنیا خیلی فیلسوفان اندیشمند داریم ولی اندیشمندی که
راهکار عملی هم بدهد بسیار کم است
در مورد سوال بعدی هم روان شناسی از بطن فلسفه خارج شده
قطعا فیلسوفان ، روان شناسان خوبی هستند
من مهردیپلمم هنوز خشک نشده:|
علی اصغر:
بذارید یه جای گرمی زود خشک شود
من هنوز سوالهایی زیادی دارم که باید
با همدیگر به سوال ها جواب بدهیم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است