یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۴۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

فرمود خدایم ، بشنو ندایم

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

ای بنده ی زیبای من

خود را عرضه مکن به هر انجمن

دانی که من تو را دوست دارم

مطمئن باش در هیچ حالت تنها نمی ذارم

منم پروردگارت

منم کردگارت

منم آن عاشق دلسوخته

که عاشقانه بر شکوفائیت چشم دوخته

اگر یک قدم بیایی سوی من

قدم ها بیایم به سویت ای معشوق من

فقط یاد من تو را آرامش است

ورنه یاد دیگران بی رامش است

ای بنده ام منم روزی ده و منم رهنمای

بی خیال دیگران و درد و دلت را با من نمای

در خلوتت با من سخن گو و به سویم در آی

منم آن بخشنده و مهربان خدای

من مهربانتر از آنم که در فکر توست

این همه مهربانی فقط بهر توست

به سویم بیا ای معشوق و نازم

تا عاشقانه دوستت بدارم و بر تو بنازم

ای بنده ام نبینم که دیگر بی حجابی

یا که در محفلی ناجور و بی عفافی

بیا ، بیا آغوشم کمی گریه کن

گریه بر آن درد و غم و غصه کن

ای بنده ام هر که به من مبتلا گردد

مبتلا بر نعمت و بلا گردد

بیا پیشم که بر نعمت مبتلایت کنم

در ره عشق ، عاشقی را بلای جانت کنم

مرا بخوان و دعا کن

تا که من اجابت کنم

درد داری دانم

 غصه داری دانم

غم داری داری دانم

بیماری داری دانم

ذکر و نامم بگو

تا شفا و دوا و درمانت کنم

18 بهمن 1394

تفکر نوشت:

به وعده هایمان عمل کنیم و گرنه اعتبارمان از بین می رود.

نویسنده: علی اصغر

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۹)

۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۴ هــانــی خــانومـــ
عالی
علی اصغر:
شما لطف دارید
متشکرم
(لبخند)
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۴۶ مهدی ابوفاطمه
موفق و سربلند باشید
علی اصغر:
همچنین شما
متشکرم
(لبخند)
موافقم...
علی اصغر:
متشکرم
لطف دارید
(لبخند)
عالییی
علی اصغر:
شما لطف دارید
متشکرم
(لبخند)
 چه زیبا فرموده بود خدا :)):)):)):)):)):))
      سپاس خدایی را که منت نهاد بر ما...
      امیدوارم همه به قول هایشان عمل کنن یا حداقل قول ندهند٬  بر اثر بد قولی نه تنها اعتبار                 
       از بین میره٬ بلکه شاید قلبی به در آید ( در احساس) 
        زنده باشید٬  کارتون عالی بود...
علی اصغر:
سپاس خدای را که جهان را آفرید
و بر انسان زندگی بخشید
حق باشماست
از لطفتون متشکرم
شما هم زنده و شاد باشید
(لبخند)
خیلی خوبه اصلا عالی
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
👍❤
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
(گل)
مثـل همیشه :)

کاش بشه به وعده هامون عمل کنیم...یا اصن قولی ندیم که نمی شه بهش عمل کنیم :(
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
بله وعده دادنی که دنبالش عمل نباشد موجب سلب اعتماد می شود
نباید وعده های بی اساس داد یا وعده داد و عمل نکرد مخصوصا این رو
گفتم که در آینده نزدیک انتخابات هست بعضیا وعده هایی خواهند داد که
طبق تجربه ای که از گذشته داریم عمل نخواهند کرد و تاریخ گواه است
بر همه چیز و همه کس و روزی حقایق بر ملا خواهد و آن روز است که
خیلی ها از گفتارشون و وعده هاشون روسیاه خواهند به امید اینکه وعده
دادیم ، عمل کنیم باشد که رستگار شویم.
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۹ خانوم فیروزه ای ※※
واقعا عالی بود
علی اصغر:
شما لطف دارید
متشکرم
(لبخند)
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۱ 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
عالی بود
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
این تحت اللفظیشه بله تقریبا:)
در واقع یعنی خدایا غیر تو هیچ کس رو ندارم...
علی اصغر:
متشکرم که گفتید
(لبخند)
راستش عربیم ضعیف شده
باید یه دوری کتابهای دوره ی دبیرستان رو مرور کنم
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۰ ههـــ ـــــ
خیلی دوست دارم این مناجات هارو
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
خوشحالم که دوست دارید
خواهشا همتون برایم دعا کنید
بسیار به دعا نیاز دارم
(لبخند)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۸ شِمِلـ ــیا
:))
مرا بخوان و دعا کن
تا که من اجابت کنم
علی اصغر:
بله دقیقا
اگر ما دعا کنیم خداوند اجابت می کند
به شرطی که ما هم مطیع او باشیم
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
عنوان رو دوست داشتم :)
علی اصغر:
از لطف شما متشکرم
(لبخند)
زیبا بود
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۸ دانشنامه دفاعی
احسنت
علی اصغر:
سپاس خدای را بر همه ی نعمت هایش
متشکرم عمو جون
(لبخند)
الهی ربی من لی غیرک...
از ته وجودم این جمله رو درک میکنم  ...
علی اصغر:
خدای من ، پروردگار من ، کسی بر من غیر تو نیست
آبجی درست معنی کردم؟
فوق العاده نظرتون عالی بود
متشکرم
(لبخند)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۰۷ چشم به راهم ...
خوشم میاد هر بار اخر نوشته ها خودتونو یه مدل معرفی میکنید :)
علی اصغر:
(لبخند)
فقط موند پروفسور بنویسم
راستش رو بخواهین هر کسی نتواند خود را معرفی کند
به همین درد من مبتلا می شود

تفکر نوشت تون عالی بود 
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است