یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۷ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

عشق و دوستی

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

عشق و دوستـی بایـــــد همی

بر انسانیت محبت شاید همی

گر مهـــر و محبــت که باشد

ز خار هـــم  گل بر آید همی


این دوبیتی رو تقدیمتون کردم تا بگویم

سلام دوست من دوستت دارم

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۵)

۱۵ آذر ۹۴ ، ۱۸:۴۱ پرواز سپید
:)
علی اصغر:
:)
:)))))))))))))
علی اصغر:
:)
اونم اون موقع ها نی نی بوده دیگه الان که خواستگار نداره:/شایدم داشته باشه:)))
علی اصغر:
بله دیگ همه جوان بودن یک روزی
(خنده)
اینجوری خیلی بامزه وقشنگ تره منمادربزرگم تعریف میکنه زمان قدیم که دونفر میخواستن باهم بحث کنن درلحظه شعرمیگفتن بعد یه حافظه ایم داشتن:|بعد یکی از خواستگاراش براش درلحظه که دیده بودتش شعر گفته بود اصن یه وضعی:)))
علی اصغر:
بلی
ولی من همسن مادر بزرگ شما نیستما (خنده) هنوز نی نی ام
بعضی وقتا حین صحبت سخنان منظم من باعث خنده و شادی دوستام می شود

درلحظه هم میتونید درجواب ادما شعربگید؟
علی اصغر:
بعضی وقتا آره ولی همیشه نه
۱۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۲۴ محمد فائزی فرد
سلام آقا.
پیشنهاد می کنم وزن و عروض رو دنبال کنی و یاد بگیری. با استعدادی که داری مطمئنا می تونی اشعار بهتری هم بگی.
علی اصغر:
سلام جناب فائزی فرد
از پیشنهادتون متشکرم
راستش خیلی از دوستام این پیشنهاد رو می دن و خودم هم بعضی وقتا
دلم می خواد وزن و عرض را رعایت کنم ولی احساس می کنم وزن و عروض
آدم رو محدود می کنه
دوست من ممنون که دوستمی...
علی اصغر:
من هم از شما ممنونم
بله درسته دوست بودن و دوست داشتن مقدسه... 
به قول شریعتی:
  خدایا!
 به هر که دوست می داری بیاموز که:
 عشق از زندگی کردن بهتر است،
وبه هر که دوست تر می داری بچشان که:
 دوست داشتن از عشق برتر است.
 
علی اصغر:
همینطوره بانو
عالی بود جناب سلطانی
علی اصغر:
متشکرم بانو الی
خوشبحال دوستتان...
علی اصغر:
خوش به حال من که دوستی مثل بانو مرجان دارم
و خوش به حال بانو مرجان که دوستی مثل ماها دارد
ما باید خوش باشیم و باید به هم ببالیم
دوست داشتن خیلی خوبه به زندگی سمت و سو میده
علی اصغر:
بله بانو دوست داشتن عالیه و اگر بگوییم محرک زندگیست گزافه نگفتیم

موضوعات دیگه به غیر از اشعار و دل نوشته ؛خیلی سوت و کور ه؟؟
علی اصغر:
آره خودمم احساس می کنم و شاید روزی
از رشته تحصیلیم(مدیریت) مطالبی گذاشتم
مرسی دوست عزیز
علی اصغر:
ممنونم دوست گرامی


سلام. همینه. ارزش نداره کسی با کسی دشمنی داشته باشه ؛

خودشو بزرگ نبینه. 

که ما نقطه ایم در این عالم هستی در بین این همه کهکشان ها. 
علی اصغر:
سلام
عمری کـه ایـن پنج روز و شش باشد
دشمنی کردن در آن بی ارزش باشد
از نوشته های خودم
(خنده)

به به خدااااااااااااقوتـــ
علی اصغر:
مرسی غزاله بانو
سپاس از لطفتون

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است