یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۷:۲۶ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

عشق+دلنوشته

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۴۶ ق.ظ

عشق یعنی

پیوند روح و جسم

پیوند فکر و فرهنگ

                     و تغییر یافتن و برهم مایل شدن

                     و باهم عجین شدن

                     و آواز هماهنگ

                                                    باهم بودن و بر هم بودن

                                                    و برهم مهر و محبت نمودن

                                                    و بودن برهم دلتنگ 

6 دی ماه 1394

لطفا بخندیم بی بهونه

خنده نه برای اینه

نه برای اونه

شرایط  هم فکر کنم

همینه که همینه

پس کمی هم خنده

هر کی نخنده

دوست نداره

بخنده بخنده

شرمنده بنده

راستش دیشب وقتی می خواستم بخوابم تقریبا نزدیکای ساعت 1 بود و چند تا واژه تو ذهنم مونتاژ شدند

و فورا تو گوشیم نوشتم و حالا اینجا می نویسم شما هم ببینین.

هنگام خواب

اندر آغوش لحافم جا می گیرم

روی تشکم به راحتی ماوا می گیرم

غلت می خورم به آنور

غلت می خورم به اینور

به بالشم ژست دعوا می گیرم

خوب بخند دیگه دوستی مثل من کم یافت می شه اینم خود تعریفی ، شوخی کردم

راستی یک مورد هم باید بگم اینکه آقایی که هی به من ایراد می گیری ، داداش من،

من خودم می دونم من از لحاظ وزن و عروض شاعر خوبی نه هستم و نه خواهم شد

و نه می خواهم بشوم.

من یک آقای مهندسی هستم که مدیریت خوانده ام با افتخار در بیکاری مشغولم و اینگونه

شعرها برای من خوب است و اما سرعت جامعه در رشد مشکلات بسیار زیاد است پس

نباید با وزن و عروض خود را مشغول کنیم که سرعتمان کم می شود.

و در ضمن باید بدانید که

هر از گاهی از بنده جملاتی بس ارزنده صادر می شود موافقین از اونا هم بذارم (خنده)


+ امضا: شاهزاده علی اصغر



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۲)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۳۷ بآنو آتشـ
زیبا :)
علی اصغر:
متشکرم از شما
 خوبه دیگه هرکی هرجور دلش بخواد مینویسه بقیه هم بذارایراد بگیرن ببینیم کجای دنیارو قراره بگیرن :)))
علی اصغر:
آره حق با شماست
من زمانی تو انجمن ها شعر می نوشتم جوری ایراد می گرفتند
که انگار دارو می سازم ، هر چند من معتقدم تو موضوع و محتوی
باید بسیار دقت و وسواس نشان داد اما در نوع و طرز نوشتن
هیچ فرقی نمی کند
ازتون متشکرم

:))))))))))
زیبا بود
علی اصغر:
متشکرم ازتون
کم پیدایی آبجی (لبخند)
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۴۰ شقایق رمضان پور
راستشو بگم؟؟
از شعر طنز خوشم نمی آد...شعر به نظرم باید جدی باشه و مخاطبینش رو له کنه... با شعرتون یاد خندوانه افتادم😕
علی اصغر:
مرسی که حرف دلتو راست گفتی
بانو راستشو بگم حالا تو نحوه نوشتن نه ولی تو جدی نوشتن از معدود شخصهایی هستم
که منصفانه شعر اجتماعی می نویسم و شما با رفتن به آرشیو شعرهایم خواهید دید.
متشکرم
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۱:۲۰ دانشنامه دفاعی
البته شعر نوی نیمایی فقط شکستن بحر عروضی و ردیف و قافیه نبوده.
شعر نو، تغییر نگرش و جهانبینی امروزی بوده است.
دیگر فقط صحب از لب و چشم و دندان و چه زنخدان نیست.
البته در شعر نود نان بربری و دمپایی و هویج فرنگی هم مجاز به ورود نیستند.
شعر نو تغییر نگرش است نه تغییر نگارش.
راستی عمو جان؛ از تعریف و توصیف قسمت اول خیلی خوشم آمد.
شعرهایت را بگذار
با کمال میل می‌خوانم.
علی اصغر:
بله عمو حق با شماست
شعر بایستی در خدمت مردم ، علم و فرهنگ
باشد
عمو متشکرم و شما لطف دارید
چشم حتما
خیلی شعر زیبا و جالبی بود
علی اصغر:
متشکرم از شما
لطف دارید
منم که یکی از منتقداتون بودم...
ولی عشق بازیتون با کلمات جالبه٬  همیشه که نباید پیرو و مقلد باشید٬ خلاق و مبتدی هم بودن خوبه٬ اولش سخته ولی یواش٬ یواش برا همه آشنا میشه...
خوشحالم٬ که خوشحالید...
الهی زندگیتان سبز و دلتان آبی....
علی اصغر:
از لطفتون ممنونم
بله قبول دارم
ان شاء الله زندگی شما هم سبز و دلتان آبی ،
سلامتی ، خوشحالی ، عشق و دوستی نصیبتان باد
بابت دعاتون بسیار متشکرم
احسنت به شما شاعر جوان :)
علی اصغر:
متشکرم بهار خانم (لبخند)
والا ما که شعر نو میخونیم  قافیه و عروض ندارن مخصوصا نیمایی.پس قابل قبوله
علی اصغر:
متشکرم
شعرهای من وزن و عروض ندارن ولی قافیه دارن
و خودم عمدا اینگونه می نویسم که سبک مخصوص
خودم رو داشته باشم از بس آدم خلاقی هستم (لبخند)
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۹:۱۴ خانومی ...
اتفاقا شعر جالبی بود :)
علی اصغر:
ازتون بسیار سپاسگذارم
(لبخند)
سلام.جالب بود.بزارید انتقاد کنن مهم مفهوم نوشته ست :))
علی اصغر:
سلام
متشکرم
بله من هم می گم مهم مفهوم هست ولی فعلا قبول نمی کنند
(ناراحت)
۰۷ دی ۹۴ ، ۰۸:۴۸ پری بانو
باور کن تا ابد هم اینو بگی من میام از وزنش اشکال میگیرم :))
فایده نداره :| حداقل روی من :| 
علی اصغر:
باور کردم
اما چرا آخه؟
اصلا مشکل من پری بانو نیست
شما همچنان مشغول ایراد گرفتن باشید
بالاخره با تو در ادبیات هم نظر خواهیم شد
شما در محتوی نوشته هایم که ایراد نمی بینی اینو خودم می دونم
چون نوشته هاتون رو خوندم هم نظر هستیم
راستی پری بانو من از ترس تو خیلی رعایت می کنم (گریه)
شعرهای کودکیم رو ببینی کلا می خندی (خنده)


ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است