یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

عاشق اولموشدوم بی یاره

دوشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ

عاشق اولموشدوم بی یاره(عاشق شده بودم به یاری)

اوز قویدی آیری بیر دیاره(سفر کرد به دیگر دیاری)

لب لری دی غنچه کیمین(لب هایش مانند غنچه)

گوزلریدی قاره قاره(چشمانش مشکی مشکی)

***

قاش لاری دی چون کمانی(ابروهایش کمانی بود)

ایلدی عشقیم کمانی(عشقم را کمانی(برگرداندن) کرد)

اتدی چون منی روانی(مرا چون روانی کرد)

عشقیمین جوابی هانی (جواب عشقم کجاست)

***

آیریشیندان آغلادیم من(من از جدائیش گریه کردم)

سینه می کی داغلادیم من(سینه ام را داغدار کردم)

اونی چوخ هارایلادیم من(او را بسیار صدا کردم)

الدن وردیم یار باصفانی(یار باصفایی را از دست دادم)

هدر اولدی عمرومون جوانی(جوانی عمرم بدون او هدر شد)

***

ایله گلمیشم نوایه(جوری به نوا آمده ام)

باخگینان سیزقین هرایه(ببین صدای سوزناکم را)

آغلیرام او باصفایه(برای یار باصفایم گریه می کنم)

اونسوز نینیرم شفانی(بدون او شفا را چه می خواهم)

***

حسرتدیم کی رام اولیدیم(در حسترم که آرام می شدم)

اوزوم گولر هر صبح و شام اولیدم(صورتم خندان در هر صبح و شام می شدم)

یاریملا شاد کام اولیدیم(با یارم شادکام می شدم)

نینیرم غریبه بیر نوانی(برای چه می خواهم نوای غریبی را)


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۳)

زیباست افرین و باریک
علی اصغر:
متشکرم محدثه
منتظر عکس های ترسناک در وبلاگت هستم
خیلی هم خوب
علی اصغر:
خیلی هم متشکرم نفس
داشتی درس می خوندی؟
۲۴ آذر ۹۴ ، ۱۱:۵۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک بسیار عالی
علی اصغر:
بسیار متشکرم رها خانم
آرهههههههه ^_^تو یه صفحه جدا خیلیم خوب :-D

بابت ترجمه هم تشکرااااات شعرای ترکیتون بیشتر قشنگه آفرین آفرین
علی اصغر:
بذار یه فکری بکنم و برنامه بریزم و ببینم می تونم یا نه
اگر تونستم حتما این کار رو می کنم
البته مکالمه های کوچولوی متداول فکر کنم مفیدتر هست

متشکرم غزاله
قشنگگگگگ بودوب منم بیا
علی اصغر:
مرسی بهار
الان اومدم
کلی سخته خب 
من فقط یه سایت آموزش پیدا کردم همونم کلی پیچیدست 
علی اصغر:
درسته ترکی سخته اما کسی بخواد می تونه یاد بگیره
می خوای خودم آموزش ترکی بذارم؟
ترکی گام به گام
(خنده)

دمتون گرم عالی بود

:)))
علی اصغر:
متشکرم الی

بلد نیستم که کلی میگشتم دو تا کلمه جور کنم 
بلد بودم که غم نداشتم 
علی اصغر:
یاد بگیر خوب
نه من ترکی بلد نیستم...
ولی اینو برش دارید برم یاد بگیرم ...
واقعا لازم میشه...
علی اصغر:
بله یاد بگیرید که لازم میشه

۲۳ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۲ پرواز سپید
سلام :))
به زور مترجم یه چیزایی فهمیدم!
 ترکی بهتر شعر میگید... خیلی بهتر...
قشنگ بود!

علی اصغر:
سلام خاله
آفرین بر شما که متوجه شدی که چه غلط هایی کردم (خنده)
به قول معروف خرابکاری کردم حسابی
نه بابا من ترکی کم نوشتم فکر نکنم بهتر باشه
ولی به هر حال متشکرم ازتون

بعلهـــO_O

ماهم که دیگه هیچی :||||
علی اصغر:
غزاله شما که ترکی بلدی
تو بعضی کامنت ها ترکی می نوشتی
عاشق اولم شدم بی یاره...
انوقت ماها که ترکی متوجه نمیشیم چی؟؟؟ دی
علی اصغر:
مرجان شما هم ترکی بلد نیستی؟
ترجمه نداره؟!
علی اصغر:
فردا ترجمشو می ذارم

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است