یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

سن سیز(1) بی تو

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

ائله سنسیز ائله سنسیز(شدیدا بی تو شدیدا بی تو)

روزگاریم خراب اولدی(روزگارم خراب شد)

ائله گلدی بله گتدی(آنجوری آمد و اینجوری رفت)

آرزولاریم سراب اولدی(آرزوهایم سراب شد)

***

ائله یاندیم حسرتینده(شدیدا سوختم در حسرت تو )

 سنی بیرده گورمدیم من(تو را بار دیگر ندیدم من)

ائله قالدیم یانا یانا(ماندم شدیدا سوزان سوزان)

اوز الیمین امگیندن(از دستاورد دست خودم)

***

ائله عمروم باشا گتدی(عمرم با سرعت تمام شد)

اوخلاریمی کمان اتدی(تیرهایم را خم نمود)

آیریسیلا قوشا گتدی(با دیگری دوتایی رفت)

منی تکجه قالان اتدی(مرا تنها ماندنی نمود)

پی نوشت:

1)دوست دارم مامان و بابام رو بار دیگر ببینم خیلی دلم واسشون تنگ شده.

2)دوستام دوستتون دارم و خوشی و خوشبختیتون آرزومه.

3)عاشقانه های من تقدیم همه ی جوانان عاشق،کمی سوزناک است ببخشین و بقیه اش رو

در پست های بعدی در وبلاگ می گذارم.

4)امیدوارم ان شاء الله یک روزی این شعرهامو با آواز بخونم خدا رو شکر صدای خوبی هم دارم.

5)همیشه هنر در اوج ناراحتی و تنهایی و غربت آفریده می شود و هم به داد انسان می رسد.

6)وقتی مهمان میاد خونمون و هنگام بدرقه در شبها در پارکینگ با تنهایی می ترسم.

7)در زمان کارشناسی عاشق دختری شده بودم که الان دلم واسش تنگ شده  و دوست دارم

یک بار دیگر عشقم رو ببینم.

8)یا شما ترکی یاد بگیرین یا من مترجمی یاد بگیرم چاره ی دیگر نیست.

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۸)

۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۷ پرواز سپید
:)
منظور انتظار نداشتن از دنیاست وگرنه ممکنه یی خیلی هم در آسایش دنیودی باشه ولی همین جور به دنیا نگاه کنه! خود حضرت امیر علیه السلام انگشتر یاقوت دستشون میکردن!(یعنی اخر پولداری)
میدونید یعنی چی؟ مثل این که شما مثلا از راننده تاکسی انتظار نداری ازت پول نگیره ولی اگه نگیره خووشحال میشی و خوب خدا رو شکر... ولی مثلا از پردتون انتظار داشتید که بهتون خرجی بده(توی بچگی) اما اگه پول فلان خوراکیتونو نمیداد ناراحت میشدید!(مثال عرض میکنم ها) میگه به دنیا به چشم همون راننده تاکسی نگاه کنید نه مثل پدر!
در من اونی هم که از زندگیش خوشحاله معنیش این نیست که گرفتاری نداره بلکه نگاهش به خوبیهای دورو برشه! اون آدم خوشبخت تونسته خودشو با دنیا هماهنگ کنه. وگرنه همه ریز و درشت مشکل دارن!
امیدوارم توضیحاتم کامل بوده باشه. اگه بازم سوالی بودو میتونستم جواب بدم در خدمتم.
علی اصغر:
متشکرم خاله :)
فعلا درباره این پاسختون فکر می کنم
بعدا در این مورد صحبت جزئی می کنیم
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۱:۲۲ دانشنامه دفاعی
سلام علیکم
برای پدر و مادر شریف و در گذشته‌تان طلب مغفرت و شادی ابدی را از درگاه خداوند خواستارم.
روحشان قرین رحمت خداوندی
ان‌شاءالله
علی اصغر:
علیکم السلام
متشکرم از شما
خداوند رفتگان شما رو هم بیامرزد
بازم مثل همیشه
عالی عالی بود
سفارشات شعر قبول میکنید
ایییییا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
😀😋😳
علی اصغر:
تشکر محدثه
سفارش شعر ، مگه شعر کیک تولد است سفارش بدی؟
حالا برای دوستان مطلب می نویسم 
خخخ مسخره کجا بود وااااا چرا به مردم وصله میچسبونید ...گریه ...شعبان کداخدا هاییییییییی .ندیدمش هنوز ببینم خوب هست یا نه
علی اصغر:
آهان
دیدین سلام من رو هم برسونید امید که خوب باشد
شما الان مثلا کنکور می خونین هان
علی اصغر(خشمگین)
برو کتابی ، درسی ، شعری بخون یا بنویس
تو وبلاگتم پسورددار می نویسی آی شلوغ
دیشب با هیچیت عصبی شدم اساسی
زهرا من رفتم کار دارم
امیدوارم همیشه بخندی و خوش باشی
(خنده)
خوبه باریک الله اینو با صدای بم و با آهنگ بخون: باریک الله شعبان کد خدا باریک الله باریک الله مرد با خدا باریک الله باریک الله آقا علی اصغر باریک الله
علی اصغر:
باشه زهرا منو مسخره می کنی (گریه)
حالا امیدوارم شعبان کد خدا آدم خوبی باشن
(خنده)
(نیشخند)

گاهی ندیدن ها به مصلحته شاید اگه ببینیدش از اون احساس پاکی که بهش داشتید پشیمون شید شایدم حستون بیشتر از قبل شه
علی اصغر:
بله قبول می کنم
حالا بهانه ای شده من شعر عاشقانه بنویسم اونم شعر ترکی چه حال می ده
می نویسم و با آواز می خونم همانند دیوونه (خنده)

قشنگ نوشتید شما مترجمی یاد بگیرید بهتره ان شاءالله که زودتر عشقتونو ببینید خدا مامان باباتونو بیامرزه
علی اصغر:
متشکرم
راستی کم پیدایی، امیدوارم کنکور رو خوب بخونی
آره باید یاد بگیرم آخه در برگرداندن ترکی به فارسی مشکلم دارم اساسی
بسیار بسیار ممنون ولی فکر کنم ایشون دیگه ازدواج کردن
خوشبخت بشن ان شاء الله
متشکرم، خداوند رفتگان شما رو هم بیامرزد

شعرتون عالی بود .
ومن متاسفم بخاطر پدرومادرتون ان شاءالله روحشون شاد باشه
علی اصغر:
مرسی همزبون
متشکرم از اظهار محبتتون
راستی دوست دارم بدونم شما ترکی رو کامل بلدین یا شما
هم از ترجمه ها می خونین؟
دوست جونم خوش صدا عالی بود  پی نوشتت
علی اصغر:
ممنون و متشکرم دوست جونم
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۲ پرواز سپید
سلام
شعر سوزناکی بود!
برید سر مزار پدر و مادرتون براشون قران بخونید...
"دنیا منزلی است که از آن باید آماده کوچ بود. دنیا خود را با مکر و غرور زینت کرده است و آن یک خانه ای است که در نظر مالک خودش بی ارزش محسوب می شود. حلال آن با حرام و خیر آن با شرّ و زندگیش با مرگ و شیرینیش با تلخی آمیخته است. بنا بر این خداوند آن را مخصوص دوستان خود نساخته است بلکه آن را در اختیار دشمنانش قرار داده است. نیکی های آن کم و شرّ و بدیش آماده قربانی گرفتن و جمعش رو به فنا و حکومتش رو به نیستی و آبادیش رو به ویرانی است. بنابر این خانه ای که در حال فرو ریختن است و عمری که در حال پایان پذیرفتن است و لذتی که در حال به آخر رسیدن است، چه خوشی می تواند داشته باشد؟" -نهج البلاغه-
اینا رو نوشتم که بگم به دنیایی که این طوره دل نبندید و فقط در اون تلاش کنید تا شما جزئی از بدی هاش نباشید!
این قدر غصه نخورید!
علی اصغر:
سلام خاله
بله کمی
سعی می کنم به زودی به زیارت مامان و بابا برم چون خیلی وقته نرفتم
چشم سعی می کنم و غصه هم نمی خورم
___________
فقط یک سوال برام پیش اومد
یعنی اونایی که زندگی خوب دارن دشمن خدا هستند؟
امیدوارم جواب بدی
خداااااااااااارحمتشون کنه ان شااللهـ :((


بله خیلی جالبهـ ^_^
علی اصغر:
خدا رفتگان شما رو بیامرزد

البته نمی دونم شاید برای من که یک ترکم جالبه
۲۶ آذر ۹۴ ، ۱۰:۵۵ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
ماشالا شما چقدر استعداد دارید 
شعر میگید
ترجمه میکنید
و ....
علی اصغر:
همش از درده
ما(من ، تو و همه) همگی مستعدیم
حالا می خواهم بخونم (خنده شدید)
توهم زدم اساسی(خنده)
ااا یه مورد مهم جاموند
۷..به سلامتی:دی
علی اصغر:
مرسی مرسی
(خنده)
:)
نزنید این حرف

۲/۳ممنون
۴خوبه:)
۸دعاکنید من زودتر یادبگیرم:)
علی اصغر:
کدوم حرف رو نزنم؟
اینکه حالم خراب است
آرزوهام سراب است
باور کنین خیلی ملاحظه کردم
دعا کنین بخونم خیلی دوست دارم بخونم
هییییییییییییییی
:(((((
علی اصغر:
:(((((
(ناراحت)
۲۶ آذر ۹۴ ، ۰۰:۱۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
شما مترجمی یاد بگیرید فکر کنم بهتره
علی اصغر:
متشکرم
مترجمی یاد می گیریم ولی به شما هم توصیه می کنم
ترکی یاد بگیرین به دردتون می خوره
خیلی قشنگهـــ
1ـ ان شالله که ببینیشون مگه کجان ؟! 
2ـ به به دم شما گرم همینطور برای شما 
3ـ منتظریم :))
4ـ ان شاالله اراده کنید میخونید ماهم بشنویم برا ماهم بخونید 
5ـ دقیقااااااا
6ـ نترسید هیچوقت هیچوقت هیچوقت هیچوقت :|||||
7ـ آدما با دور شدن تغییر میکنن ممکنه با دیدنش حس خوبی که ازاون زمان داشتید ازبین بره گاهی مصلحتی هست که نمی بینید اگر غیر ازاینه ان شاالله ببینید 
8ـ یا شما ترکی یاد بده یا ترجمشونو بذارید :)))))
علی اصغر:
متشکرم ازتون که به همه نکته ها جواب دادین
سفر کرده اند به دارالآخره (ناراحت) (گریه) البته خیلی وقته
بابام که من خیلی بچه بودم فوت کردند و مامانم هم 3 سال می شه
اما بعضی وقتا نمی دونم چرا ناراحت می شم.
فعلا ترجمشونو می ذارم ولی تا حدودی باید ترکی هم یاد بگیریم همگی باهم
آخه ترکی خیلی جالبه خیلی

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است