یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

روزگار دل آزار

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ق.ظ

هی روزگار
زندگی بی قرار
دردهای آزگار
من های آشفته افکار
گریه و زار
سیاهه بازار
خنده و گریه
گل و خار
سربلند و خوار
نور و نار
چنده میوه ی بهشتی
به ریال
به مانات
به لیره
به درهم
به ین
به یورو
به دلار
سیب و انار
میوه ی سبز بهار

برهنه فرهنگ

فرهنگ برهنه

برهنه بازار

چندتا یار
یار بی یار
دل های بیمار
زهر شیرین مار
آدم های گرفتار
روشنفکــــــر
روشنی افکار
پود و تار
فرش جامعه
بی پود
بی تار
دار تار و پود
بی دار
فکر بیدار
سه هزار تا
میلیارد خوار
گوجه خوار
بی خوار
پنبه زار
گل زار
آشفته بازار
یتیم آزار
مال یتیم خوار
بر بیت المال
دوخته کیسه و دستار
کا پی تا آر
تری پ آر

پل ارتباطی

پــــــــــــول

پارتـــــــــی
 بعضی قاضی ها
رشوه خوار
اقصاد بیمار
جوان بیکار
ولگرد بیزار
می گردد بی عار
می شود خوار
دلتنگ دلتنگ
می کند گریه و زار
قلم من
خیلی ها ازش بیزار بیزار بیزار
ع.ا.س گرفتار
الهی بفرست یار
بفرست یار
بفرست یار
الهی آمین یا رب العالمین


2 دی ماه 1394

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۶)

الهی آمین والله :)
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین
ممنون از لطفتون . شعر قشنگیه ولی باید برم
علی اصغر:
خوب من هم میرم
شاید فردا ، پس فردا بیایی و ببینی من نیستم
اما من هر کجا باشم دلتنگ شما ها خواهم بود
و جای خالی دوستان وبلاگیم را احساس خواهم نمود
(ناراحت)
در پناه خداوند یکتا باشید
این نبض زندگی بی وقفه می زند ...

فرقی نــمی کند دنــیـا بـدون من !! 
 
دیگه از دنیا سهم من رفته در پناه خدا....
علی اصغر:
سلام زهرا
نه
زندگی شاید بگذرد
اما نه بدون تو ، نه بدون من و نه بدون دیگری نبضش نمی زند
آسمان و زمین و هر آنچه در بین آنهاست از آن خداست
تو، من و دیگری هم از آن خداییم و خدا ما رو برای زندگی آفریده
اگر زندگی ما مشکل دارد برای این است که بعضی ها حقوق دیگران
را رعایت نمی کند و من مطمئنم خدا هم از این موضوع و مشکلات ما ها
یعنی از مشکلات تو ، من و دیگری بسیار غصه دار است.

این شعر هم تازه است بخون قطعا آوای دل تو نیز هست

ای وای دل

ای وای دل

ای وای دل

                         من گویمو

                         تو هم شنو

                         آوای دل

                         آوای دل

                         آوای دل

                                          گوشم کنو

                                          از من شنو

                                          دردای دل

                                          دردای دل

                                          دردای دل


۰۴ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۸ ✿شمیم زندگی✿
:(
علی اصغر:
(ناراحت)
۰۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۳۸ زهرا ساعی
برااااااوووووو
علی اصغر:
متشکرم ازتون
هیییییییی چرا نظرم همیشه حذفه گریه
علی اصغر:
زهرا شما یک نظر داشتین اونم تایید شد
(گریه)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۹:۰۹ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
علی اصغر:
متشکرم از شما
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۳:۲۹ دانشنامه دفاعی
آمین
ان شاءالله
یک یار خوب نصیبتان شود.
ما که همیشه یار دل آزار و ظالمه و خائنه نصیبمان شد.

علی اصغر:
متشکرم عمو
چرا عمو؟ (ناراحت) (گریه) (بغض)
خدا هست:)
علی اصغر:
خدا همیشه بوده ، هست و خواهد بود
متشکرم از شما
(لبخند)
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۲:۰۲ محمدرضا گلزاری
ممنون
علی اصغر:
متشکرم از شما
:)))
با یه رپر همکاری کن می گیره هاااا :)
علی اصغر:
(لبخند)
امکان دارد همکاری کنم
و شاید هم خودم بخونم
(خنده)
متشکرم
۰۳ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۸ پری بانو
عالی :)
مثل همیشه !!


علی اصغر:
متشکرم از شما
(لبخند)
مستقیم زدید تو قلب بی عددالتی و نابرابری٬ ولی متاسفانه کسایی که دارن خدایی میکنن و دست به تقسیم اموال ملت زده اند یه چیزی به اسم سوت بلبلی رو خوب بلند٬ اگه دل نوشته های من و شما رو بخونن٬ پشت بندش شروع میکنن به سوت بلبلی زدن٬ انگار اصلا اتفاقی نیفتاده... 
همه چیز درست میشه...
الهی همی یار آیدو
یار آیدو
یار آید...
آلهی آمین...
علی اصغر:
آره بی عدالتی و نابرابری در همه زمینه ها هست
کار، درس، پست های دولتی، تدریس، توزیع اموال و غیره...
و متاسفانه در بعضی زمینه ها این بی عدالتی رو شخصا چشیده ام
کار نیافتم در حالی که خیلی بیسوادتر از من ها الان
کار آنچنان سازمانی دارند
از یک دانشگاه دولتی قبول شدم و در مصاحبه منو انداختن
و دیگری به جای من رفت
می خواستم تدریس کنم نگذاشتند
اعتراض کردم تهدیدم کردن
تموم نشدن،دوست داری ادامه بدم
و ...
خیلی از شما متشکرم

یار اقا علی اصغر هایییییییی فاطمه مریم معصومه محدثه زینب صبا سحر شیرین  لیلا ساغر مارال نازنین سنا تینا سمانه هستی فائزه مبینا نسیم یکتا یگانه صدف بهار مرجان رز نرگس  اسما آوا، آذر ،آذاده خدیجه باران نفس نوشین مژگان.رژان انیس فاطیما سارا سعیده شهلا مهلا مارال محبوبه کیمیا درسا سنا رقیه رها رزیتا  النا الناز هلن هانیه و......کجایییییییبی؟؟؟؟ بیا دیگ بیا ....آمین ان شاءالله زودتر بیاد
علی اصغر:
بسیار متشکرم زهرا
من مشکلات را شمردم و تو اسامی دختران را شمردی به هر حال زحمت کشیدی (خنده)
در ضمن زهرا منظور از بفرست یار عجل الله تعالی فرج الشریف است
ولی یار بی یار قبلی همونی است که تو شمردی
(لبخند]

:(
علی اصغر:
(ناراحت)

الهی آمین....
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است