یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دور می شوم دور و دور

سه شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۲ ب.ظ

دور می شوم دور و دور

از دور می بینم می شنوم می خوانم می نویسم

زندگی می کنم

خیالاتی می شوم

توهم می زنم

کوهی از مشکلات را می بینم که در مقابل من و تو

ما شما ایشان خودنمایی می کند

زندگی می کنم و عاشق می شوم به زور

خاطرم آزرده می شود از نزدیک از دور

از دوست و از فامیل از فامیل

از خودم از خودم از خودم بیشتر از خودم

از علم از دانش

از مبحث از همایش

از بازی نقش

مثلا من خوشحالم

مثلا من عاشقم

مثلا من فارغ التحصیل فلان رشته ام

سرم را بلند می کنم افتخار می کنم ولی نمی دانم برای چی و برای کی

فخر می فروشم برای اینکه فرزند شخصیت بزرگی هستم نمی دانم

به یاد این شعر می افتم

گیریم که پدر تو بود فاضل

از فضل پدر تو را چه حاصل

جوانم  ولی دقیق نمی دانم

گویند ما از سوی خداییم و به سوی خداییم

من هم قبول می کنم

گویند ما انسانیم ، برادریم ، برابریم

من هیچ کدام را ندیده ام

نه انسانیت را ، نه برادر بودن را ، نه برابر بودن را

گویند بنی آدم اعضای یکدیگرند

که در آفرینش ز یک گوهرند

چو عضوی به درد آورد روزگار

دگر عضو ها را نماند قرار

نمی دانم که من یا بنی آدم نیستم

یا از آن گوهران نیستم

فقط دانم عضوی هستم که درد آورده در روزگار

ولی دگر عضوها شاد و خوش می گذرانند با قرار

حال، منم و دوستانم که علت دوستیمان سرنوشت یکسانمان است

من خیلی وقت است که جنسیت و طبقات انسانها را مهم نمی دانم

مهم سرنوشتی است که مثل سرنوشت من است

جمع می شوم ، جمع و جور

می شوم دور و دور

دور از چند رنگی

دور از نقش

نقش های دروغین

می خواهم یا خوش باشم یا ناخوش

حالا این وسط توهم چرا

دور می شوم دور و دور


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۸)

جالبه توجه بود خیییلی
علی اصغر:
متشکرم خیلی
۲۵ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۵ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
بیگ لایک
علی اصغر:
تشکر هانیه

خیلی خیلی شعر زیباو جالبی بود
برای دیدن مطالب جدیدهمین جور باید منتظر بمونی تا اخر دی که امتحانات تموم شده باشه😇😕
علی اصغر:
تشکر از محدثه
باشه من منتظر می مونم تا مطلب جدیدت فقط تو درستو خوب بخون
معدلت باید بیست باشه
میروی دور مرو
بد دل و ناجور مرو
دیدم میخوره بهش گفتم بنویسم خخخخخخخخخخخ
علی اصغر:
دورتر و دورتر نمی شوم
بد دل و ناجورتر نمی شوم
متشکرم،خوب کار کردی نفس
(خنده)
۲۵ آذر ۹۴ ، ۰۲:۰۹ محمد فائزی فرد

گویند ما انسانیم ، برادریم ، برابریم

من هیچ کدام را ندیده ام

نه انسانیت را ، نه برادر بودن را ، نه برابر بودن را

خیلی خوب بود این تیکه.

مرسی

علی اصغر:
متشکرم محمد
دشمنتون شرمنده وب خودتونه اختیارشو دارید 
اما خب ازشما بعیده دیگه غمگین بشید 
خوب نیست بهتون نمیاد خدایی :(
علی اصغر:
خواهش
نه بابا من خشمگین(خشم مثبت)می شوم ولی غمگین نمی شوم
ان شاء الله روزگار همه به خوشی و شادی

چرا به زور؟!از هیچی زوری خوشم نمیاد:)
علی اصغر:
نمی دانم
هیچ کس از عشق یا هر چیز زوری خوشش نمیاد

هعییییییییی خداااااااااااا :(((((

گفتنیارو گفتید دیگه خوب گفتیدا خدایی 
علی اصغر:
ای خدا
(ناراحت)
متشکرم
غزاله شرمنده که دردامونو گفتم و ناراحت شدی

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است