یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

ده به توان اعداد کوچکتر از خودش

پنجشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸ ق.ظ

ای ده

تو برای صد ، هزار و ... شدن

به توانهایی چون دو ، سه و بقیه اعداد کوچکتر از خود

نیاز داری

پس مغرور مباش

و روزی که عدد بزرگی شدی

برای عدالت ورزیدن

برای ریز شدن

برای تقسیم شدن

برای شریک شدن

رادیکال در رادیکال شوجذر تو در تو

تا تو آنقدر کوچک شوی

که همگان تو را بیابند

و لازم است تو قدردان باشی

از توانی که تو را چندین هزار برابر نمود

پس لگاریتم خود را بگیر

تا بیاد آوری

آن اعداد توانت را

که تو را بزرگ کرد

و از او سپاسگذار باش

23 دی ماه 1394

نویسنده: علی اصغر

پی نوشت:

الهی ، پروردگار من ، مرا از شکرگذاران قرار بده.



کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۷)

نه هنوز متاسفانه
دعا کنید لطفا 
ممنون:(
علی اصغر:
(ناراحت)
محتاجیم به دعا
با این همه حتما
ان شاء الله که مشکل درستون به زودی حل می شه
نگران نباش
۲۴ دی ۹۴ ، ۲۱:۰۷ زهرا ساعی
باریکلااااااااااااا
علی اصغر:
ازتون متشکرم
(لبخند)
قشنگــــــــ بود:)))
علی اصغر:
از شما متشکرم
(لبخند)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۵ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
ببخشید وایییییییییییییی علی اصغر ببخشید:)
من خوبم عزیزکم باورکن نبینم غم تو رو باشه 
نبینم غمو اشکو تو چشمات:)
علی اصغر:
خواهش می کنم
متشکرم
نبینم غصه هاتو
نبینم اشک هاتو
خواهر مهربونم
(لبخند)
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۸:۰۴ زهرا قربانی
جالبه
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
به به :)
علی اصغر:
به به (خنده)
متشکرم
(لبخند)

هه
خیلی جالب بود
علی اصغر:
از شما متشکرم
الان من تو وضعیتی هستم که عاشق عدد ده هستم 
اصن نمره خوشحالیه:/
علی اصغر:
خوبه
مشکل درستون حل شد؟
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۲:۴۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چه قشنگ ناک :)
علی اصغر:
چوخ ساغولاسوز
تشکر ادیرم
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۱:۰۹ بــــــانـــو شـــــیــــطــــــونه
چته علی اضغر؟
علی اصغر:
فاطمه هیچ مشکلی ندارم
فقط دوست ندارم غصه خواهرم را ببینم
با پست هایت منو دیوونه کردی
علی اصغر (خشمگین)

۲۴ دی ۹۴ ، ۱۰:۲۴ چشم به راهم ...
شکر گزار یا شکر گذار؟؟؟
مسئله این است ...
علی اصغر:
اولا اینجا سپاسگذار است نه شکر گذار
دوما بعضیا می گویند سپاسگزار درست است
اما سپاسگذار هم بسیار جا افتاده است مثل
بعضی کلمات که ایراد دارند اما جا خوش کرده اند
سوما آخه اینم ایراد بود شما گرفتین (خنده)
اصلا انصاف است به یک آقای دکتر ایراد املایی بگیری (ناراحت)
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۵۸ nafas 📷🚬🎧🎨
👍like
علی اصغر:
از شما متشکرم
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۸:۵۵ 💔💔هانی 💔💔
خیلی زیبا بود
علی اصغر:
ازتون متشکرم
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۶ ...ما شیعه ها ...
اول فکر کردم شعره
بعد دیدم قافیه و وزن داره
گفتم شاید شعر نو باشه
اما دیدم نه بابا ظاهرش فریبنده هست.
(میگما ارتباطت با دوستان یه طرفه نباشه)
علی اصغر:
نه بابا من با دوستام ارتباط دوطرفه دارم
الا چند روز پیش که کمی دچار مشکل بودم
اگر نتونستم به وبتون سربزنم شرمنده ، عذر می خوام
خیلی هم خوب...
روزی که عدد بزرگی شدی...
چیزی که همیشه در زندگیمون جریان داره و باید مواظب بود
علی اصغر:
متشکرم
باید مواظب باشیم وقتی که ده بودیم با توان دو و ... صد شدیم
هزار شدیم ، ده هزار ، صد هزار ، میلیون و ...
یادمان باشد
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۴۵ محمد فائزی فرد
آقا عجب شعر مترقی ای.
خوشم اومد. ایول
علی اصغر:
متشکرم
شما بسیار لطف دارید
۲۴ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۶ شقایق رمضان پور
مشکل ریاضیاتی داره مسئله...خب ده میتونه برای بزرگ شدن از اعداد بزرگتر هم کمک بگیره...تازه با اونا بزرگتر تر هم میشه:))
علی اصغر:
شقایق بانو حرفتون درسته و حق با شماست
اما باید به من هم حق بدین چون ترکیبی
از جامعه شناسی و ریاضی است
در جامعه هر بزرگی توسط کوچک ها بزرگ
می شود و اصلا هیچ بزرگی خوش ندارند
دیگری بزرگ شود اگر از بعد اجتماعی نگاه
کنید به بنده حق می دهید اما اگر صرفا
از بعد ریاضیات و مهندسی نگاه کنید کلا
باید شعر رو حذف کنیم.

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است