یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز شنبه, ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دنیای درهم و برهم

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹ ب.ظ

من و دلنوشته هایم و دلتنگی هایم و قلمم و دوستانم باهم دوستیم

و سالهاست ما در این دنیای دون غریبیم.

حق و حقوق

میکروفون و بوق

حقوق بشر

بشر در دردسر

دنیا و آخرت

ذلت و عزت

گفتمان علمی

مباحث کلی

دنیای سیاسی

مردان اجتماعی

اقتصاد فراموش

کمی مشکل روش

ظالم و مظلوم

مظلوم محکوم

درهم و برهم

شادی و غم

جنگ و خون

دنیای گردون

بکش و بکش

خوش و ناخوش

کشتار و گرفتار

خنده و زار

مجازی و حقیقی

حقیقی و حقوقی

ریز و درشت

سرنوشت و سرشت

زمین و خاک

آلوده و پاک

مسلمون و نامسلمون

مسلمون آلوده به خون

ترور شیعه

شیعه که مرده

هر روز بر بهانه ای

یک روز در خانه ای

 روزی در خیابان

 روزی در بیابان

روزی انتحاری

روزی هم افتخاری

عجب روزگاری

ما(شیعه) را گرفتاری

نه کمکی نه یاری

بر ما نه گریه ای نه زاری

کجاست حقوق بشر

شد شیعیان هدر

آهای اهل عالم

من شیعه ام خراب گشته حالم

در زوالم

تا کی بنالم؟

تا کی بمیرم

تا کی خفه خون بگیرم

تا وقتی که در گورم

صبورم صبورم صبورم

(گریه)

26 آذر ماه 1394 آذربایجان

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۰)

عالی بود
علی اصغر:
متشکرم هانی
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۱ نرگس جوان
سلام
بعضی وقتا میام میخونم پستاتو
نمیدونم چی بگم عاخه:/
من خیلی پستای دوستامو هم ک میخونم نظر نمیدم
علی اصغر:
سلام
نه بابا من نگفتم نظر بدین همین که می خونین دردامونو خوشحالم
چون دیدم می خواهین دنبال کننده های مخفیتون رو شناسایی کنین
خواستم سوالی پرسیده باشم (خنده)
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۰۰ پرواز سپید
سلام
واقعا قشنگ بود! :(
علی اصغر:
سلام خاله
تشکر از شما
۲۷ آذر ۹۴ ، ۱۰:۴۷ پریسا ایرانی
:/
علی اصغر:
متشکرم پریسا
:(
خیلی عالی بود
اگه میتونستی همراه باشعرها یه عکس بزاری
یا عکس نوشته بزاری فکر میکنم خیلللللیی بهتر میشد
علی اصغر:
متشکرم محدثه
این عکس گذاشتن رو خیلی از دوستان می گن ولی امان از دست
سرعت کم اینترنت و بدحوصلگی من که نمی توانم عکس بذارم البته
بگم ها بداخلاق نیستم بدحوصله هستم راستش تو زندگی واقعیم
آنقدر درگیری نامتعارف در مورد بعضی تئوری ها دارم که نتیجه اش
شده یک علی اصغر خسته ی روحی و جسمی که حتی بعضی
از اساتیدم هم از دست من شاکی هستن (گریه)
(خنده)
۲۷ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۰ زهرا ساعی
جالبه...ی سوال...شما انتشار هم داشتین؟؟؟؟
علی اصغر:
متشکرم زهرا
فکرشو دارم ولی خودشو فعلا نه اصلا خونده نمی شه
چون مردم وقت ندارن اونقدر مشکلات دارن بعضی وقتا
خودشون هم مشکل می شن مثل من
آخه وضعیت کتابخوانی نمی دونم یا افتضاحه یا افتضاح شده
چند تا از دوستام کتابفروش و ناشر هستن می نالن از بس
که در نان روز ماندن و بعضی از کتابخون ها هم به مسیری هدایت
می شوند که بسی خوش بخوابند و نوشته های بنده دز خواب
آوریشون خیلی پایینه و بیشتر بیدار کننده هستند پس جایگاهی و
پایگاهی ندارند

جالب بود
علی اصغر:
تشکر فراوان نفس
حقوق بشر که خیلی وقته خفه شده بدبخت 
دیگه ازشیعه گذشته کل جهان درگیرشن 
خوب بود هعییییییییی بابا آفرین:((((((
علی اصغر:
درسته حقوق بشر خفه شده ولی بوق هایش هنوز روشن هست
اما شیعه همیشه در اول جدول است شیعه بکش
بهشت بگیر عجب فکری دارن ها
بسیار متشکرم غزاله
۲۶ آذر ۹۴ ، ۲۳:۲۴ تنهای تنها
university student ترجمه بهتری برای دانشجو نیست؟
علی اصغر:
بله حق با شماست
چون Student می تواند مال دبیرستان و غیره هم باشد
به زودی اصلاحش می کنم
متشکرم
:(
یادراننده سرویس دووم دبیرستانم افتادم.پیرمرد بامزه ای بود
وشاعر یه کتاب داشت بااین عنوان..درهم در همه در هم بر همه
Derham darhame dar ham bar hame
علی اصغر:
(ناراحت)
عجب من پیر نیستما خیلیم جوان و خوشگلم (خنده)
اون وقت محتوی کتاب چی بود؟

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است