یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۰۴:۲۹ ق.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

اول نوع خوندشو بگم بیشتر حال کنین در هر مصرع قسمت اول رو با سرعت بخونین

و قسمت دوم همینطور و تقسیم بندی هر مصرع با * مشخص شده

دل من امشب* خونه خونه

دلیلش هیچ کس* نمی دونه

الهی بشه *دل ما شاد

غمامونو کس* نه بدونه

یاد من امشب* یاد بهاران

قدم زدیم تو* بارش باران

ز ما دوره همّه ی یارانز ما دوره هم*مه ی یاران

الهی بیاد* یار و نگاران

الهی بشه* دل ما شاد

دلامون بشه* آباد و آباد

غمامون بشه* بر باد و بر باد

غصه هامونو* کس نه بدونه

گریه های ما* صبح و شبانه

توی بیرون یا* که تو خانه

الهی کسی* تنها نمانه

طعم تنهایی رو* هیش کی ندونه

حال دلم امشب* چه خرابهحال دلم ام*شب چه خرابه

نوایش همه* بی تب و تابه

لحظه لحظه ام* لحظه ی نابه

نای دلم جز* اهل دل ندونه

7 بهمن ماه 1394

 دلنوشت:

بعضا احساسامو اینگونه می نویسم و در خلوت خود می خونم و شاید روزی اجراشون کردم

خلاصه اینکه دوستتون دارم شما هم خواستین دوستم بدارین و دوستم هم نداشتین خیالی نیست

کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۱۱)

خیلی قشنگ بود...
احسنت..
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
دردتون رو میفهمم
میگذره 
ولی تا بگذره میکشه !!
علی اصغر:
متشکرم
بله می گذره
و تا بگذره عمر ما هم می گذره
الـهی دلـامون شاد بشه :(
علی اصغر:
متشکرم
الهی دلامون شاد بشه
الهی آمین یا رب العالمین
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۳۹ دانشنامه دفاعی
ما که دوستت داریم عمو جان
چه شما دوست داشته باشی چه نداشته باشی
کلت ماس‌ماس
علی اصغر:
متشکرم عمو جان
من هم شما رو بسیار دوست دارم
(لبخند)
دل من امشب خون خونه
الهی کسی تنها نمونه
علی اصغر:
دل من امشب خونه خونه
الهی کسی تنها نمونه
الهی آمین یا رب العالمین
متشکرم
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۵۳ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
چقد قشنگ بود ...
علی اصغر:
متشکرم
اجراشم کردم
با اینکه امکانات کامل نبود
اما کاری نسبتا خوبی شده
اگه قول بدین نمی خندین
قطعا تو وب خواهم گذاشت گوش بدین
(لبخند)
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۳۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
الهی هیشکی تنها نمونه نه دادا ما دوسدون میداریم
علی اصغر:
الهی آمین یا رب العالمین
ممنون آبجی رها


چرا غمگین؟؟؟
علی اصغر:
زیاد غمگین نیستم
بیشتر خشمگینم
متشکرم
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۸ چشم به راهم ...
اصلا اگه راهنمایی نمی کردید عمرا حسش منتقل می شد...
علی اصغر:
سرعت انتقال حس با راهنمایی کردن نوع خوندن فرق می کند
اما من بیشتر منظورم نوع اجرایش هست و حس بیشتر زمانی
انتقال میاد که من این شعرو اجرا کنم و صدایم رو بذارم
متشکرم
لایییک
علی اصغر:
متشکرم

خعلی قشنگ بود.

من شاد بودم،اما نه خیلی برا همین اومدم....

شما هم ناراحت نباشید...

غمها همه میگذره

علی اصغر:
متشکرم
خدا رو شکر که مقداری شاد بودین
من هم سعی می کنم شاد باشم قطعا می تونم
حتما غم ها می گذره

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است