یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

یک دانشجو

دست نوشته ها و روز نوشته ها

اللهم ایاک نعبد و ایاک نستعین

امروز جمعه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲ ب.ظ می باشد

علی اصغر سلطانپور

دانش آموخته و فارغ التحصیل مدیریت

یک دانشجو

نون والقلم و ما یسطرون
نون سوگند به قلم و آنچه می نویسند
هَذَا مِن فَضْلِ رَبِّی
این از بخشش پروردگار من است
الْحَمْدُ للّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ
ستایش خدایی را که پروردگار جهانیان است

دلنوشته های بی مقصد

يكشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۵۰ ق.ظ

آری من تو را دوست می دارم

از ته قلبم

و با تمام وجودم

با تک تک سلول های هستیم عاشقتم

و بهت عشق می ورزم

و تو را می خواهم

با تو می مانم

با مشکلات با تو می سوزم

زندگی را با تو می سازم

تویی حرص و آزم

دوست و نازم

آوازم

نای و نوایم

تویی عشق و نازم

به تو می نازم

به تو می بالم

تویی حال و احوالم

با تو می خوانم

از تو می خوانم

بر تو می خوانم

در تو می خوانم

چون با تو عجینم

تویی فرهنگ و دینم(اگر کسی به این قسمت اعتراض بکند قطعا دین را نمی شناسد)

بر تو مهمانم

با تو می خندم

با تو می گریم

17 بهمن 1394

___________________________

صبح این حس رو داشتم و نوشتم و زمزمه کردم

جانا که نباشد دل کس ، تنهای تنها

اینکه نباشد حرمش ، مسکن غمها

دل بی یاری من ، غم و غصه ی غمها

دل و دلداری تو ، نور تاریکی شب ها

حال بیماری من ، این همه درد مبهم

نیاید روزی ، که صبرم شود کم

این همه حال پریشانم ، گذرد لحظه به لحظه

من و دل تنهای تنها، مشغول غصه و غم ها

اینکه گذرد درد من ، نتیجه شود احوال زرد من

حاصل غم و غصه مبهم ، تو چه دانی غصه ی مبهم ها

دم به دم آید ، غصه به من آید

انس گرفتم من ، با این لحظه و دم ها

18 بهمن 1394

 ___________________________

پاسخ نوشت

این قسمت مخاطب خاص دارد

آری منم شاهزاده ی سرزمین علم و ادب ، تقوا و یقین ، فکر و فرهنگ و دین

که از زر یک قلم و از زور یک بیان دارم

و زاده ی آن دانشمندی هستم که در راه حق از علم و دین گفت و خفت

و خدای را شاکرم بر اینکه مرا در چنین خانواده ای به دنیا آورد و حیات

و زندگی بخشید

17 بهمن 1394

نویسنده: علی اصغر


کاربر گرامی اگر تمام یا قسمتی از این مطلب را مغایر با قانون می دانید لطفا از طریق تماس با ما به مدیریت گزارش نمایید

نظرات  (۲۰)

۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۱ 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
لایک
علی اصغر:
متشکرم
(لبخند)
موفق باشی علی اصغر با ذوق
علی اصغر:
متشکرم آبجی رباب
ان شاء الله شما هم موفق باشید
(لبخند)
مثہ همیشه عاااالےو پر احساس👌
علی اصغر:
شما لطف دارید
متشکرم
(لبخند)
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۷ ههـــ ـــــ
احسنت عالی بود
علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
(لبخند)
الـان من نفهمیدم مخاطب داشت ...مقصد نداشت...یا بـرعکس :)


در نهایـت که زیـبا بود :)
علی اصغر:
دو مطلب اول و دوم مخاطب عام داشت
و مطلب سوم مخاطب خاص داشت
متشکرم
شما لطف دارید
(لبخند)
تویی فرهنگ و دینم(اگر کسی به این قسمت اعتراض بکند قطعا دین را نمی شناسد)

من اعتراض دارم (: توضیح دهید (:
علی اصغر:
پیغمبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: هر کس خواهد بر فطرت(دین فطری)
من باشد به سنت من رفتار کند ، یکی از سنت های من ازدواج است.
پیغمبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: هیچ بنائی(قراردادی) در اسلام نزد خدا
محبوب تر از ازدواج نیست.
حضرت امام علی علیه السلام می فرماید: زن بگیرید ازدواج سنت پیغمبر صلی الله علیه و آله و سلم
است آنجناب می فرمود: هر که خواهد از سنت من پیروی کند بداند که زن گرفتن سنت من است.
پیغمبر گرامی اسلام صلی الله علیه و آله و سلم می فرماید: هر که خواهد خدا را پاک و پاکیزه ملاقات
کند باید هنگام مرگ متاهل باشد.
امام صادق علیه السلام می فرماید: دو رکعت نماز مرد زن دار از هفتاد رکعت عزب افضل است.
در لغت عَزَب به مرد بی زن گویند
این احادیث اهمیت ازدواج را نشان می دهند و به ما می فهمانند که هر کس بخواهد در مسیر دین و فرهنگ
باشد باید ازدواج کند و این اهمیت زن و داشتن زن را نشان می دهد
تا جایی که یک رکعت نماز مرد زن دار با هفتاد رکعت نماز مرد بی زن برابر است پس فرهنگ و دین من زنی است
که تا این حد مرا کامل می کند و موجب می شود من پاک باشم و دینم کامل گردد
در اینجا بحثی از اینکه چرا پس جوانان ازدواج نمی کنند نشده چون بحث کاملا اقتصادی و جامعه شناختی است.
متشکرم
(لبخند)

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۱۹ شِمِلـ ــیا
چه زیبا :)
علی اصغر:
متشکرم
شما لطف دارید
(لبخند)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۱ چشم به راهم ...
مقصد دار بشین صلوات...
علی اصغر:
ان شاء الله همه جوانان ازدواج کنند
الهی آمین یا رب العالمین
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
از دعاتون متشکرم
(لبخند)
ان شاءالله مقصد دار بشه
علی اصغر:
ان شاء الله همه جوان ها بتوانند ازدواج کنند
الهی آمین یا رب العالمین
از دعاتون متشکرم
(لبخند)
خیلی خوب بود (+) موفق باشی
علی اصغر:
از لطف و مثبت شما متشکرم
شما هم موفق باشید
(لبخند)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۰ خانوم فیروزه ای ※※
عالی بود 
خوش به حال مخاطب شعر :)

علی اصغر:
از لطفتون متشکرم
خوش به حال مخاطب شعرم
اما بی مقصد است
به غیر از پاسخ نوشت بقیه
مقصد خاصی ندارد
(لبخند)
عالیییی بود 
احسنتتتت
خوشبحالتون میتونید احساساتتون رو با شعر بیان کنید…
علی اصغر:
از لطف شما متشکرم
خدا را بر این نعمت شکر می گویم
(لبخند)
خیلی هم خوب
علی اصغر:
از لطفتون بسیار متشکرم
(لبخند)
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۳۵ دانشنامه دفاعی
از پاسخ نوشتت خیلی لذت بردم عمو جان
خدا حفظت کند
علی اصغر:
متشکرم عمو جون
خداوند همه رو حفظ کند
از محبتتون سپاسگزارم
(لبخند)
زیاد مزاحم نمیشم و شما رو با مخاطب خاصتون تنها میذارم:))))
عالی بود(گل)
علی اصغر:
شما مراحم هستید
متشکرم
(لبخند)
(گل)
😊
علی اصغر:
(لبخند)
متشکرم
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۱ پرواز سپید
:)
علی اصغر:
(لبخند)
متشکرم خاله خانم
از لطفتون بی نهایت سپاسگزارم

۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۲۴ مهدی ابوفاطمه
لایک
مثل همیشه عالی
برقرار و پیروز باشید
علی اصغر:
متشکرم
شما مثل همیشه لطف دارید
ممنونم
همچنین شما و دوستان و ما
بزنیم جاده ی پیروزی
در آینده ی نزدیک میاد
عید نوروزی
(لبخند)
ماشالله شاعری تو خونتونه هر روز یه شعر:)
افرین به شما
الان کدوم بخشش مخاطب خاص داشت؟:))
علی اصغر:
متشکرم
شما بسیار لطف دارید
همون بخش آخری مخاطب خاص دارد
و بقیه اش هم بی مقصد
نوشتیم که حرف دلمون
رو گفته باشیم مثلا اینکه
دلمون می خواد دوست و عاشق
بشیم اگر اقتصادمون بذارد
(لبخند)
زیبا بود نویسنده جوان
علی اصغر:
متشکرم دوست قدیمی
شما لطف دارید
حال و احوالتون چطوره؟
(لبخند)

ارسال نظر

مطالب دارای حق تاليف و کپی برداری ممنوع است

دوست گرامی هر چه دل تنگت می خواهد بگو

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

تمامي حقوق وب برای يک دانشجو محفوظ است

هرگونه کپی برداری از مطالب ممنوع است